The New Stuff - Suit digital marketing

5 μυστικά για επιτυχημένο copywriting στα Social Media

Peggy Papagiannaki


Στον χώρο του διαδικτύου πλέον επικρατεί πληθώρα περιεχομένου, καθώς οι περισσότερες επιχειρήσεις κάνουν προσπάθεια για αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων που τους προσφέρει η διαφήμιση μέσω των Social Media. Ως εκ τούτου, δεδομένου του αυξημένου ανταγωνισμού, αλλά και των περιορισμένων χαρακτήρων που έχετε στη διάθεσή σας για τα post και τις διαφημίσεις σας, η ικανότητα να ξεχωρίζετε στο διαδικτυακό πεδίο μάχης κρίνεται σημαντική. Θα πρέπει να μεταδίδετε το μήνυμα που θέλετε με αποτελεσματικότητα, κάτι το οποίο ενέχει δυσκολίες. Σ’ αυτή την κατεύθυνση, προτείνουμε μερικές χρήσιμες συμβουλές για να δημιουργήσετε ένα ελκυστικό κείμενο (copy).

1. Σύντομο και απλό

Μελέτες έχουν δείξει ότι τα μικρά tweets έχουν σε γενικές γραμμές υψηλότερο engagement. Στο Facebook και το Instagram, προσπαθήστε να κρατήσετε το κείμενό σας σύντομο και περιεκτικό, ώστε να είναι εύληπτο και ευανάγνωστο. Μπορεί ορισμένες περιστάσεις να δικαιολογούν μια πιο επίσημη διατύπωση, όμως οι χρήστες αναζητούν καθημερινό και φιλικό content στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ένας τρόπος για να δημιουργήσετε οικειότητα είναι να εκμεταλλευτείτε τα γραμματικά φαινόμενα της έκθλιψης και αποκοπής, όπως για παράδειγμα, “κάν’ το” αντί για “κάνε το”. Χρησιμοποιήστε, λοιπόν, απλή γλώσσα και παρέχετε τις βασικές πληροφορίες που θα κατευθύνουν το κοινό, ώστε να κάνει το επόμενο βήμα. Αντίθετες πρακτικές μπορεί να κουράσουν και να προκαλέσουν σύγχυση στους αναγνώστες.

Extra Tip: Στο Instagram, κρατήστε τη λεζάντα σας σύντομη, και στη συνέχεια βάλτε όλα τα hashtags σας ως πρώτο σχόλιο.

2. Τραβήξτε την προσοχή

Προσελκύστε την προσοχή των χρηστών από την πρώτη στιγμή, δημιουργώντας έναν εντυπωσιακό τίτλο. Οι τίτλοι που κερδίζουν μπορούν να περιλαμβάνουν ορισμένα πλεονεκτήματα προϊόντων, όπως μια εγγύηση, συγκεκριμένα γεγονότα ή μια ειδική προσφορά. Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορείτε να συμπεριλάβετε μια φωτογραφία με το προϊόν σας. Οι αναρτήσεις με φωτογραφίες έχουν στατιστικά υψηλότερα ποσοστά engagement (313% υψηλότερα στο Twitter) και θα προσελκύσουν σε μεγαλύτερο βαθμό την προσοχή του κοινού σας σε ένα γεμάτο newsfeed. Μόλις πυροδοτήσετε αυτό το αρχικό ενδιαφέρον, συνεχίστε με την περιγραφή.

3. Σκεφτείτε τρόπους για να μην σπαταλήσετε χαρακτήρες

Χρησιμοποιήστε το σύμβολο “&” αντί για “και”. Είτε χρησιμοποιήστε “2” αντί για “δύο”. Extra Tip: Εάν χρησιμοποιείτε το Twitter, μπορείτε να προσθέσετε ετικέτες σε σχετικούς λογαριασμούς στους οποίους αναφέρεται το κείμενό σας με σκοπό να ενθαρρύνετε τα retweets & τα shares!

4. Δεύτερη ανάγνωση

Διαβάστε ξανά τη δημοσίευσή σας, ιδανικά δυνατά πριν τη δημοσιεύσετε, για να βεβαιωθείτε ότι ακούγεται με τον τρόπο που θέλετε. Παράλληλα, είναι σημαντικό να αφιερώσετε χρόνο ώστε να ελέγξετε τα post σας για τυπογραφικά λάθη πριν τα δημοσιεύσετε.

5. Σαφείς CTAs (call-to-actions)

Συμπεριλάβετε μια σαφή και ξεκάθαρη CTA στην ανάρτησή σας και βεβαιωθείτε ότι είναι εύκολο να δράσει εν τέλει το κοινό. Για παράδειγμα, αν θέλετε να τους ζητήσετε να αγοράσουν εισιτήρια, συμπεριλάβετε το link με την ακριβή σελίδα έκδοσης εισιτηρίων. Μπορείτε να ξεκινήστε το copy σας με ρήματα δράσης που λειτουργούν προτρεπτικά προς κάποια ενέργεια όπως “Εγγραφείτε” και “Γίνετε μέλος”.

Κλείνοντας, αξίζει να λάβουμε υπόψη ότι η αποτελεσματικότητα και η σωστή απόδοση ενός μηνύματος δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση. Σε αυτήν την περίπτωση μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιο digital advertising agency με εξειδίκευση σε θέματα copyrighting.

Advertising · Copywriting · How To · Social Media

advertising · Social Media · tips

Agencies

Peggy Papagiannaki

Η Πέγκυ είναι απόφοιτη του τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και διαθέτει μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στη Γλωσσολογία από το ΕΚΠΑ. Αυτή τη στιγμή, εργάζεται ως Account Executive στη Socialab, παράλληλα με τις σπουδές της στο Professional Diploma in Digital Marketing του ALBA Graduate Business School. O χώρος του Digital Marketing και της διαφήμισης πάντα τη γοήτευαν, γεγονός που την οδήγησε στην επιλογή αυτού του τομέα.

Recently Published

»

Τα σωστά keywords, μπορούν να κάνουν το άρθρο σου να ξεχωρίσει.

»

Πως να υπολογίσετε το Engagement rate στο Instagram

»

Τί είναι τα URL Shorteners και γιατί πρέπει να τα χρησιμοποιείς.

»

Ο ενθουσιασμός για τα e-Sports και οι Digital Marketers

»

Τι χρειάζεται να γνωρίζεις για το location-based marketing

»

5 tips για να βελτιώσετε τη διαφήμισή σας στα Social Media.

inbound marketing
»

Τι είναι το inbound marketing;

»

Τί είναι το Google Data Studio και πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε.

»

10 Στατιστικά για τα social media που πρέπει να γνωρίζεις!

»

Πως θα κάνετε τις διαφημίσεις σας στο διαδίκτυο να ξεχωρίσουν

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο