The New Stuff - Suit digital marketing

5 πράγματα που πρέπει να συνειδητοποιήσεις για τα Social Media

Konstantinos Sofronis


Ο κλάδος του Social Media Marketing είναι από τους πιο πρωτοποριακούς και γεμάτος δυνατότητες κλάδους που υπάρχουν εκεί έξω. Με καθημερινά breakthroughs στην τεχνολογία και στα εργαλεία που μας δίδεται η δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε, πολλοί πιστεύουν ότι είναι όλα απλά και εύκολα ενώ στην πραγματικότητα υπάρχουν κάποιοι «κανόνες» οι οποίοι καλό θα ήταν να έχουμε υπόψιν.

1. Δεν είναι δωρεάν

notfree
Οι δυνατότητες των Social Media είναι πλέον τεράστιες – κάτι το οποίο έρχεται και με αντίστοιχη τιμή. Κάποιοι από τους παράγοντες που επηρεάζουν την τιμή και την αξία που προσφέρουν τα Social Media είναι το budget, ο χρόνος που χρειαζόμαστε για να δημιουργήσουμε περιεχόμενο και η προώθησή του, καθώς και η στόχευση του κοινού που επιθυμούμε. Οφείλουμε να συνειδητοποιήσουμε τη σημασία των Social Media και να τα θεωρήσουμε εξίσου σημαντικά με τα υπόλοιπα digital channels.

2. Δεν είναι από μηχανής Θεός

magic
Ο κόσμος έχει την πεποίθηση ότι με τη δημιουργία των Social Media έρχεται και η αναγνώριση από το κοινό. Η αλήθεια είναι πως μερικά posts και η προώθηση μέσω διαφήμισης δεν είναι αρκετά. Εάν θέλετε αποτελέσματα, θα χρειαστεί να μελετήσετε τις τελευταίες τάσεις, να μάθετε το κοινό σας και με τη βοήθεια των εργαλείων metrics να προγραμματίσετε στρατηγικά κάθε σας ενέργεια. Είναι μία διαδικασία η οποία για να αποδώσει χρειάζεται υπομονή, σχεδιασμό και χρόνο.

3. Στρατηγική>Μεθοδολογία

strategy
Ορίζοντας ως στρατηγική ολόκληρο τον σχεδιασμό μιας καμπάνιας και ως μεθοδολογία τα βήματα για τη διεκπεραίωση αυτής, γεννιέται η ανάγκη να ξεχωρίσουμε το ένα από το άλλο. Πολλά brands δεν γνωρίζουν τον λόγο που βρίσκονται σε κάποιο συγκεκριμένο social κανάλι και πηγαίνουν κατευθείαν στο επόμενο βήμα, του τι θα κοινοποιήσουν. Η γνώση ποιου μέσου κοινωνικής δικτύωσης ταιριάζει με τον χαρακτήρα αυτού που πρεσβεύουμε είναι ζωτικής σημασίας και χωρίς αυτή οι μεθοδολογίες μας θα συναντούν αδιέξοδο.

4. Ρεαλισμός VS ιδεαλισμός

333412-47121-11

Όταν μιλάμε για marketeers υπάρχουν δύο κυρίαρχα στρατόπεδα: αυτό των ρεαλιστών και αυτό των ιδεαλιστών. Οι ιδεαλιστές κηρύττουν την ανάγκη των brands να συνδεθούν με το κοινό πιο άμεσα, ώστε να επιτύχουν. Από την οπτική γωνία των ρεαλιστών, ενώ γνωρίζουν ότι οι σχέσεις μεταξύ καταναλωτών και brand είναι σημαντικές, δεν αποτελούν καταφύγιο συναισθηματικής υποστήριξης για κανέναν. Η άποψη που υιοθετούν δίνει περισσότερη έμφαση στην αύξηση της αξίας των πελατών από την προσπάθειά μας να τους κάνουμε φίλους, κάτι το οποίο δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα λαμβάνοντας υπόψιν τον αριθμό χρηστών και brands που υπάρχουν online.

5. Είναι το μέλλον

future-of-web-scraping
Τα Social Media αποτελούν αναμφίβολα μεγάλο μέρος της ζωής πολλών ατόμων και σκεπτόμενοι τα ποσοστά χρήσης και impressions αποτελούν channel άξιο δοκιμής. Με τους χρήστες να αυξάνονται ραγδαία οι κοινωνικές πλατφόρμες είναι σε θέση να επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό την άποψη του καταναλωτικού κοινού. Ακόμη κι αν είστε διστακτικοί όσον αφορά την παρουσία στα Social Media, αξίζει η ένταξη σε αυτά λόγω του μεριδίου αγοράς που γίνεται άμεσα διαθέσιμο. Περαιτέρω, η ένταξη σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας καθιστά περισσότερο ανταγωνιστικούς έναντι άλλων επιχειρήσεων.

Advertising · Online Marketing · Social Media

branding · digital marketing · marketing · Social Media

Brand & Marketing Managers

Konstantinos Sofronis

Ο Κωνσταντίνος είναι απόφοιτος του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας. Το Digital Marketing κέντρισε το ενδιαφέρον του και μέσω έρευνας και εκπαιδευτικών προγραμμάτων μυήθηκε στον χώρο. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting