The New Stuff - Suit digital marketing

5 Τρόποι για να προσελκύσει ένα ξενοδοχείο περισσότερους επισκέπτες χρησιμοποιώντας το Social Media Marketing!

Giannis Kotselis


Τα ξενοδοχεία καθώς και τα μικρότερα καταλύματα μπορούν να οδηγηθούν σε εξαιρετικά αποτελέσματα με μια καλά ανεπτυγμένη και ευθυγραμμισμένη στρατηγική των Social Media.  Όταν οι επιχειρήσεις καταλαβαίνουν τη δύναμη των Social Media και πώς αυτά μπορούν να επηρεάσουν την εμπειρία του πελάτη, συνήθως αναπροσαρμόζουν τις επιχειρηματικές πρακτικές τους.

Λαμβάνοντας υπόψη όλους τους ανθρώπους που κάνουν check-in και check out καθημερινά, υπάρχουν πολλές διαφορετικές ευκαιρίες να αξιοποιηθούν αυτά τα δεδομένα και να οδηγήσουν σε περισσότερες κρατήσεις. Πριν φτάσουμε στους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους τα ξενοδοχεία μπορούν να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες με τη βοήθεια των Social Media, πρέπει να καταλάβουμε μερικά σημαντικά πράγματα.

  • Οι μηχανές αναζήτησης θα είναι σχεδόν πάντα το σημείο εκκίνησης για τους επισκέπτες όταν ερευνούν πληροφορίες και ιδιότητες για ξενοδοχεία και καταλύματα.

  • Τα Social Media αποτελούν μέρος του ταξιδιού και σπάνια το τελευταίο άγγιγμα πριν από το τελικό conversion, επομένως το Social Media Marketing συχνά δεν παίρνει τα credits για την επιρροή του στους χρήστες σε μια απόφαση κράτησης.

  • Πολλά ξενοδοχεία δεν επικεντρώνονται σε στρατηγικές μάρκετινγκ είτε επειδή λαμβάνουν υποστήριξη από ένα local brand (και υποθέτουν ότι είναι επαρκής) είτε δεν κατανοούν πώς η εμπειρία των επισκεπτών μπορεί να επηρεάσει ή και να δημιουργήσει τη δυναμική μιας τουριστικής επιχείρησης. Το Social Media Marketing για τα ξενοδοχεία δεν αφορά μόνο τις εικόνες μιας γραφικής παραλίας αλλά και το «Motivational Mondays»

Έχοντας αυτό στο μυαλό μας, ας μιλήσουμε για τους πέντε τρόπους με τους οποίους τα ξενοδοχεία μπορούν να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες με τα Social Media.


1. Χρησιμοποίησε τα Δεδομένα που έχεις

Κάθε επιτυχημένο ξενοδοχείο ή θέρετρο έχει κατά κύριο λόγο ένα ισχυρό CRM. Τα δεδομένα επισκεπτών που συλλέγετε  με αυτό το σύστημα είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την αναζήτηση νέων επιχειρήσεων, τη συντήρηση των παρελθόντων πελατών αλλά και τη διατήρηση της επιχείρησής σας ως κορυφαία. Μπορείτε να ανεβάσετε τα e-mails πελατών σε σχεδόν όλα τα συστήματα διαφημίσεων σε Social Media sites , προκειμένου να προωθηθείτε συγκεκριμένα σε αυτούς τους χρήστες ή να δημιουργήσετε το Lookalike Audiences που ταιριάζει με την αρχική λίστα στο πλησιέστερο 1% των χρηστών. Εάν το CRM σας είναι κατακερματισμένο σε συχνότητα διαμονής, κράτηση νύχτας ή άλλα χαρακτηριστικά, μπορείτε να εκτελέσετε μερικές ενδιαφέρουσες διαφημιστικές καμπάνιες κοινωνικής δικτύωσης. Αν θέλετε να κερδίσετε περισσότερες κρατήσεις, ξεκινήστε αξιοποιώντας το πιο ισχυρό στοιχείο που έχετε, τα δεδομένα.

2. Μίλα λιγότερο, Άκου περισσότερο

Όταν σκεφτόμαστε μια Social Media Strategy, συνήθως σκεφτόμαστε το είδος του περιεχομένου που θέλουμε να δημοσιεύσουμε. Αλλά τί θα λέγατε αν σας ανέφερα ότι υπάρχει περισσότερη αξία στο να ακούτε από το να μιλάτε όταν πρόκειται για το Social Media Marketing για τα ξενοδοχεία; Με τα Social Listening tools, μπορείτε να κρατήσετε τα tabs σε σχετικά social conversations στην γεωγραφική σας αγορά, στις οποίες μπορεί να συμμετέχει η επιχείρησή σας. Φανταστείτε ότι θα μπορείτε να βοηθήσετε έναν ταξιδιώτη να κλείσει ένα δωμάτιο τελευταίας στιγμής ή κάποιον να σχεδιάσει τις διακοπές των ονείρων του με βάση την απάντηση σε ένα tweet. Οι ταξιδιώτες λατρεύουν να μοιράζονται τον προγραμματισμό ταξιδιών τους στα social media, οπότε εκμεταλλεύσου αυτές τις πληροφορίες ώστε να αποτελέσουν πηγές αξίας. Και ενώ πρέπει να είστε πάντα ενεργοί, θα πρέπει να είστε ταυτόχρονα και διακριτικοί. Θα πρέπει να αντιλαμβάνεστε πότε πρέπει να εισέλθετε ή και να βγείτε από μια τέτοιου είδους συνομιλία για να αποφύγετε το απροκάλυπτο promotion της επιχείρησής σας.

3. Προωθήστε τον Προορισμό, κι όχι την Επιχείρησή σας

Ας εξετάσουμε λοιπόν την πολύ μικρή πιθανότητα το ξενοδοχείο σας να είναι σημαντικά διαφορετικό από αυτό που βρίσκεται στον απέναντι τετράγωνο. Και οι δύο έχετε ευρύχωρα δωμάτια, ένα τέλειο μπαρ και κατά πάσα πιθανότητα κορυφαίο room service, έτσι; Αλλά θα πρέπει να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό σας, αλλιώς θα πέσετε θύμα των price-shopping online browsers. Προωθώντας τις καλύτερες και φωτεινότερες πτυχές του προορισμού σας και της περιοχής σας, η επιχείρησή σας γίνεται μία πηγή για τα happenings στην περιοχή. Όταν συνειδητοποιήσετε την αξιοπιστία αυτής της πρακτικής, το ξενοδοχείο σας δεν γίνεται πλέον μόνο ένα μέρος για να μείνει κανείς όταν επισκέπτεται την περιοχή, γίνεται το απόλυτο μέρος.

4. Ικανοποιήστε τους επισκέπτες σας ακόμα μετά την παραμονή τους

Η κατανόηση της δυναμικής της εμπειρίας του επισκέπτη είναι το κλειδί για να δημιουργηθούν επαναλαμβανόμενες κρατήσεις.

Οι ταξιδιώτες τείνουν να διατηρούν ένα τόνο ενθουσιασμού (δημιουργώντας content) κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, ωστόσο μόλις η διαμονή τους σε ένα κατάλυμα τελειώσει, συνήθως χάνεται η σύνδεση τους με το κατάλυμα, εκτός από ίσως ένα newsletter ή ένα περιστασιακό e-mail.

Εάν η επιχείρησή  σας μπορεί να δημιουργήσει content που βοηθά στην επέκταση της εμπειρίας του επισκέπτη, πέρα ​​από την ίδια την παραμονή του, μπορείτε να εντείνετε αυτή τη σχέση και να δημιουργήσετε περισσότερη ευαισθητοποίηση σε όσους μπορούν να δουν το content. Για παράδειγμα ελέγξτε τα tags τοποθεσίας σας στο Instagram, κάντε repost το περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από το χρήστη για την επιχείρησή σας  και ευχαριστείστε τους επισκέπτες για τη διαμονή τους. Εάν υπάρξει re-engagement μαζί σας, θα πρέπει να τους προσφέρετε κάτι ιδιαίτερο την επόμενη φορά που θα σας επισκεφθούν. 

5. Ενεργοποιήστε τους Influencers

Ποτέ δεν μπορείτε να γνωρίζετε τους δυνητικούς επισκέπτες του ξενοδοχείου σας, οπότε βεβαιωθείτε ότι η ομάδα Social Media παρακολουθεί το περιεχόμενο που δημιουργούν οι επισκέπτες όταν επισκέπτονται ένα κατάλυμα.

Αποτελεί χαμένη ευκαιρία αν έχετε ως επισκέπτες γνωστούς και δυνητικούς influencers και δεν εξασφαλίσετε μια φανταστική διαμονή για αυτούς. Ανάλογα με το plan στο οποίο συμφωνείτε με τον influencer, μπορείτε να κερδίσετε κάποιο αποτελεσματικό περιεχόμενο που θα σας βοηθήσει να φέρετε knowledge για την επιχείρησή σας. Ειδικότερα, οι χρήστες των κοινωνικών μέσων εμπιστεύονται άλλους χρήστες περισσότερο σε σχέση με κάποια brands. Η δημιουργία τέτοιας αλληλεπίδρασης μέσω των Social Media μπορεί να βοηθήσει αισθητά όταν πρόκειται για το σημείο εκκίνησης για μια κράτηση, ακόμα και αν η διαδικασία κράτησης είναι συνήθως μέσω μιας μηχανής αναζήτησης. Αν θέλετε να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες, θα πρέπει να ξεκινήσετε με το Social Media Marketing.

Advertising · Entrepreneurship · Event · marketing · Online Marketing · Social Media

Social Media · καταλύματα · μάρκετινγκ · ξενοδοχεία

Agencies · Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Communications · Media

Giannis Kotselis

O Γιάννης είναι απόφοιτος του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ο χώρος του Digital Marketing και ειδικότερα των Social Media μπήκε στη λίστα ενδιαφέροντός του από πολύ μικρή ηλικία. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting