The New Stuff - Suit digital marketing

4 tips για να προσελκύσετε το κοινό σας

Constantina Alkistis Meleti


Οι εικόνες είναι ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια οποιασδήποτε εκστρατείας κοινωνικών μέσων ενημέρωσης. Τα μηνύματα που παρουσιάζουν εικόνες εφιστούν περισσότερο την προσοχή του κοινού ενώ δημιουργούν μεγαλύτερο βαθμό engagement μ’ αυτό. Δεδομένης της ταχύρρυθμης φύσης των social media, η διατήρηση της αλληλεπίδρασης με το κοινό είναι βασική.

Αλλά η απλή προσθήκη εικόνων στη στρατηγική των κοινωνικών μέσων σας ίσως να μην είναι αρκετή. Εάν οι εικόνες που χρησιμοποιείτε δεν έχουν επιλεγεί και σχεδιαστεί με γνώμονα το κοινό σας, θα χάσετε την ευκαιρία να ευαισθητοποιήσετε και να προσελκύσετε το κοινό σας.

Περιεχόμενο σχετικό με τις ανάγκες του κοινού σας

Το κοινό σας θέλει περιεχόμενο με το οποίο μπορούν να συνδεθούν. Σας ακολουθούν επειδή τους προσφέρετε κάτι με το οποίο συνδέονται ή χρειάζονται. Γι’ αυτό όλο το περιεχόμενό σας θα πρέπει να αντικατοπτρίζει αυτή την ανάγκη.

Για παράδειγμα, το ακροατήριο ενός ταξιδιωτικού blog θα περιμένει περιεχόμενο που σχετίζεται με ταξίδια. Δηλαδή, εάν ξεκινήσει να μοιράζεται εικόνες ή συμβουλές σχετικά με την εύρεση ενός καταλύματος, υπάρχει μια καλή πιθανότητα οι οπαδοί να παρακινηθούν και να προγραμματίσουν ένα ταξίδι.

Επομένως, μπορείτε να παρέχετε γρήγορες συμβουλές. Εναλλακτικά μπορείτε να προσφέρετε κάτι διασκεδαστικό ή να δημιουργήσετε ένα εμπνευσμένο απόσπασμα εικόνας που θα αντηχεί με το κοινό-στόχο σας.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Netflix. Χρησιμοποιεί περιεχόμενο ιδανικό για share από τους ακόλουθούς του. Στην παρακάτω δημοσίευση, προσφέρουν στο ακροατήριό τους ένα διασκεδαστικό παιχνίδι που οι φίλοι του σινεμά σίγουρα θα μοιραστούν με τους φίλους τους.

 

Χρησιμοποιήστε CTA

Ακόμα κι αν έχετε εντυπωσιακό, κοινόχρηστο περιεχόμενο, δεν θα σας κάνει κανένα καλό αν το κοινό σας δεν ξέρει τι να κάνει με αυτό. Οι εικόνες και τα ενημερωτικά στοιχεία μπορούν να είναι εξαιρετικά χρήσιμα για να προσελκύσουν την προσοχή. Όμως, από μόνα τους τα γραφικά δεν εξάπτουν την αντίδραση του κοινού σας.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την περιγραφή εικόνας για να τους πείτε να επισκέπτονται τον ισότοπο σας, για να κάνουν μια ερώτηση, να εισάγουν το περιεχόμενό τους ή να μοιραστούν με τους φίλους τους το περιεχόμενο της σελίδας σας.

Αυτή η ανάρτηση στο Instagram από το DIY Network είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα. Χρησιμοποιεί μια εντυπωσιακή εικόνα που σχετίζεται με τα ενδιαφέροντα του ακροατηρίου της και η συνοδευτική λεζάντα προωθεί τον διαγωνισμό τους.

 

Χρησιμοποιήστε στρατηγικές Smart Design

Ο τρόπος με τον οποίο φαίνεται η εικόνα σας είναι εξίσου σημαντικός με το περιεχόμενο που περιέχει. Σίγουρα, ανταγωνίζεστε την προσοχή του κοινού σας με τις διάφορες άλλες σελίδες που ακολουθούν. Οπότε αν η εικόνα σας δεν είναι ελκυστική για το οπτικό τους πεδίο ή δεν μπορεί εύκολα να διαβαστεί, η σελίδα σας θα αποτελέσει παρελθόν αρκετά γρήγορα.

Οι πολύχρωμες εικόνες είναι πιο πιθανό να ξεχωρίζουν στα κοινωνικά μέσα. Τα φωτεινά χρώματα μπορούν να βοηθήσουν, κρατώντας την προσοχή του ακροατηρίου σας. Εάν η εικόνα σας περιέχει κείμενο, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η εικόνα είναι ευανάγνωστη. Επίσης, δεν θέλετε να διακινδυνεύσετε να κάνετε την εικόνα υπερβολικά “απασχολημένη” χρησιμοποιώντας πάρα πολλές διαφορετικές γραμματοσειρές σε μία μόνο θέση.

Να θυμάστε ότι κάθε πλατφόρμα social media είναι διαφορετική

Κάθε πλατφόρμα social media έχει διαφορετικό σχεδιασμό. Συνεπώς, οι εικόνες σας θα πρέπει να βελτιστοποιηθούν ανάλογα για κάθε ένα από τα social media. Μόλις μάθετε πού βρίσκεται το κοινό σας στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, μπορείτε να εξοικειωθείτε με την εμφάνιση και την αίσθηση των εικόνων.

Advertising · Content · Social Media

Constantina Alkistis Meleti

Η Κωνσταντίνα Άλκηστις Μελέτη είναι τελειόφοιτη του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Εργάζεται στον τομέα του Digital Marketing και τρέφει ιδιαίτερο ενθουσιασμό για τα social networks.

Recently Published

»

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και οι στρατηγικές Digital Marketing

»

Εφτά βασικοί τρόποι για να προωθήσεις το e-shop σου

»

Τα 3 κλειδιά των Social Media για τις επιχειρήσεις

»

Εκτόξευσε το brand σου με τα Instagram Stories

»

Digital Marketer – 5 βασικές δεξιότητες που πρέπει να έχει

»

Πώς να δημιουργήσετε ένα πλάνο δοκιμής για το περιεχόμενο των Social Media σας

»

E-mail marketing το 2018: Έχει λόγο ύπαρξης ή μήπως όχι;

»

9 Τρόποι για να αξιοποιήσεις τα Instagram stories στον εργασιακό χώρο

»

Social Media Marketing and Digital Marketing

»

4 tips για να προσελκύσετε το κοινό σας

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο