The New Stuff - Suit digital marketing

5 Τρόποι για να προωθήσετε το δικό σας Webinar μέσω Socia Media Ads

Giannis Kotselis


Οι επιχειρήσεις λατρεύουν να επενδύουν σε  Social Media Ads  για να προωθήσουν τα δικά τους webinars καθώς έχει παρατηρηθεί πάνω από 51% ποσοστό engagement. Επίσης ένα ποσοστό γύρω στο 20% αυτών που παρακολουθούν ένα webinar μετατρέπονται σε αγοραστές. Αλλά ο μόνος τρόπος για να επιτύχετε αυτά τα υψηλά ποσοστά conversion είναι να εξασφαλίσετε ότι τα webinars σας θα παρακολουθούνται από τους σωστούς ανθρώπους. Ως εκ τούτου, το social media marketing, με τις προηγμένες επιλογές στόχευσής του, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε τις διαφημίσεις σας στο webinar και να αυξήσετε την απόδοση.

Για να βοηθηθείτε με αυτό, σε αυτή το άρθρο, θα σας αποκαλυφθούν τα έξι βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να προωθήσετε καλύτερα το webinar σας με social media marketing.

1. Μυηθείτε στη νοοτροπία των διαφημίσεων για ένα webinar.

Η προώθηση ενός διαδικτυακού σεμιναρίου διαφέρει πολύ από την προβολή οποιασδήποτε άλλης υπηρεσίας ή προϊόντος, δεδομένου ότι πρόκειται για ένα event που διεξάγεται μία φορά. Αυτό είναι ένα βασικό στοιχείο που πρέπει να θυμάστε. Καθώς τα webinars διαφέρουν από άλλες υπηρεσίες, πρέπει να τα προωθήσετε με διαφορετικό τρόπο. Ως εκ τούτου, κατά τη δημιουργία των διαφημίσεων στα social media του webinar και των αντίστοιχων landing pages, πάντα να έχετε κατά νου ότι πρόκειται για μια μοναδικό event.

2. Ρυθμίστε μία αποτελεσματική landing page.

Όπως έχει σημειωθεί, είναι σημαντικό να ενημερώσετε τους ανθρώπους ότι πρόκειται για ένα one-time live event μιας ημέρας που δεν πρέπει να χάσουν. Θα πρέπει επίσης να τονίσετε στη landing page σας την αποκλειστικότητα και τη μοναδικότητα του webinar.

Πρέπει επίσης να προσθέσετε όλες τις άλλες σχετικές λεπτομέρειες στη landing page σας, συμπεριλαμβανομένου του heading, του body copy και των calls to action . Προσελκύστε τον χρήστη με όλα τα σημαντικά θέματα που θα καλύψετε στο webinar και φροντίστε να προσθέσετε και όλα τα απαραίτητα πεδία. Αυτά θα μπορούσαν να κυμαίνονται από βασικές λεπτομέρειες, όπως το όνομα και το email, σε επιπλέον λεπτομέρειες, όπως όνομα εταιρείας, αριθμός υπαλλήλων, θέση, κλπ. Όλα εξαρτώνται από τον στόχο σας. Και φυσικά, μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε την ημερομηνία και την ώρα κατά την οποία θα γίνει το webinar.

3. Επιλέξτε το κατάλληλο template για το design διαφήμισή σας.

Για να δημιουργήσετε το basic design για τα social media ads σας, θα πρέπει να εξετάσετε κάποιες βασικές αρχές των conversions, όπου ο σχεδιασμός της landing page ταιριάζει με το σχεδιασμό της διαφήμισης. Ακολουθώντας αυτή την αρχή, έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει το conversion rate, καθώς δημιουργεί ισχυρότερη σύνδεση μεταξύ της webinar landing page και της διαφήμισης.

Ξεκινήστε χρησιμοποιώντας τα ίδια χρώματα που έχετε χρησιμοποιήσει στη landing page σας στο φόντο της διαφήμισής σας. Επίσης, χρησιμοποιήστε την ίδια γραμματοσειρά στην επικεφαλίδα της landing page στη διαφήμισής σας. Μόλις έχετε το basic design στη θέση του, μπορείτε να ξεκινήσετε τη βελτιστοποίηση  της διαφήμισης. Μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε μια εικόνα διαφήμισης που μοιάζει με τη landing page σας χρησιμοποιώντας ένα δωρεάν εργαλείο όπως το Canva. Έχουν διάφορα templates, γραμματοσειρές, χρώματα κλπ. που μπορείτε να προσθέσετε στην εικόνα.

4. Μην προωθείτε το webinar αλλά το landing page

Ένα συνηθισμένο λάθος που κάνουν οι επαγγελματίες στα social media ads είναι να προωθούν άμεσα το webinar. Ο γενικός σας στόχος είναι να αποκτήσετε περισσότερους ανθρώπους για να εγγραφούν στο webinar, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι η πλήρης έμφαση της διαφήμισής σας θα πρέπει να είναι να καλέσετε τους ανθρώπους να εγγραφούν στο webinar.

Αν θέλετε η διαφήμισή σας να έχει αποτελεσματικό conversion, τότε θα πρέπει να κάνετε πολύ προσεκτικά βήματα χρησιμοποιώντας τη διαφήμιση μόνο για να στείλετε άτομα στη landing page. Εάν γίνει αυτή η διαδικασία και η landing page είναι καλά ρυθμισμένη, τότε αυτόματα θα εγγραφούν και περισσότερα άτομα στο webinar. Ως εκ τούτου, βελτιστοποιήστε τη διαφήμισής σας μόνο για να προωθήσετε τη landing page.

5. Δημιουργήστε μεμονωμένες φωτογραφίες για κάθε κοινωνικό δίκτυο

Εάν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε διαφημίσεις σε πολλά κοινωνικά δίκτυα για να προωθήσετε το webinar, θα πρέπει να δημιουργήσετε μοναδικές διαφημίσεις για καθένα από αυτά και να διασφαλίσετε ότι ακολουθείτε τις οδηγίες και τις βέλτιστες πρακτικές των συγκεκριμένων δικτύων. Η χρήση της ίδιας διαφήμισης δεν είναι τόσο αποτελεσματική και σε πολλές περιπτώσεις δεν θα λειτουργήσει καθόλου.

Για παράδειγμα, κατά τη δημιουργία των διαφημίσεών σας στο Facebook, θα πρέπει να περιορίσετε το κείμενο εικόνας σε λιγότερο από 20% ολόκληρης της εικόνας, καθώς η υπέρβαση αυτού του ποσοστού μπορεί να μειώσει το reach της διαφήμισής σας. Παράλληλα καθώς δημιουργείτε διαφημίσεις Pinterest, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε μεγάλες εικόνες, καθώς λαμβάνουν το μεγαλύτερο engagement. Βεβαιωθείτε ότι έχετε δει τις βέλτιστες πρακτικές σε κάθε κοινωνικό δίκτυο πριν δημιουργήσετε τις διαφημίσεις σας.

 

Advertising · Entrepreneurship · marketing · Seminars · Social Media

social media ads · webinars

Agencies · Small Businesses

Communications · Media

Giannis Kotselis

O Γιάννης είναι απόφοιτος του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ο χώρος του Digital Marketing και ειδικότερα των Social Media μπήκε στη λίστα ενδιαφέροντός του από πολύ μικρή ηλικία. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Graphic Designer και Digital Marketer – όταν αυτοί οι δύο συγκρούονται

»

Εκπαίδευση σε digital περιβάλλον

urls-seo-best-tips
»

5 συμβουλές για δημιουργία URL με SEO

»

7 τρόποι να διορθώσεις ένα αποτυχημένο Digital Marketing Strategy

»

Πού χρειάζεται να εστιάζει μια Social Media στρατηγική

»

7 συμβουλές για να γίνεις ένας επιτυχημένος ηγέτης στις ψηφιακές πωλήσεις

»

Πώς θα κάνεις ένα Instagram Giveaway: Συμβουλές και Ιδέες

»

Πως το SEO θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει

»

Beacons και 5 καινοτόμοι τρόποι χρήσης τους στο Retail

»

11 Στατιστικά για την «επανάσταση» της φωνητικής αναζήτησης

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο