The New Stuff - Suit digital marketing

5 συμβουλές για δημιουργία URL με SEO

Peggy Papagiannaki


Ένα από τα θεμελιώδη δομικά στοιχεία του SEO αφορά τη δομή των διευθύνσεων URLs. Τα URLs είναι, πράγματι, τα δομικά στοιχεία ενός ιστότοπου και μπορούν να βοηθήσουν το traffic σας. Οποιοσδήποτε ιστότοπος με μπερδεμένη δομή URL είναι «καταδικασμένος» για ήττα στη μάχη του Search Engine Optimization. Το Google και το Bing έχουν προχωρήσει πολύ και μπορούν να ανταπεξέλθουν σε πολλές τεχνικές προκλήσεις, αλλά όπως πάντα στο SEO, όσο πιο εύκολα κάνουμε τα πράγματα για τις μηχανές αναζήτησης (και για τους χρήστες), τόσο καλύτερα τείνουν να είναι τα αποτελέσματα. Στο παρόν άρθρο παρουσιάζονται 5 τεχνικές βελτιστοποίησης του SEO για τις διευθύνσεις URL.

1. Όσο πιο κατανοητό από ανθρώπους, τόσο το καλύτερο

 

Δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι όσο πιο εύκολα μπορεί να διαβαστεί και, συνεπώς, να γίνει αντιληπτή μια διεύθυνση URL από τον χρήστη, τόσο πιο βοηθητικό είναι και για τις μηχανές αναζήτησης. Η διατήρηση μιας διεύθυνσης URL απλής και ουσιώδους είναι πάντα χρήσιμη, στοιχείο που με τη σειρά του συμβάλλει, αν χρειαστεί, στην απομνημόνευσή της από τον ανθρώπινο εγκέφαλο. Δεν είναι απαραίτητο κάθε πτυχή της διεύθυνσης URL να είναι απολύτως διαφανής και τέλεια, αλλά τουλάχιστον θα ήταν καλό να μπορεί εύκολα να κατανοηθεί, ενδεχομένως, και από όλους όσοι αναζητούν το περιεχόμενό της.

2. Τα Keywords είναι πάντα μια καλή ιδέα

Η χρήση λέξεων-κλειδιών στη δημιουργία διευθύνσεων URLs αποτελεί σταθερή αξία για μια επιτυχημένη στρατηγική SEO. Οι μηχανές αναζήτησης ανιχνεύουν μια ιστοσελίδα από τη διεύθυνση URL, και αν η λέξη-κλειδί βρίσκεται στη διεύθυνση URL, αυτό μπορεί να ενισχύσει τη θέση σας στα SERP. Επιπλέον, οι λέξεις-κλειδιά της διεύθυνσης URL εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης και η έρευνα έχει δείξει ότι το URL είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που ψάχνουν οι χρήστες όταν επιλέγουν τον ιστότοπο για να κάνουν κλικ. Επομένως, είναι σημαντικό η έρευνα λέξεων-κλειδιών να είναι επαρκής, εφόσον χρησιμοποιούνται στο URL σας.

3. Η συντομία συμφέρει

Οι μικρότερες διευθύνσεις URL είναι, γενικά, προτιμητέες. Βέλτιστη πρακτική θα ήταν η τρέχουσα διεύθυνση URL σας να είναι εντός 60 χαρακτήρων. Εάν όμως είναι γύρω στους 100, αφιερώστε λίγο χρόνο να την ξαναδομήσετε, προκειμένου να αποκτήσει αξία ο ιστότοπός σας. Τα URLs άνω των 100 χαρακτήρων δεν συνιστούν άμεσο πρόβλημα για το Google ή το Bing, καθώς μπορούν να επεξεργάζονται μεγάλες διευθύνσεις URL χωρίς πολύ κόπο. Αντ’ αυτού, το θέμα έγκειται στη χρηστικότητα και την εμπειρία των χρηστών. Μια μικρότερη σε έκταση διεύθυνση URL, σαφώς, μπορεί να πληκτρολογηθεί πιο εύκολα και να κοινοποιηθεί ακόμα και σε social media, όπως το twitter που έχει όριο χαρακτήρων.

4. Λιγότεροι φάκελοι είναι πάντα καλύτερο

Εντός μιας διεύθυνσης URL, οι ορατές παύλες που διαχωρίζουν τους φακέλους δημιουργούν την αντίληψη ότι ο ιστότοπός σας είναι «βαθύτερος» από ό,τι είναι στην πραγματικότητα για τους χρήστες, αλλά και τις μηχανές αναζήτησης. Επιπλέον, η ύπαρξη πολλών φακέλων καθιστά πιο δύσκολη την επεξεργασία της διεύθυνσης URL. Να θυμάστε ότι οι λιγότεροι φάκελοι είναι αυτό που προτείνεται. Για παράδειγμα, ένα URL όπως αυτό: randswhisky.com/scotch/lagavulin/15yr/distillers-edition/pedro-ximenez-cask/750ml, καλύτερα να διαμορφωθεί κατά αυτόν τον τρόπο: randswhisky.com/scotch/lagavulin-distillers-edition-750ml

5. Πολλά URLs που εξυπηρετούν το ίδιο περιεχόμενο: Ρυθμίστε τα!

Η διατήρηση δύο σελίδων με ακριβώς το ίδιο περιεχόμενο δημιουργεί το πρόβλημα της αλληλεπίδρασης περιεχομένου, γεγονός που το Google αντιμετωπίζει με αυστηρότητα. Εάν δεν υπάρχει ουσιώδης λόγος για τη διατήρηση των δύο σελίδων, μπορείτε να ανακατευθύνετε το δευτερεύον αντίγραφο στο πρωτεύον με τη χρήση του redirection 301. Έτσι, η σελίδα θα έχει περισσότερες πιθανότητες να κερδίσει traffic.

SEO

seo · serp · URL

Peggy Papagiannaki

Η Πέγκυ είναι απόφοιτη του τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και διαθέτει μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στη Γλωσσολογία από το ΕΚΠΑ. Αυτή τη στιγμή, εργάζεται ως Account Executive στη Socialab, παράλληλα με τις σπουδές της στο Professional Diploma in Digital Marketing του ALBA Graduate Business School. O χώρος του Digital Marketing και της διαφήμισης πάντα τη γοήτευαν, γεγονός που την οδήγησε στην επιλογή αυτού του τομέα.

Recently Published

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

conversion rate image
»

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο