The New Stuff - Suit digital marketing

5 Οφέλη των Facebook Groups για την επιχείρησή σας!

Katerina Michalopoulou


Πολλοί επιχειρηματίες δημιουργούν μια Facebook Page για την επιχείρησή τους προσδοκώντας ότι θα είναι ένα goldmine της δέσμευσης, της κυκλοφορίας και των πωλήσεων. Δυστυχώς, οι περισσότερες επιχειρηματικές Facebook Pages αποτυγχάνουν και μετατρέπονται σε dead zone. Για να πετύχουν οι Facebook Pages, πρέπει να τρέξουν διαφημίσεις με πληρωμή, στοχεύοντας απευθείας το target audience.

Για τις περισσότερες επιχειρήσεις είναι δύσκολο να δημιουργήσουν μια engaged page χωρίς διαφημιστικό budget. Επίσης, οι περισσότεροι καταναλωτές βλέπουν μια επιχειρηματική Facebook Page ως διαφήμιση. Αυτό οδηγεί σε απογοήτευση και πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων εγκαταλείπουν το Facebook. Αντί αυτού αλλάξτε την εστίαση σας στην δημιουργία ενός Facebook Group για την επιχείρησή σας.

Είναι ένας βιώσιμος τρόπος για τη δημιουργία μιας ιδιαίτερα αφοσιωμένης κοινότητας ατόμων που είναι πιθανό να ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας.

 

 

Ακολουθούν 5 λόγοι:

Γιατί πρέπει να δοκιμάσετε το Facebook Group;

1. Παρέχει περισσότερο προσωπικό engagement

Η πλειοψηφία των επιχειρηματικών Facebook Pages δεν έχουν τον τύπο engagement που θέλει ο ιδιοκτήτης της σελίδας- τους αρέσουν και τα σχόλια που τροφοδοτούν συζητήσεις. Σε αυτό το Facebook Group υπερτερεί.

Οι περισσότεροι καταναλωτές δεν θέλουν να συμμετέχουν σε συζητήσεις κάτω από μια ανάρτηση επιχείρησης, αλλά αν βρίσκεται σε ρύθμιση ομάδας, το εμπόδιο αυτό καταργείται. Σας δίνει τη δυνατότητα να είστε πιο προσωπικοί. Είστε το πρόσωπο πίσω από την ομάδα, όχι ένα όνομα εταιρίας, ένα logo. Οι καταναλωτές θέλουν να συνεργαστούν με ένα άτομο, όχι με μια εταιρία.

2. Focus στο call to action

Σε ένα group, υπάρχει η δυνατότητα , να κάνετε ένα post, pin to the top. Τι καλύτερο μέρος για ένα call to action, εγγυημένα ο χρήστης το βλέπει. Δεν θέλετε να κάνετε post κάτι που είναι spam,  αλλά ένα call to action συμμετοχή στο newsletter σας.

Δεν θα μεταβούν όλα τα μέλη της ομάδας αμέσως στην προσφορά σας, αλλά αν παραμείνετε επικεντρωμένοι στην αξία, θα δείτε τα μέλη της ομάδας να συμμετέχουν και να θέλουν περισσότερο περιεχόμενο να λαμβάνουν.

3. Παίρνετε άμεσα feedback από δημοσκοπήσεις

Τα Facebook Groups αποτελούν μια εξαιρετική πηγή άμεσου feedback τα σχόλια που θα λαμβάνετε θα είναι εξαιρετικά πολύτιμα. Δημιουργώντας μια δημοσκόπηση στην ομάδα σας, μπορείτε να λαμβάνετε σχόλια σχετικά με οποιοδήποτε θέμα ή ερώτηση που μπορεί να έχετε.

Τα Facebook Groups επιτρέπουν να κάνετε δημοσκόπηση των μελών σας και να λαμβάνετε σχόλια καθώς και να αρχίζετε μια συζήτηση γύρω από οποιοδήποτε θέμα.

Από το feedback των ιδεών του προϊόντος στις εμπειρίες των πελατών, αποτελεί πηγή του πιο ακατέργαστου και ειλικρινής feedback που μπορείτε να βρείτε σε ένα online περιβάλλον.

 

4. Ανακοινώστε προσφορές

Η δημιουργία Facebook Group δίνει ένα πολύ στοχοποιημένο κοινό για να παρουσιάσετε την προσφορά σας όταν έρθει η ώρα. Δημιουργήστε μια κοινότητα με αξία. Χωρίς αυτό το στοιχείο, κανείς δεν θα ενδιαφερθεί για την προσφορά.

5. Δημιουργήστε εμπιστοσύνη παρέχοντας αξία

Και τα 4 σημεία που προαναφέρθηκαν απαιτούν ένα στοιχείο- εμπιστοσύνη. Χωρίς εμπιστοσύνη δεν θα έχετε μια αφοσιωμένη ομάδα, δεν θα προκαλέσετε ενδιαφέρον για το Facebook Group σας.

Για να χτίσετε την εμπιστοσύνη πρέπει να προσφέρετε αξία. Πράγματα όπως η ανταλλαγή εμπειριών, η απάντηση σε ερωτήσεις και η απλή παροχή της κοινότητας μπορούν όλα να συμβάλουν στην ενίσχυση της σχέσης μεταξύ των μελών σας και της επιχείρησής σας. Η κατοχή ερωτήσεων – απαντήσεων και η δημιουργία αποκλειστικού περιεχομένου για την ομάδα σας είναι μόνο μερικά παραδείγματα για το πως μπορείτε να προσφέρετε προστιθέμενη αξία.

Advertising · Facebook · Social Media

Content · Facebook · fb pages · Social Media

Small Businesses

Media

Katerina Michalopoulou

Η Κατερίνα είναι απόφοιτος του τμήματος Δημόσιας Διοίκησης Παντείου και του τμήματος Digital Marketing του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου.Το ενδιαφέρον της για τον κλάδο του Marketing και ιδιαίτερα του Digital Marketing δημιουργήθηκε από τα πρώτα της φοιτητικά χρόνια.Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Επενδύστε στο Native Advertising για να ενισχύσετε την απήχησή σας!

»

“Ask for a Referral” η νέα επιλογή του LinkedIn που διευκολύνει την εύρεση εργασίας

»

Ξεγελώντας τον αλγόριθμο του Instagram!

»

Account Intern wanted!

»

Οι Top εταιρείες στο LinkedIn μοιράζονται τα μυστικά της συνέντευξης

»

Η σημασία της mobile βελτιστοποίησης των διαφημίσεων

»

Νέες λειτουργίες στο Instagram: Eνεργοί σύνδεσμοι σε άλλα προφίλ και hashtags στο bios

»

Το Facebook προσθέτει νέες επιλογές για τους travel marketeers για τη στόχευση ενδιαφερόμενων χρηστών

»

5 Αποδεδειγμένοι Τρόποι που το Remarketing βελτιώνει τις Digital Marketing Προσπάθειες

»

Η κριτική για το redesign του Snapchat συνεχίζεται!

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο