The New Stuff - Suit digital marketing

4 copywriting tips για τα Social Media

Konstantinos Sofronis


Το marketing μέσω Social Media πιθανόν είναι το πιο απλό και προσβάσιμο είδος marketing. Θα πρέπει να είστε σε θέση να μπορείτε να αποδώσετε αυτό που χρειάζεστε με ωραίο και σύντομο τρόπο, κάτι το οποίο δεν είναι πάντα εύκολο. Τα posts και οι διαφημίσεις στα Social Media έχουν συγκεκριμένο όριο λέξεων, κρίνοντας σημαντική τη δυνατότητά σας να περνάτε το μήνυμα που θέλετε με αποτελεσματικό τρόπο.

1. Ξεχωρίστε ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να περάσετε
copywriting

Όταν οι λέξεις που έχετε στη διάθεσή σας είναι περιορισμένες είναι η ώρα να βάλετε προτεραιότητες. Αν παραδείγματος χάρη θέλετε από τους αναγνώστες σας να κατεβάσουν το e-book σας, αυτό είναι κάτι το οποίο θα πρέπει να αποδώσετε σε 200-300 λέξεις και όχι περισσότερες. Επομένως καλό θα ήταν να αποφύγετε τις μεγάλες αναφορές ως προς το περιεχόμενο του e-book και να αναρωτηθείτε ποιος είναι ο κύριος σκοπός σας και να επικεντρωθείτε εκεί.

2. Χρησιμοποιείστε το design προς όφελός σας
copywriting

Αν δεν έχετε πολύ χώρο ή πολλές λέξεις στη διάθεσή σας δεν χρειάζεται να εξαρτάστε μόνο από το κείμενο. Ενσωματώνοντας ένα ωραίο και πρακτικό design μπορεί να βοηθήσει να περάσετε το μήνυμά σας χωρίς λέξεις. Σε μία Social Media διαφήμιση, μία σωστά επιλεγμένη εικόνα είναι σε θέση να μεταφέρει το ύφος της φωνής σας και το νόημα του μηνύματός σας και πολύ πιθανόν να είναι στοιχείο που προσελκύει το κοινό στο λεκτικό σας. Μία κάρτα γεμάτη κείμενο κατά πάσα πιθανότητα δεν θα τραβήξει την προσοχή κανενός, ενώ μία εικόνα με 2-3 ευρηματικές γραμμές μπορεί να αποδειχθεί πιο αποτελεσματική τακτική.

3. Ξεφορτωθείτε ό,τι είναι περιττό
copywriting

Αρχικά όταν θέλετε να περάσετε το μήνυμά σας ξεχάστε τους περιορισμούς και απλά γράψτε με σκοπό να αποδώσετε αυτό που θέλετε. Έπειτα, αφότου τελειώσετε, εξετάστε τη δουλειά σας, εντοπίστε τι μπορείτε να αφαιρέσετε και αφαιρέστε το. Μπορεί να  χρειαστούν 1-2 προσπάθειες στην αρχή αλλά αφαιρώντας τα περιττά στοιχεία φέρνετε το κείμενο περισσότερο στα μέτρα του κοινού σας ενώ το προσαρμόζετε στις δικές σας ανάγκες.

4. Έχετε υπόψιν σας ότι είναι μόνο ένα κομμάτι κειμένου
copywriting

Υπάρχει περίπτωση να ανησυχείτε ότι ο κόσμος θα δει ένα tweet ή μια ατάκα λόγω των οποίων θα σταματήσουν την αλληλεπίδρασή τους μαζί σας. Και έχοντας μια τέτοια ανησυχία μπορεί να κάνετε το λάθος ότι χρειάζεται να προσθέσετε όσο περισσότερη πληροφορία μπορείτε σε περίπτωση που είναι η μοναδική σας ευκαιρία αλληλεπίδρασης με τον αναγνώστη αυτό το κομμάτι κειμένου. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι ένα και μόνο κείμενο δύσκολα θα είναι ιθύνον για την επιτυχία σας με τους δυνητικούς σας πελάτες. Κάθε κομμάτι κειμένου αποτελεί μέρος μίας μεγαλύτερης εικόνας, καθώς μπορεί να οδηγεί σε ένα e-book ή webinar μέσω των οποίων οδηγείται ο αναγνώστης σε μία βαθύτερη συζήτηση μαζί σας. Κάθε κομμάτι κειμένου καλό θα είναι να οδηγεί στο επόμενο, κάτι το οποίο θα ελαχιστοποιήσει την παρόρμησή σας να συμπεριλαμβάνετε όλες τις πληροφορίες κάθε φορά.

Η ακριβής και αποτελεσματική απόδοση ενός μηνύματος μπορεί πολλές φορές να αποδειχθεί μεγάλη πρόκληση. Σε αυτή την περίπτωση καλό θα ήταν να απευθυνθείτε σε κάποιο advertising agency που εξειδικεύεται σε θέματα copywriting.

Advertising · Copywriting · Social Media

copywriting · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers

Media

Konstantinos Sofronis

Ο Κωνσταντίνος είναι απόφοιτος του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας. Το Digital Marketing κέντρισε το ενδιαφέρον του και μέσω έρευνας και εκπαιδευτικών προγραμμάτων μυήθηκε στον χώρο. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

PR Manager Wanted!

»

Google AdWords: Ο ρόλος των Ad Extensions

»

5 SEO Trends που πρέπει να γνωρίζει κάθε Digital Marketer

»

5 Tips για όσους συνεργάζονται με Digital Agency

»

Πώς θα αποκτήσετε περισσότερους ακόλουθους στο Instagram

»

3 νέες δυνατότητες για τα Instagram Stories που πρέπει να γνωρίζετε

»

Interns Wanted!

»

Οι 5 καθημερινές συνήθειες των επιτυχημένων marketers!

»

Intern Wanted!

»

Πώς μπορείτε να διαχειριστείτε το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο