The New Stuff - Suit digital marketing

5 τρόποι για να προωθήσεις το βίντεο της επιχείρησής σου

Giannis Soultis


Αν δεν έχεις πειστεί για τη σημασία του video και τα αποτελέσματα που μπορεί να αποφέρει στην επιχείρησή σου, ίσως ήρθε η ώρα να αναθεωρήσεις!

Σύμφωνα με πρόσφατα στατιστικά, το 79% του συνολικού παγκόσμιου traffic και engagement, θα οφείλεται στο video μέχρι το τέλος του 2018. To 85% των θεατών, είναι πιθανότερο να αποκτήσουν ένα προϊόν ή μία υπηρεσία μέσω αυτού, καθώς προκαλεί ως και 3 φορές περισσότερο engagement από κάθε άλλο μέσο μέσα από δημοσιεύσεις στα social media. Παράλληλα, το 70% θέλει να μάθει για νέες υπηρεσίες και προϊόντα μέσα από αυτό, με την προϋπόθεση να είναι επεξηγηματικό. Είναι επίσης γεγονός, ότι η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη για το εν λόγω μέσο αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο, αφού καλπάζει με ποσοστό άνω του 115% ετησίως, από το 2015.

Τώρα λοιπόν που γνωρίζεις τη σπουδαιότητα του video, μπορείς με 5 απλά βήματα να το αναδείξεις ως ηγετικό παράγοντα στην προώθηση της επιχείρησής σου.

1. Στήσε το video σου γύρω από ένα σενάριο και όχι γύρω από την προσπάθειά σου να πουλήσεις

Ο κόσμος βομβαρδίζεται καθημερινά με διαφημιστικά μηνύματα παντός είδους, εισπράττοντας συχνά μία αίσθηση ενόχλησης και δυσφορίας, καθώς πολλά από αυτά δίνουν υποσχέσεις για υπηρεσίες και προϊόντα που είναι συχνά κατώτερα των περιστάσεων. Εδώ είναι το σημείο που μπορείς να ξεχωρίσεις: Επικεντρώσου κατά 75% σε ένα καλό περιεχόμενο το οποίο θα είναι ουσιαστικό και όχι παραπλανητικό και κατά 25% στο κομμάτι της δυνητικής πώλησης. “Content is the king” δε λένε; Tο καλό περιεχόμενο είναι η βάση της επικοινωνίας και των μελλοντικών πωλήσεων. Πάνω σε αυτό χτίζονται οι μελλοντικοί στόχοι κάθε επιχείρησης που σέβεται τον εαυτό της.

2. Τα πρώτα 10’’ κάνουν τη μεγαλύτερη διαφορά

Πάνω από το 50% των ανθρώπων που βλέπουν video στο youtube και τα social media, αποφασίζουν να σταματήσουν να το παρακολουθούν, αν δεν το βρίσκουν ενδιαφέρον. Πρέπει να τεθούν σωστά λοιπόν οι προσδοκίες από την αρχή. Τι περιμένει να ακούσει το κοινό που σε παρακολουθεί; Θα μάθει κάτι χρήσιμο; Θα γελάσει; Καλό είναι ο τίτλος να αντανακλά το περιεχόμενο που προβάλλεται, ενώ εξίσου σημαντικό είναι το να βρεις τρόπους να διατηρείς την επικοινωνία με τους ανθρώπους που σε παρακολουθούν, ανάλογα με τη θεματολογία που θες να προβάλλεις. Το μεγάλο στοίχημα που πρέπει να κερδηθεί, είναι η εμπιστοσύνη του κοινού σε ελάχιστα δευτερόλεπτα.

3. Προσπάθησε να μην επαναλαμβάνεσαι

Σε συνέχεια του παραπάνω βήματος, πολλές φορές, αυτό που είναι ενδιαφέρον για σένα δεν είναι για τον κόσμο. Μίλα τη γλώσσα του και όχι τη δική σου ώστε να είσαι απλός και κατανοητός, περνώντας όμως το δικό σου μήνυμα και αυτό που πραγματικά θες να μεταδώσεις. Η λέξη κλειδί είναι ο τρόπος. Μπες στη θέση του κοινού σου και αναλογίσου αν το video που μόλις δημιούργησες είναι προς την κατεύθυνση αυτή.

4. Προετοίμασε το video σου για τις μηχανές αναζήτησης

Αν σου φαίνεται πολύπλοκο, σε διαβεβαιώνουμε πως τα πράγματα είναι πολύ πιο εύκολα από όσο νόμιζες! Πέρα από τα social media από τα οποία ο κόσμος θα έχει πρόσβαση στο video σου, πρέπει να είναι και σε θέση να το βρει σε μία αναζήτηση, σχετική με τα ενδιαφέροντά του. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να ανέβει στο youtube και/ή το vimeo, με κάποιες προϋποθέσεις: κρίνεται αναγκαία η ύπαρξη τίτλου και tags, συνδυαστικά με κατάλληλες λέξεις κλειδιά, καθώς και η περιγραφή του κειμένου του υλικού που μόλις ανέβασες. Με τον τρόπο αυτό, γνωστοποιείς στην google την ύπαρξη του video σου αλλά και το τι πραγματεύεται.

5. Εκπαίδευσε το κοινό σου και απόδειξε τους ισχυρισμούς σου

Περίπου το 65% οποιουδήποτε κοινού, επιθυμεί να μαθαίνει συστηματικά πράγματα μέσα από ένα video. Μάθε τους δυνητικούς σου πελάτες πώς να χρησιμοποιούν το προϊόν ή την υπηρεσία σου. Εξήγησέ τους βήμα βήμα και με απλό τρόπο όσα πρέπει να γνωρίζουν, ώστε να καλύψεις όλες τις πιθανές απορίες τους. Η απόδειξη των όσων ισχυρίζεσαι καλό είναι να γίνεται με αναφορά σε στατιστικά, testimonials, πηγές, case studies. Πιστοποιείς έτσι και με το παραπάνω στο κοινό σου, ότι το προϊόν ή η υπηρεσία σου κάνει αυτό που υπόσχεται.

Αν πάραυτα εξακολουθείς να έχεις απορίες ή δεν αισθάνεσαι άνετα να χαράξεις τη δική σου στρατηγική, μπορείς σε κάθε περίπτωση να απευθυνθείς σε εξειδικευμένα agencies. Θα αναλάβουν με τον καλύτερο και πληρέστερο τρόπο να υποστηρίξουν τις ανάγκες σου, όπως ακριβώς επιθυμείς. Εσύ βάλε την καλύτερη σου διάθεση και άσε τους ειδικούς να κάνουν τη δουλειά τους!

Social Media

#επειχείρηση · #προώθηση · #στρατηγική · video

Giannis Soultis

Ο Γιάννης είναι απόφοιτος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ. Συνέχισε τις σπουδές του λαμβάνοντας το Professional Diploma in Digital Marketing. Aυτή την περίοδο εργάζεται στη Socialab ως Media Executive.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting