The New Stuff - Suit digital marketing

4 Tips για να αυξήσεις το Quality Score των Adword Καμπανιών σου

Thomas Sideridis


Μάθε πως να αυξήσεις το σκορ των καμπανιών σου, πως να βγαίνεις πιο ψηλά στη κατάταξη αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης, πως να πετύχεις καλύτερο CTR και πώς να μειώσεις το κόστος των κλικ σου.

Ο δείκτης ποιότητας είναι μια δυναμική μεταβλητή που αντιστοιχεί σε κάθε μία από τις λέξεις-κλειδιά που επηρεάζει ουσιαστικά την κατάταξη των διαφημίσεών σας και το κόστος ανά κλικ. Έτσι, με υψηλότερο δείκτη ποιότητας, μπορείτε να επιτύχετε υψηλότερη κατάταξη με χαμηλότερο κόστος. Οι παράγοντες που καθορίζουν το δείκτη ποιότητας είναι τρείς:
α) CTR
β)Η συνάφεια Διαφήμισης και διαφημιζομένου
γ)Η συνάφεια της διαφήμισης και της ιστοσελίδας που προσγειώνουμε το χρήστη κοινώς το landing page μας.

Για να μάθεις περισσότερα σχετικά με το πώς η Google υπολογίζει τη Βαθμολογία ποιότητας, επισκέψου το Κέντρο βοήθειας του AdWords. Ας δούμε τώρα τέσσερις συμβουλές για την αύξηση του δείκτη ποιότητας.

1. Δομή Καμπανιών

Δόμησε τις καμπάνιες σου σε μικρότερες ομάδες στόχευσης. Διαρθρώνοντας τις καμπάνιες σου σε στοχευμένες ομάδες διαφημίσεων, αυξάνεις τη συνάφεια μεταξύ του ερωτήματος αναζήτησης και της διαφήμισης. Έτσι, όρισε τις καμπάνιες σου με πολλές ομάδες διαφημίσεων που είναι συγκεκριμένες και σχετίζονται με τις λέξεις-κλειδιά που περιέχει. Αυτό μπορεί να είναι μια πρόκληση, αλλά αξίζει τον κόπο στο τέλος. Επιπλέον, κράτα μικρότερο αριθμό λέξεων-κλειδιών ανά ομάδα διαφημίσεων. Όσο μικρότερος είναι ο αριθμός των λέξεων-κλειδιών ανά ομάδα διαφημίσεων, τόσο το καλύτερο.
Κοίταξε τη λίστα των λέξεων-κλειδιών και ομαδοποίησε τις σε λογικές ομάδες ή θέματα, όπως επώνυμα, μη επώνυμα, συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες. Φυσικά, μην ξεχάσεις να συμπεριλάβεις λίστες αρνητικών λέξεων-κλειδιών για ακόμη καλύτερες επιδόσεις.
Η οργάνωση του λογαριασμού σου είναι το κλειδί για την αποτελεσματική διαχείριση ενός καλού δείκτη ποιότητας καθώς και για την αύξηση των ποσοστών κλικ. Επομένως, πάρε το χρόνο σου και κάτσε να το σχεδιάσεις όσο πιο σωστά μπορείς.

2. Λέξεις-Κλειδιά

Βελτιστοποίησε την δημιουργία λέξεων-κλειδιών. Επέλεξε ένα αντίγραφο διαφήμισης που προσαρμόζεται προσεκτικά στις λέξεις-κλειδιά σου. Αυτό θα αυξήσει τη συνάφεια των λέξεων-κλειδιών σου σε κάθε μία από τις διαφημίσεις σου. Επίσης όχι μόνο θα σε βοηθήσει να αυξήσεις το δείκτη ποιότητας, αλλά θα συμβάλει στην αύξηση του ποσοστού κλικ. Μπορείς να το κάνεις αυτό χειροκίνητα ή να χρησιμοποιήσεις δυναμική εισαγωγή λέξης-κλειδιού (DKI), η οποία μπορεί να εισαχθεί αυτομάτως.

3. Landing Page

Στόχευσε τις σελίδες προορισμού σου. Οι σελίδες προορισμού σου πρέπει να σχεδιάζονται έτσι ώστε το περιεχόμενο που χρησιμοποιεί να ανταποκρίνεται στις στοχευμένες λέξεις-κλειδιά. Μπορεί να μην είναι πρακτικό να σχεδιάζεις μια σελίδα προορισμού για κάθε ομάδα διαφημίσεων, αλλά θα συμβάλει στην αύξηση της συνάφειας. Μια ιδιαίτερα σχετική σελίδα προορισμού θα σε βοηθήσει επίσης με τις αυξημένες μετατροπές. Αν οι επισκέπτες σου διαβάσουν τη διαφήμισή σου, κάνουν κλικ και μεταβούν σε μια σελίδα που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους, τότε είναι πιθανό να έχεις ευχαριστημένους επισκέπτες που μπορεί να μετατραπούν σε πελάτες.
Για να ελέγξεις με ποιον τρόπο το Google βλέπει τις σελίδες προορισμού σου και ποιες λέξεις-κλειδιά είναι συναφείς, δοκίμασε να χρησιμοποιήσεις το Εργαλείο λέξεων-κλειδιών Google AdWords και πληκτρολόγησε τη διεύθυνση URL της σελίδας προορισμού στο πλαίσιο αναζήτησης “Ιστοσελίδα”. Θα πάρεις μια λίστα λέξεων-κλειδιών που η Google θεωρεί ότι είναι πιο συναφείς.

4. Χρόνος Φόρτωσης Σελίδας

Μείωσε τους χρόνους φόρτωσης της σελίδας προορισμού σου. Ο χρόνος φόρτωσης της σελίδας προορισμού έχει γίνει σημαντικό στοιχείο για τον υπολογισμό του δείκτη ποιότητας. Πάρε το χρόνο σου για να ελέγξεις τους χρόνους φόρτωσης σε κάθε μια από τις σελίδες προορισμού σου και να δεις τι μπορεί να γίνει για να μειώσεις το χρόνο φόρτωσης της. Μερικοί από τους παράγοντες που συμβάλλουν σε καλύτερους χρόνους φόρτωσης είναι:
Α)Τα Meta keywords σου να ανανεώνεται συχνά
Β)Να προσέξεις τις πολλαπλές ανακατευθύνσεις
Γ)Να προσέξεις να μην έχεις αργό διακομιστή και
Δ)Πρόσεχε να μην έχεις μεγάλο μέγεθος σελίδας
Αυτές οι συμβουλές θα σε βοηθήσουν να βελτιστοποιήσεις τις καμπάνιες σου, να αυξήσεις το δείκτη ποιότητας και να είσαι πιο ανταγωνιστικός. Η ταξινόμηση των διαφημίσεων σου θα είναι υψηλότερη, πράγμα που θα οδηγήσει σε υψηλότερα ποσοστά κλικ και χαμηλότερο κόστος ανά λέξεις-κλειδιά, πράγμα που σημαίνει χαμηλότερο κόστος καμπάνιας. Είμαι σίγουρος ότι αξίζει πολύ αυτή σου την προσπάθεια.

Δημιούργησε τώρα και εσύ τη δικιά σου ξεχωριστή καμπάνια ή απευθύνσου σε κάποιο marketing agency το οποίο θα μπορούσε να το κάνει για εσένα και απογείωσε την επιχείρησή σου.

Social Media

google adwords · google adwords campaign · ppc

Brand & Marketing Managers

Media

Thomas Sideridis

Ο Θωμάς είναι τελειόφοιτος στο αντικείμενο των Computer Science. Η ανάγκη του να είναι πάντα up to date τον έστρεψε σύντομα στον χώρο του digital marketing. Η δημιουργικότητα και η εξέλιξη που προσφέρει αυτός ο τομέας ήταν το εισιτήριο για αυτόν. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting