The New Stuff - Suit digital marketing

5 συμβουλές για την αποτελεσματική προσέγγιση των Influencers

Tina Kosmaoglou


Οι Influencers αποτελούν μια ισχυρή εναλλακτική λύση στην παραδοσιακή διαφήμιση, η οποία μάλιστα είναι και πολύ αποτελεσματική. O Influencer μπορεί να παραδώσει το μήνυμα και να προωθήσει το brand σε μεγάλο κοινό το οποίο του έχει εμπιστοσύνη.
Ο στόχος του συγκεκριμένου είδους στρατηγικής είναι ουσιαστικά να μπορέσει ο κάθε Influencer να συνδέσει το brand με το κοινό του και να το επηρεάσει. Συνήθως η συγκεκριμένη πρακτική λειτουργεί έναντι κάποιου χρηματικού όμως αυτό δεν σημαίνει ότι είναι πάντα η καλύτερη πρακτική. Το κοινό πλέον είναι υποψιασμένο με αποτέλεσμα να γνωρίζει ότι πολλές φορές η άποψη του Influencer/ Celebrity δεν είναι ειλικρινής.

Η επιλογή του κατάλληλου Influencer πρέπει να γίνει προσεκτικά έτσι ώστε να γίνει σωστά η προσέγγιση του target group που μας ενδιαφέρει. Παρακάτω θα βρείτε 5 tips για την αποτελεσματική προσέγγιση της στρατηγικής αυτής!

1. Προσδιόρισε τους στόχους σου

Για να μπορέσει να είναι αποτελεσματική η στρατηγική μέσα από Influencers, πολύ σημαντικό είναι να γνωρίζεις το target group το οποίο θες να προσεγγίσεις έτσι ώστε να βρεις τον κατάλληλο άνθρωπο για να “παραδώσει” το ανάλογο μήνυμα. Πάρε τον χρόνο σου και σκέψου ποιοι είναι οι πραγματικοί βραχυπρόθεσμοι και μακροπρόθεσμοι στόχοι σου. Ένας καλά προκαθορισμένος στόχος καθιστά πολύ πιο εύκολη την επιλογή του σωστού ανθρώπου έτσι ώστε συμμετέχοντας στην στρατηγική αυτή και να μπορέσει να βοηθήσει ουσιαστικά το brand.

2. Βρες τον σωστό Influencer

Η εύρεση του σωστού Influencer δεν θα γίνει ξαφνικά! Θα χρειαστεί χρόνος έτσι ώστε να μελετήσεις την αγορά και να δεις που τοποθετείς το brand σου. Προσέγγισε τον Influencer που θες μόνο όταν γνωρίζεις τι μήνυμα θες να περάσεις . Οι Influencers που θα επιλέξεις πρέπει να έχουν κάποιον κοινό παρονομαστή με το brand σου.

3. Δημιούργησε σχέσεις με τους Influencers

Βασικό στοιχείο για να προσεγγίσεις έναν Influencer είναι να σου αρέσει πραγματικά το περιεχόμενο του. Πριν τον προσεγγίσεις, ακολούθησε τον στα social και αλληλοεπίδρασε μαζί τους. Με αυτό τον τρόπο όταν επικοινωνήσεις μαζί του θα γνωρίζεις τις θέσεις του, το κοινό του και θα μπορείτε να έχετε μια αρμονική συνεργασία!

4. Βάλε τον Influencer να συμμετέχει στη στρατηγική

Καθώς η σχέση σας αναπτύσσετε θα πρέπει σιγά σιγά να του ζητηθεί να αναμειχθεί στην προώθηση του brand. Αυτό μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους όπως μέσα από τα social media ή μέσα από κάποια συνέντευξη. Μην ξεχνάς ότι πρέπει να είσαι ανοιχτόμυαλος και να εμπιστευθείς την κρίση του καθώς έχει ήδη το κοινό του και ξέρει πως να του “μιλήσει”.

5. Αξιολογήστε τη διαδικασία

Όλες οι στρατηγικές μάρκετινγκ απαιτούν να αφιερώσεις λίγο χρόνο στην εξέταση της διαδικασίας και κατά πόσο ήταν αποτελεσματική. Αυτό αφορά φυσικά και τους Influencers. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η συγκεκριμένη στρατηγική να έχει πιο ισχυρό αντίκτυπο από τις πιο παραδοσιακές μορφές διαφήμισης.

Χρησιμοποιώντας λοιπόν τους Influencers είναι αποδεδειγμένο ότι η επιρροή που έχουν σε συγκεκριμένο κοινό μπορεί να βοηθήσει να γίνει γνωστό το brand σου σε μεγαλύτερη μερίδα ανθρώπων και σε μικρότερο χρονικό διάστημα.

Social Media

Tina Kosmaoglou

Η Τίνα είναι απόφοιτη του τμήματος Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς και διαθέτει μεταπτυχιακό δίπλωμα Εφαρμοσμένης Στατιστικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Συνέχισε τις σπουδές της λαμβάνοντας το Professional Diploma in Digital Marketing του ALBA Graduate Business School. Αυτή την περίοδο εργάζεται στη Socialab ως Account Executive.

Recently Published

»

5 επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες των τελευταίων δεκαετιών

»

Επενδύστε στις Mobile Στιγμές.

»

Influencer Marketing: Nέο Instagram feature “paid partnership with”

»

Τα 9 βήματα της χαρτογράφησης του Customer Experience (CX)

»

5 είδη διαφημίσεων στο Instagram

»

CSR: Θα είναι το κλειδί για τις μελλοντικές επικοινωνιακές στρατηγικές των brands;

»

Πώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι των Social Media

»

6 e-commerce website tips!

Suit,gr | Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.
»

Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.

»

Data – Το Μέλλον της Τηλεοπτικής Διαφήμισης

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο