The New Stuff - Suit digital marketing

5 Λόγοι για τους οποίους αξίζει να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε κάθετα βίντεο για την επιχείρησή σας

Rafaela Plataniti


Οι εποχές έχουν αλλάξει και τα κάθετα videos πλέον, προσελκύουν όλο και περισσότερο κοινό. Στο παρακάτω άρθρο θα προσπαθήσω να σας εξηγήσω 5 βασικούς λόγους για τους οποίους θα ήταν καλό να συμπεριλάβετε τα κάθετα videos στο social media marketing της επιχείρησής σας.

1. Οι περισσότεροι άνθρωποι εκ φύσεως συνηθίζουν να κρατούν τα τηλέφωνά τους κάθετα

Ο συνήθης τρόπος χρήσης των τηλεφώνων είναι ο κάθετος. Η τηλεόραση και ο κινηματογράφος όμως, επέβαλαν σιγά σιγά την οριζόντια χρήση για την προβολή των βίντεο προκειμένου να μεγιστοποιήσουν την εμπειρία του χρήστη.
Παρόλα αυτά η πλειοψηφία των χρηστών κινητών τηλεφώνων τείνουν να κρατούν κάθετα τις συσκευές τους στο 94% των περιπτώσεων. Λαμβάνοντας υπόψη το παραπάνω υψηλό ποσοστό και την τεράστια αύξηση του online mobile – recorded video content, δεν αποκλείεται να αρχίσει να παγιώνεται ολοένα και πιο πολύ η κάθετη χρήση.

2. Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα social media ως επί το πλείστων μέσω κινητού τηλεφώνου

Η Future in focus  το 2016, έδειξε ότι περίπου το 80% της χρήσης των social media γίνεται από mobile συσκευές και από αυτό το ποσοστό το 61% προέρχεται καθαρά από smartphones.
Υπολογίζεται ότι ένας μέσος χρήστης, περνά πολύ περισσότερη ώρα στο Internet από το κινητό σε σχέση με τον υπολογιστή.
Είναι καλό επομένως να προσαρμόζετε το περιεχόμενό σας, έτσι ώστε να ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες του κοινού σας.

3. Τα κοινωνικά δίκτυα είναι πιο φιλικά στα βίντεο με κάθετο περιεχόμενο

Σχεδόν όλα τα κοινωνικά δίκτυα και το ΥouΤube έχουν αγκαλιάσει τα κάθετα βίντεο, δίνοντας τη δυνατότητα στον κόσμο να παρακολουθεί τα videos χωρίς τα ενοχλητικά μαύρα περιθώρια στο πλάι.
Tα οφέλη από τα κάθετα βίντεο είναι πολλαπλά.
Οι χρήστες συνηθίζουν να κρατάνε το κινητό τους κάθετα όταν παρακολουθούν video καθώς αυτό τους διευκολύνει να αλληλεπιδρούν καλύτερα με το περιεχόμενο που παρακολουθούν.

4. Tα Full Screen video ads έχουν μεγαλύτερη απήχηση

Ο προσανατολισμός που θα έχει ένα διαφημιστικό video, παίζει ρόλο για την επιτυχία της διαφήμισής σας.
Τα κάθετα video ads είναι προσαρμοσμένα για τις ανάγκες των καταναλωτών, οι οποίοι επιλέγουν αν θέλουν να τα δουν ή όχι, ενώ η διάρκειά τους αγγίζει το πολύ τα 10 δευτερόλεπτα.
Σκοπός είναι να επικοινωνείτε κάτι, το οποίο ταιριάζει στο προφίλ των χρηστών όσο το δυνατόν πιο πολύ.

5. Οι καταναλωτές σας είναι τεμπέληδες

Όταν οι καταναλωτές παρακολουθούν τα social media τους, επιδιώκουν να δουν κάτι που θα τους τραβήξει την προσοχή. Καθώς οι χρήστες κοιτούν την αρχική τους σελίδα, τους είναι πραγματικά τόσο άβολο να γυρνούν το τηλέφωνό τους από την άλλη πλευρά. Αξίζει να σημειωθεί ότι μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων που χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα, δεν έχει ρυθμίσει το κινητό του να εμφανίζει τα video σε οριζόντια προβολή.

Θα δοκιμάζατε λοιπόν τελικά τα κάθετα video στα social media για το brand σας;

Advertising · Mobile · Mobile Marketing · Social Media · user experience · Video

in-video ads · video ads · video marketing

Brand & Marketing Managers

Rafaela Plataniti

Η Ραφαέλα τελείωσε το τμήμα Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, με κατεύθυνση τη Διαφήμιση. Η αγάπη και το ενδιαφέρον της για το Digital Marketing, την οδήγησε να εργάζεται σήμερα ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting