The New Stuff - Suit digital marketing

Το Foursquare «ανοίγει» τις διαφημίσεις του και για μικρές επιχειρήσεις

Anthousa Mastrogianni


Η Νεοϋορκέζικη εφαρμογή που βασίζεται στην αναζήτηση τοποθεσιών και στο location-sharing, μετράει 40 εκατομμύρια χρήστες και 1.5 εκατομμύριο επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τη δωρεάν πλατφόρμα της.

Μετά από 4 χρόνια, αποφάσισε να στρέψει τις υπηρεσίες της και προς διαφημιστές μικρότερου βεληνεκούς και τοπικούς επιχειρηματίες που επιθυμούν να διαφημιστούν με μικρό κόστος.

foursquare-ads-4

Ακολουθώντας λοιπόν το παράδειγμα του Facebook και της Google, έτσι και το Foursquare προσφέρει τη δυνατότητα σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να αυξήσουν την προβολή  τους, επιτρέποντας την πρόσβαση σε μία self-serve πλατφόρμα διαφήμισης.

Το σύστημα που έχει σχεδιαστεί κάνει δυνατή την αγορά διαφημίσεων μέσα από μία ολιγόλεπτη διαδικασία. Οι Marketers μπορούν να ορίσουν ένα μηνιαίο budget με ελάχιστο ποσό τα 50 δολάρια και μετά να πληρώσουν μέσω πιστωτικής.

Οι διαφημίσεις είναι γεωγραφικά στοχοποιημένες με βάση την τοποθεσία του Foursquare λογαριασμού και εμφανίζονται σε περίοπτη θέση μέσα στην εφαρμογή, με την ένδειξη Promoted και το εικονίδιο ενός τηλεβόα.

Το κόστος ποικίλει ανάλογα με το ποσοστό εμφάνισης, όπως στα AdWords της Google, αλλά το κυριότερο πλεονέκτημα είναι ότι οι διαφημιστές χρεώνονται ανάλογα με τον αριθμό των πραγματικών πελατών που έρχονται στο μαγαζί. Υπάρχει φυσικά εργαλείο που υπολογίζει το ROI σύμφωνα με τα Foursquare check-ins που φέρνουν οι διαφημίσεις.

Τον τελευταίο χρόνο, το Foursquare είχε κέρδη 2 εκατομμυρίων, ενώ υπολογίζεται ότι με τη νέα αυτή υπηρεσία, τα κέρδη μέχρι το τέλος του 2013 θα ξεπεράσουν τα 15 εκατομμύρια δολάρια.

Advertising · Entrepreneurship · Geo-Location · Small Business · Social Media

ads · advertising · application · check-in · foursquare · geo-social media · geo-targeted · roi · self-serve ad platform · small businesses · social network · διαφήμιση · διαφημιστές

Anthousa Mastrogianni

Η Ανθούσα ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της στα Digital Media στο Λονδίνο και εργάζεται ως Account Executive στη socialab.

Recently Published

»

Retargeting: τι είναι και που χρησιμεύει

»

Το Guerrilla Marketing συχνά βρίσκεται γύρω σου, το έχεις δει;

»

Τα instagram polls αποτελούν τη νέα τάση και ήρθαν για να μείνουν

»

Το website σου, είναι το μισό κομμάτι της συνολικής σου εικόνας

»

Τα 7 Digital Marketing Trends που θα υπερισχύσουν το 2019

»

Social proof και πως μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας

»

Γιατί μια διαφημιστική εταιρεία είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας;

»

Graphic Designer και Digital Marketer – όταν αυτοί οι δύο συγκρούονται

»

Εκπαίδευση σε digital περιβάλλον

urls-seo-best-tips
»

5 συμβουλές για δημιουργία URL με SEO

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο