The New Stuff - Suit digital marketing

4 λόγοι που οι έμποροι B2B δε γίνεται να αγνοούν το Facebook

Marialena Kalaboka


Δεδομένου ότι το facebook έχει πάνω από 2 δισεκατομμύρια μηνιαία ενεργούς χρήστες, αριθμός, ο οποίος αυξάνεται συνεχώς, δε μας κάνει εντύπωση το γεγονός, πως οι περισσότεροι επιχειρηματίες το προτιμούν ως πλατφόρμα για την προώθηση των προϊόντων τους. Το ερώτημα που τίθεται, ωστόσο, είναι εάν το facebook αποτελεί καλή στρατηγική κίνηση για τους τελευταίους.

Σε πρώτη εκτίμηση, φαίνεται πως το Facebook είναι μόνο κατάλληλο για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών που απευθύνονται σε καταναλωτές. Ωστόσο, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η HubSpot, το 74% των ανθρώπων ισχυρίζονται ότι χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για επαγγελματικούς λόγους. Είναι επίσης το κοινωνικό δίκτυο που χρησιμοποιείται περισσότερο ανάμεσα σε επιχειρηματίες B2B και B2C. Παρακάτω θα δείτε 4 τρόπους που οι εταιρείες B2B χρησιμοποιούν το faceboοk με επιτυχία στο marketing:

Get Visual

Καθώς τα social media αναπτύσσουν συνεχώς τους τρόπους, με τους οποίους παρουσιάζουν το news feed, τα posts, κλπ., είναι εμφανές, πως ο εμπλουτισμός των υπαρχουσών αναρτήσεων βοηθάει στην προώθηση των ειδήσεων και των προϊόντων. Τα διάφορα μηνύματα περιήγησης θα μπορούσαν να ενισχυθούν, για παράδειγμα, με videos, GIF ή φωτογραφίες επεξεργασμένες.

Όσο απλό ή όσο περίπλοκο κι αν είναι ένα μήνυμα, μία είδηση ή μια φωτογραφία, πάντοτε το οπτικό περιεχόμενο αποτυπώνεται καλύτερα στη μνήμη του καταναλωτή, απ’ ότι ένα σκέτο γραπτό μήνυμα. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος, για παράδειγμα, επεξεργάζεται 60.000 φορές πιο γρήγορα την εικόνα απ’ότι το κείμενο.

Να είστε αληθινοί

Ο καλύτερος τρόπος για να προωθήσετε την αυθεντία της επιχείρησής σας είναι να παρουσιάσετε την ιδεολογία και την κουλτούρα της στο κοινό, καθώς και στους ίδιους τους εργαζόμενούς σας. Αυτό θα καταστεί εφικτό μέσα από την παρουσίαση διαφόρων φωτογραφιών, ειδήσεων ή βίντεο. Η διαδραστικότητα των καταναλωτών με την επιχείρηση, σε συνδυασμό με την καθημερινή επαφή με τα προϊόντα και το εργατικό δυναμικό, συντελούν στη δημιουργία μίας σχέσης εμπιστοσύνης. Το facebook, λοιπόν, χρησιμοποιείται ως ένα κοινωνικό δίκτυο που φέρνει κοντά κοινό και επιχείρηση.

Απευθείας Σύνδεση

Η απευθείας σύνδεση είναι ένας πολύ ενδιαφέροντας τρόπος για να καλυτερεύσουν οι σχέσεις των επιχειρήσεων με τους πελάτες. Το live chatting ή η ανάρτηση βίντεο σε πραγματικό χωροχρόνο, δίνουν στον καταναλωτή την αίσθηση της αυθεντίας της είδησης ή του προϊόντος και επίσης προσδίδουν αμεσότητα στη σχέση των τελευταίων. Για παράδειγμα, μπορείτε να διοργανώσετε μία έκθεση των αγαθών σας, η οποία θα προωθηθεί μέσω μιας σελίδας στο facebook, όπου το κοινό θα μπορεί να δει ξανά και ξανά το εκάστοτε προϊόν ή να κάνετε ζωντανή μετάδοση μέσω της πλατφόρμας (facebook live). Δεδομένου ότι μία live μετάδοση δεν περιλαμβάνει τόση επεξεργασία, όπως η ανάρτηση μιας είδησης ή μιας φωτογραφίας, το προϊόν φαντάζει περισσότερο ελκυστικό και αληθινό στο μάτι του καταναλωτή.

Δώστε στο κοινό σας την ευκαιρία της αλληλεπίδρασης

Σε αυτό το στάδιο, ουσιαστικά, καλείστε να συνδυάσετε τις προήγουμενες τρεις προτάσεις και άρα να ενθαρρύνετε το κοινό σας να διαδράσει με το προϊόν, καθώς και με την επιχείρησή σας. Μία καλή κίνηση θα ήταν να ζητήσετε από τους πελάτες να αναρτούν δικές τους φωτογραφίες με τα αγαθά, φωτογραφίες απλές που να αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα και τα πλεονεκτήματα της χρήσης κάθε προϊόντος. Σιγά σιγά, θα παρατηρήσετε πως η εμπλοκή του κοινού θα αρχίσει να αυξάνεται, σε συνδυασμό με τη ζήτηση των προϊόντων και αυτό θα είναι αποτέλεσμα της διαδεδομένης χρήσης του συγκεκριμένου κοινωνικού δικτύου. Παράλληλα, η ανάρτηση των συγκεκριμένων φωτογραφιών θα δίνει στους fans την ευκαιρία να κάνουν θετικά σχόλια ή να κάνουν σχόλια με τις απορίες τους.

Όπως είναι εμφανές, καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως το facebook, ως η πλέον διαδεδομένη πλατφόρμα, χρησιμοποιείται όχι μόνο από τους απλούς πελάτες αλλά επίσης λειτουργεί ως ένα σημαντικό εργαλείο προώθησης των προϊόντων εκ μέρους των διαφόρων επιχειρήσεων. Η «στόμα με στόμα» διαφήμιση μπορεί να είναι και η ιδανική λύση, μία λύση που δεν απαιτεί ευρύ εργατικό δυναμικό, μεγάλο κόστος και πολλές ώρες εργασίας.

Advertising · marketing · Social Media

b2b · digital marketing · Facebook · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers

Media

Marialena Kalaboka

Η Μαριαλένα Καλαμπόκα είναι τελειόφοιτη φοιτήτρια του τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εξειδικεύονται σε ζητήματα διπλωματίας, διαπραγματεύσεων και φυσικά marketing, έναν κλάδο, τον οποίο επιθυμεί να ακολουθήσει σε μεταπτυχιακό στάδιο. Σήμερα, εργάζεται ως Media Executive στη διαφημιστική εταιρεία Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting