The New Stuff - Suit digital marketing

4 λάθη στο Content Marketing που σαμποτάρουν τις προσπάθειές σας

Konstantinos Sofronis


Με την ανάπτυξη και εξάπλωση του Content Marketing όλο και περισσότερες επιχειρήσεις προσπαθούν να επωφεληθούν από αυτό. Το πρόβλημα εντοπίζεται όταν οι marketeers, χωρίς να έχουν γνώση του αντικειμένου, κάνουν κάποια βασικά λάθη στην πορεία. Φανταστείτε το περιεχόμενο σαν ένα δόλωμα, το οποίο φέρνει πιθανούς πελάτες στα online channel σας. Θέλετε αυτό το περιεχόμενο να πληρεί κάποιες προϋποθέσεις, ώστε να αποτελεί σωστό δόλωμα και να οδηγεί σε traffic και conversions. Παρακάτω θα αναφερθούν 4 κοινά λάθη που θα πρέπει να αποφύγετε.

1. Λάθος χρήση των Call to Action

call to action content marketing

Τα Call to Action αποτελούν βασικό συστατικό κάθε αξιόλογου περιεχομένου. Κυμαινόμενα από κουμπιά αγοράς μέχρι φόρμες συνδρομής και κοινοποίησης σε Social Media, θα πρέπει να είστε προσεκτικοί στη χρήση τους. Επιλέξτε έναν στόχο προς επίτευξη και δώστε βάση σε αυτόν. Πολλά και διαφορετικά Call το Action στο ίδιο περιεχόμενο το υποβιβάζουν και χάνουν την αξία τους. Επιλέξτε αυτό που συμβαδίζει με τους στόχους σας.

2. Δεν έχετε σχέδιο διανομής

distribution content marketing

Όσο καλό και αν είναι το περιεχόμενό σας, χωρίς ένα σωστά δομημένο δίκτυο διανομής δεν έχει τα αποτελέσματα που περιμένετε. Θα πρέπει να βρείτε με ποιους τρόπους μπορεί το περιεχόμενό σας να διαδοθεί και μάλιστα με αποτελεσματικό τρόπο. Εδώ χρειάζεται να αναλύσετε ποια κανάλια είναι τα καταλληλότερα. Τα Social Media, και αν ναι, ποιό; Μπορεί το κατάλληλο κανάλι να είναι η ιστοσελίδα σας ή κάποιο forum που αφορά τον κλάδο σας. Άλλες συνισταμένες είναι ο χρόνος που δημοσιεύετε το περιεχόμενό σας, καθώς και αν μπορείτε να αυτοματοποιήσετε αυτή τη διαδικασία ή πρέπει να γίνεται χειροκίνητα κάθε φορά από εσάς. Αυτά είναι ζητήματα που θα πρέπει να είστε σε θέση να αντιμετωπίσετε και να διαχειριστείτε ώστε να διανείμετε αποτελεσματικά το περιεχόμενό σας.

3. Είστε ακριβώς στο προσκήνιο

10437236-17157189

Ένα κοινό λάθος που κάνουν πολλοί είναι ότι εισάγουν την επιχείρηση/brand ή και τον εαυτό τους πολύ συχνά στο περιεχόμενό τους. Το περιεχόμενο και η δημιουργία του έχουν σκοπό να προσδίδουν αξία σε όποιον το καταναλώνει. Καλό θα ήταν να αποφεύγονται τα στοχευμένα μηνύματα και να δίδεται περισσότερη έμφαση στη σημασία του Content που δημιουργείτε.

4. Το περιεχόμενό σας δεν είναι χρήσιμο

useless

Το μεγαλύτερο λάθος που μπορείτε να κάνετε όσο αφορά το Content Marketing είναι να μην είναι χρήσιμο το περιεχόμενό σας. Οι χρήστες θέλουν απαντήσεις σε ερωτήματά τους, ενημέρωση για θέματα που τους απασχολούν και να παίρνουν αξία από το content που τους προσφέρετε. Κάθε φορά που δημιουργείτε περιεχόμενο θα πρέπει να έχει κάποιο σκοπό και να ικανοποιεί κάποια ανάγκη. Προτού δημιουργήσετε περιεχόμενο αναλογιστείτε αν γεμίζει το κοινό σας, διότι ειδάλλως το κοινό που σας ενδιαφέρει θα καταφύγει στο περιεχόμενο κάποιου άλλου.

 

Advertising · Content · Online Marketing

Content · content marketing · digital marketing · marketing · online marketing

Agencies · Brand & Marketing Managers

E-shop/ Internet Site / Blog · Media

Konstantinos Sofronis

Ο Κωνσταντίνος είναι απόφοιτος του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας. Το Digital Marketing κέντρισε το ενδιαφέρον του και μέσω έρευνας και εκπαιδευτικών προγραμμάτων μυήθηκε στον χώρο. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting