4 copywriting tips για τα Social Media
Το marketing μέσω Social Media πιθανόν είναι το πιο απλό και προσβάσιμο είδος marketing. Θα πρέπει να είστε σε θέση να μπορείτε να αποδώσετε αυτό που χρειάζεστε με ωραίο και σύντομο τρόπο, κάτι το οποίο δεν είναι πάντα εύκολο. Τα posts και οι διαφημίσεις στα Social Media έχουν συγκεκριμένο όριο λέξεων, κρίνοντας σημαντική τη δυνατότητά σας να περνάτε το μήνυμα που θέλετε με αποτελεσματικό τρόπο.
1. Ξεχωρίστε ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να περάσετε
Όταν οι λέξεις που έχετε στη διάθεσή σας είναι περιορισμένες είναι η ώρα να βάλετε προτεραιότητες. Αν παραδείγματος χάρη θέλετε από τους αναγνώστες σας να κατεβάσουν το e-book σας, αυτό είναι κάτι το οποίο θα πρέπει να αποδώσετε σε 200-300 λέξεις και όχι περισσότερες. Επομένως καλό θα ήταν να αποφύγετε τις μεγάλες αναφορές ως προς το περιεχόμενο του e-book και να αναρωτηθείτε ποιος είναι ο κύριος σκοπός σας και να επικεντρωθείτε εκεί.
2. Χρησιμοποιείστε το design προς όφελός σας
Αν δεν έχετε πολύ χώρο ή πολλές λέξεις στη διάθεσή σας δεν χρειάζεται να εξαρτάστε μόνο από το κείμενο. Ενσωματώνοντας ένα ωραίο και πρακτικό design μπορεί να βοηθήσει να περάσετε το μήνυμά σας χωρίς λέξεις. Σε μία Social Media διαφήμιση, μία σωστά επιλεγμένη εικόνα είναι σε θέση να μεταφέρει το ύφος της φωνής σας και το νόημα του μηνύματός σας και πολύ πιθανόν να είναι στοιχείο που προσελκύει το κοινό στο λεκτικό σας. Μία κάρτα γεμάτη κείμενο κατά πάσα πιθανότητα δεν θα τραβήξει την προσοχή κανενός, ενώ μία εικόνα με 2-3 ευρηματικές γραμμές μπορεί να αποδειχθεί πιο αποτελεσματική τακτική.
3. Ξεφορτωθείτε ό,τι είναι περιττό
Αρχικά όταν θέλετε να περάσετε το μήνυμά σας ξεχάστε τους περιορισμούς και απλά γράψτε με σκοπό να αποδώσετε αυτό που θέλετε. Έπειτα, αφότου τελειώσετε, εξετάστε τη δουλειά σας, εντοπίστε τι μπορείτε να αφαιρέσετε και αφαιρέστε το. Μπορεί να χρειαστούν 1-2 προσπάθειες στην αρχή αλλά αφαιρώντας τα περιττά στοιχεία φέρνετε το κείμενο περισσότερο στα μέτρα του κοινού σας ενώ το προσαρμόζετε στις δικές σας ανάγκες.
4. Έχετε υπόψιν σας ότι είναι μόνο ένα κομμάτι κειμένου
Υπάρχει περίπτωση να ανησυχείτε ότι ο κόσμος θα δει ένα tweet ή μια ατάκα λόγω των οποίων θα σταματήσουν την αλληλεπίδρασή τους μαζί σας. Και έχοντας μια τέτοια ανησυχία μπορεί να κάνετε το λάθος ότι χρειάζεται να προσθέσετε όσο περισσότερη πληροφορία μπορείτε σε περίπτωση που είναι η μοναδική σας ευκαιρία αλληλεπίδρασης με τον αναγνώστη αυτό το κομμάτι κειμένου. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι ένα και μόνο κείμενο δύσκολα θα είναι ιθύνον για την επιτυχία σας με τους δυνητικούς σας πελάτες. Κάθε κομμάτι κειμένου αποτελεί μέρος μίας μεγαλύτερης εικόνας, καθώς μπορεί να οδηγεί σε ένα e-book ή webinar μέσω των οποίων οδηγείται ο αναγνώστης σε μία βαθύτερη συζήτηση μαζί σας. Κάθε κομμάτι κειμένου καλό θα είναι να οδηγεί στο επόμενο, κάτι το οποίο θα ελαχιστοποιήσει την παρόρμησή σας να συμπεριλαμβάνετε όλες τις πληροφορίες κάθε φορά.
Η ακριβής και αποτελεσματική απόδοση ενός μηνύματος μπορεί πολλές φορές να αποδειχθεί μεγάλη πρόκληση. Σε αυτή την περίπτωση καλό θα ήταν να απευθυνθείτε σε κάποιο advertising agency που εξειδικεύεται σε θέματα copywriting.