The New Stuff - Suit digital marketing

40 χρόνια επιτυχίες

George Anagnostopoulos


four-fingers

Αυτή την εβδομάδα το suit.gr γίνεται 4 ετών.

Και μέσα από posts σαν κι αυτό θέλω να πάρω λίγο το χρόνο να ευχαριστήσω καμιά 200αριά χιλιάδες marketers, CEOs, επιχειρηματίες, διαφημιστές και interns που το διαβάσανε αυτά τα χρόνια.

Αν ήταν άνθρωπος, δε θα ήταν ένα τετράχρονο παιδάκι. Θα ήταν μάλλον ένας σαραντάρης (εξ ου και ο τίτλος). Γιατί έτσι τρέχει ο χρόνος στο digital για όσους το τρέχουν. Επί δέκα. Οι περσινές ιδέες, τα περσινά projects, οι περσινές επιτυχίες είναι σα να βλέπεις βιντεοκασέτα.

Και στιγμές σαν αυτή, θέλω να κάνω μια μικρή αναφορά σε ανθρώπους που εκτιμώ στο digital σαν το Γιώργο το Βαρέλογλου που πέρσι με ρώτησε «ρε… πού βρίσκεις χρόνο να γράφεις στο suit;», σαν τον Περικλή ή τον Eric ή τον Πάνο που εμπνέουν ένα ολόκληρο industry να δημιουργεί και να ξεπερνά κάθε χρόνο τον εαυτό του.

Μόλις λίγους μήνες πριν έχει γίνει τεσσάρων η δική μου επαγγελματική ενασχόληση με το social media marketing. Και θα ήθελα να αποτυπώσω μερικά από τα πράγματα που έζησα μέσα από αυτό το ταξίδι το οποίο είναι ακόμα στην αρχή του, παρά την ενδιαφέρουσα πορεία που έχει ήδη κάνει.

Αγαπάω το digital. Όχι μόνο γιατί είμαι άνετος να κυκλοφορώ σε αυτό σαν marketer αλλά και σαν καταναλωτής, αλλά και γιατί βλέπω τόσους άλλους τομείς επικοινωνίας και αναγνωρίζω πως το digital έχει τον κατάλληλο συνδυασμό του να είναι πανταχού παρόν, απόλυτα στοχευμένα, προσωποποιημένα, με τη δυνατότητα απαθανάτισης της στιγμής.

Και αύριο το digital θα είναι σε όλους τους κλάδους της επικοινωνίας: ψηφιακή τηλεόραση για εξατομικευμένη διαφήμιση, ψηφιακό ραδιόφωνο τύπου Spotify με στόχευση ανάλογα με το τι ακούω, ψηφιακό promo που συνδέει το προφίλ μου με το loyalty card μου και πολλά άλλα.

Στην πορεία λοιπόν αυτή, πάντα έχω τα μάτια μου ανοιχτά για ανθρώπους, κυρίως στα late 20s τους που να νιώθουν digital. Μιλάω για άτομα  που να ανατριχιάζουν αν ακούνε για κάποια καμπάνια που δεν έχει σχεδιαστεί με βασικό στοιχείο το digital.

Και θέλω να γνωρίζω τέτοιους ανθρώπους που να είναι έτοιμοι να αφιερωθούν σε αυτό, να έχουν όρεξη όχι απλά να δουλέψουν σε αυτό, αλλά να ξεχάσουν να πάνε σπίτι τους επειδή μπορούν να κάνουν κάτι ακόμα σαν βελτιστοποίηση και να εξηγήσουν στον πελάτη γιατί το Α είναι καλύτερο από το Β μέχρι να μαλλιάσει η γλώσσα τους.

Θέλω να γνωρίσω τους μη βολεμένους. Εκείνους που δεν είχαν την ευκαιρία ακόμα να αναδείξουν το ταλέντο τους και που νιώθουν ότι μπορούν να πάρουν κάτι και να το τρέξουν, να το γιγαντόσουν.

Γιατί κι εγώ έτσι ξεκίνησα σε αυτό το industry. Χωρίς επαφές, χωρίς budget, χωρίς εμπορική εμπειρία, χωρίς να ανήκω σε όμιλο και χωρίς να έχω δουλέψει σε διαφημιστική ή στο marketing πολυεθνικής.

Ξεκίνησα όμως με γνώσεις digital που ένιωσα στο πετσί μου.

Γιατί δούλεψα στο digital marketing το 2000, όταν η φράση της χρονιάς ήταν το dot-com, που δε νομίζω πως το θυμάται κανείς σήμερα.

Γιατί ξόψευα δικά μου χρήματα το 2002 στο Google Adwords, σε δικές μου καμπάνιες αυτοπροβολής από τις οποίες έπρεπε να φέρω αποτελέσματα για να βγάλω τα προς το ζειν (και προς το αποπληρώνειν τα φοιτητικά μου δάνεια).

Γιατί έκανα SEO το 2004, όταν VIP τουρίστες ψάχνανε για δωμάτια και διαμερίσματα να μείνουνε στους Ολυμπιακούς να μείνουνε και με ένα πρόχειρο website της μιας σελίδας και στέγασα σε φίλους και γνωστούς πάνω από 40 τουρίστες που πληρώνανε καλά λεφτά για να μείνουνε σε κάποιο δωμάτιο.

Γιατί μπήκα στο mobile marketing το 2006, όταν ακόμα το iPhone όχι μόνο δεν ήταν το στάνταρ της αγοράς αλλά δεν υπήρχε καν.

Και social; Ναι προσθέσαμε και το social σε όλο αυτό το mix το 2009 που ξεκινήσαμε αυτή την τελευταία μας δραστηριότητα.

Και αύριο θα κάνουμε και άλλα. Ό,τι είναι και όπως ονομάζεται αυτό που θα κερδίζει την προσοχή του χρήστη, γιατί είμαι κι εγώ ένας δεινός χρήστης web και ξέρω τι θέλω να βλέπω και τι όχι.

Ξεκίνησα με μια αστείρευτη όρεξη να μη σταματάω να μαθαίνω καθετί καινούριο, να κυνηγάω, να βρίσκω, να ξετρυπώνω, να γκουγκλάρω.

Και αυτό έφερε αποτέλεσμα. Έφερε πρώτα θεωρητική γνώση, μετά πρακτική. Έφερε τον πρώτο ad-hoc πελάτη, μετά τον πρώτο ongoing. Μετά το δεύτερο. Μετά τον τρίτο.

Και όλο αυτό οδήγησε στο να είναι η δουλειά μου το πάθος μου. Να νιώθω τις σπίθες όταν κάνουμε εσωτερικές συναντήσεις δουλειά. Να νιώθω τις εκρήξεις μέσα στο κεφάλι μου από ιδέες που θέλω να υλοποιήσω, στρατηγικές που θέλω να χαράξω. Να μη χρειάζομαι καφεΐνη για να δημιουργήσω, γιατί η έμπνευση κάποιων ανθρώπων που ζούνε το digital είναι τέτοια που θέλουμε να κάνουμε κάτι καινούριο: πιο γρήγορο, πιο αποτελεσματικό, πιο σωστό.

Και από το 2014, ξεκινάω με την ομάδα μου νέα πράγματα.

Αφενός μας επιλέγουν ολοένα και περισσότεροι πελάτες για τις ιδέες μας, τον ενθουσιασμό μας και το track record μας, όχι μόνο για τα κόστη μας. Αφετέρου μας επιλέγουν μεγαλύτερες εταιρειες στο χώρο της επικοινωνίας για συνεργασίες, ώστε να εξυπηρετήσουμε μαζί τους πελάτς τους.

Δεν είναι όμως μόνο αυτά. Κάνουμε άνοιγμα μέσω ενός πελάτη σε 6 χώρες. Κάνουμε συνεργασίες μέσα από τις οποίες θα διδάξουμε στην αγορά τα όσα ξέρουμε, για να μην είναι η Ελλάδα το μικρότερο κομμάτι της ευρωπαϊκής πίτας σε ό,τι αφορά το πόσο τα brands αξιοποιούν το digital.

Νέα χρονιά, νέα challenges. Και ένα από αυτά τα challenges είναι για μένα προσωπικό: να βρω έναν άνθρωπο που είναι willing να ξεκινήσει χαμηλά, να τρέξει πολύ και να εξελιχθεί εφόσον μπορεί να φέρει αποτελέσματα.

Κλείσαμε τα 4, μπήκαμε στα 5.

 

Opinion · Personal

birthday · Personal

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

ad-campaign-launch-blog
»

Μία επιτυχημένη digital καμπάνια σε 5 βήματα

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο