The New Stuff - Suit digital marketing

5 Ερωτήσεις που πρέπει να απαντά κάθε διαφήμιση στο Facebook

Dimitris Stratigos


Οι διαφημίσεις στο Facebook παρέχουν μία μοναδική ευκαιρία στα brands να στοχεύσουν ένα ιδιαίτερα συγκεκριμένο κοινό. Το κλειδί για την επιτυχία όμως βρίσκεται στην λεπτομέρεια. Στην δημιουργία των διαφημίσεων στο Facebook υπάρχει ένα μεγάλο εύρος επιλογών, που σημαίνει ότι υπάρχει μία τεράστια ποικιλία από παραλλαγές τις οποίες πρέπει να λάβουμε υπόψη. Οπότε κάποιοι μη εξοικειωμένοι χρήστες ίσως δυσκολευτούν από την πολυπλοκότητα της διαδικασίας. Σε κάποιες περιπτώσεις, αυτό μπορεί να μην οδηγήσει στην βέλτιστη στόχευση του κοινού της εκάστοτε διαφήμισης, γιατί αρκετοί χρήστες επιλέγουν της βασικές επιλογές και ελπίζουν ότι το Facebook θα δημιουργήσει αυτόματα τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Αυτό δεν αποτελεί την καλύτερη προσέγγιση.

Για να μεγιστοποιήσετε πραγματικά την διαφήμιση σας στο Facebook, πρέπει να κατανοήσετε τον στόχο πίσω από κάθε καμπάνια, τις προθέσεις, και τα συστήματα μέτρησης που θα χρησιμοποιηθούν για να υπολογιστεί η επιτυχία ή η αποτυχία της διαφήμισης.

Παρακάτω σας παραθέτουμε πέντε ερωτήσεις που θα πρέπει να απαντήσετε πριν ξεκινήσετε την διαφημιστική σας καμπάνια στο Facebook.

1. Ποιο είναι το κοινό στο οποίο στοχεύεις;

Όπως σε κάθε περιεχόμενο ή στρατηγική μάρκετινγκ, ο καθορισμός του κοινού που στοχεύουμε πρέπει πάντα να αποτελεί το πρώτο βήμα στον σχεδιασμό της καμπάνιας. Σε ποιους θέλετε να προωθήσετε; Ποια είναι τα δημογραφικά χαρακτηριστικά τους;

Όσο πιο συγκεκριμένοι μπορείτε να γίνετε σχετικά με το κοινό στο οποίο στοχεύετε, τόσο μεγαλύτερο θα είναι και το conversion rate που θα επιτύχετε.

 

2. Ποια ενέργεια επιθυμείτε να πραγματοποιήσει το κοινό σας;

Ένα από τα πρώτα βήματα κατά την δημιουργία μίας διαφήμισης στο Facebook, είναι να καθορίσετε τους πραγματικούς στόχους που θέλετε να επιτύχετε. Θέλετε να δημιουργήσετε traffic στο website σας; Να αυξήσετε τις εγγραφές στο newsletter; Να αυξήσετε τις πωλήσεις σας;

Αυτό θα πρέπει να αποφασιστεί πριν από τη δημιουργία οποιουδήποτε διαφημιστικού περιεχομένου, ώστε σε οποιοδήποτε λεκτικό ή γραφιστικό περιεχόμενο της διαφήμισης να έχετε την δυνατότητα να συμπεριλάβετε τον στόχο σας.

Αυτό θα σας βοηθήσει επίσης να επιλέξετε σε ποια στατιστικά και στοιχεία πρέπει να επικεντρωθείτε και το σύστημα μέτρησης και παρακολούθησης που θα ακολουθήσετε.

3. Για ποιο λόγο ο καταναλωτής να αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία σας;

Αυτό είναι το σημαντικότερο, το κλειδί της πώλησης. Ποια είναι τα οφέλη που θα έχει ο καταναλωτής από το προϊόν ή την υπηρεσία σας; Ποιο χαρακτηριστικό κάνει το προϊόν σας μοναδικό; Ποιο είναι το πλεονέκτημα απέναντι στα ανταγωνιστικά προϊόντα;

Αυτή η πληροφορία πρέπει να τονίζεται στην διαφήμιση σας και αποτελεί το στοιχείο που θα κάνει τον χρήστη να κάνει κλικ στην διαφήμιση ώστε να του δώσει την λύση στην ανάγκη ή στο πρόβλημα του.

4. Για ποιο λόγο να επικοινωνήσουν μαζί σας;

Πρέπει να δημιουργήσετε στον καταναλωτή μία αίσθηση επείγοντος. Έρευνα έχει αποδείξει ότι οι καταναλωτές παρατηρούν μία διαφήμιση για 15 δευτερόλεπτα ή λιγότερο. Οπότε θα πρέπει μέσα σε μόνο 15 δευτερόλεπτα να δημιουργήσετε κίνητρο στον καταναλωτή να κάνει κλικ αμέσως.

Ίσως θα πρέπει να επισημάνετε μία προσφορά σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο, εκπτώσεις ή κάποιον ειδικό διαγωνισμό.

5. Πόσο κοστίζει η επίτευξη οποιουδήποτε στόχου με τον εκάστοτε καταναλωτή (lead);

Σας συνιστούμε να κατανοήσετε την κατανομή των δαπανών μέχρι να έχετε έναν συγκεκριμένο αριθμό κόστους για την επίτευξη οποιουδήποτε στόχου με τον εκάστοτε καταναλωτή (lead), ώστε να μην δαπανάτε περισσότερα χρήματα σε διαφημίσεις συγκριτικά με τα έσοδα που έχετε την δυνατότητα να κερδίσετε. Σας προτείνουμε να έχετε αυτόν τον αριθμό στο μυαλό σας όταν καθορίζετε το μπάτζετ και την χρονική διάρκεια που θα προβάλετε την διαφήμιση σας.

Σε περίπτωση που αντιληφθείτε ότι μετά από 24-48 ώρες δαπανάτε περισσότερα από όσα θα έπρεπε ανά κλικ, θα πρέπει να επαναξιολογήσετε την καμπάνια σας και να βεβαιωθείτε ότι βρίσκεστε στην σωστή πορεία για να επιτύχετε τους στόχους σας.

Όπως αναφέραμε, υπάρχουν πολλές παράμετροι που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν δημιουργείτε διαφημίσεις στο Facebook, αλλά οι απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις κλειδιά, θα σας βοηθήσουν να εξασφαλίσετε ότι η καμπάνια σας θα ξεκινήσει σωστά, με στόχο να αξιοποιήσετε όσο το δυνατόν περισσότερο τις δυνατότητες της πλατφόρμας.

 

Advertising · Facebook · How To · Online Marketing · Social Media

advertising · digital marketing · Facebook · facebook ads · Social Media · social media marketing

Dimitris Stratigos

Ο Δημήτρης είναι απόφοιτος του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιά και του Μεταπτυχιακού Επιχειρηματικότητας του ALBA Graduate Business School. Το ενδιαφέρον του στον τομέα του Digital Marketing δημιουργήθηκε από τα πρώτα του φοιτητικά χρόνια. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting