The New Stuff - Suit digital marketing

5 Digital Marketing Tips για να προωθήσετε την Startup εταιρεία σας

Νατάσα Γιασεμάκη


Το Digital Marketing είναι ένα ισχυρό εργαλείο και μπορεί να συμβάλλει δυναμικά στην online παρουσία του brand σας. Εάν έχετε μία startup εταιρεία και θέλετε να προσεγγίσετε νέους πελάτες, δεν μπορείτε να παραβλέψετε το social media marketing.

Οι περισσότερες startups δεν έχουν μεγάλο budget για την προώθησή τους. Το social media marketing λοιπόν, δεν είναι μόνο οικονομικά αποδοτικό, αλλά σας επιτρέπει επίσης να προσεγγίσετε μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό. Εάν λοιπόν, γνωρίζετε πώς να χειρίζεστε τα social media, μπορείτε να βελτιώσετε το customer support σας και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας.

5 Digital Marketing Tips για τις startups

1. User experience

Από την αρχή της δραστηριότητάς σας, θα πρέπει να γνωρίζετε το κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Το κοινό αυτό, θα πρέπει να είναι σε θέση να ασχολείται με τις αξίες και το προϊόν/υπηρεσία σας για να δημιουργήσει μία μακροχρόνια σχέση με το brand σας.

Πλέον, όταν ένα brand προσφέρει μοναδική “user experience” και “brand value”, το κοινό που το υποστηρίζει αλληλεπιδρά περισσότερο μαζί του. Η εμπειρία του χρήστη μπορεί να γίνει αποτελεσματική κυρίως μέσω content communication channels, ενώ η ταχύτητα φόρτωσης του website σας, η ευκολία στη χρήση του αλλά και η απλότητα του περιεχομένου του συμβάλλουν σε μία καλύτερη “user experience”.

2. Επιλέξτε το σωστό social media κανάλι

Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest και διάφορα άλλα είναι μερικά μόνο από τα social media channels. Ενώ είναι ωραίο να έχετε την παρουσία σας σε πολλά από αυτά, καλό θα ήταν να εστιάσετε στα 2-3 που σας ενδιαφέρουν, ανάλογα με το κοινό που απευθύνεστε. Μάθετε πού περνάει το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου του, το startup κοινό σας και στοχεύστε σε αυτά τα κανάλια.

Για παράδειγμα εάν έχετε μία εταιρεία που σχετίζεται με βρεφικά προϊόντα, το κοινό σας είναι πιθανό να είναι καινούργιες μαμάδες και μπαμπάδες. Σύμφωνα με το pinterest, περίπου 80% των μητέρων και 40% των γονέων στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Επομένως, μία startup που στοχεύει σε γονείς, δεν μπορεί να μην δραστηριοποιηθεί στο Pinterest.

3. Δημιουργείστε περισσότερα video content

Τα video είναι αδιαμφισβήτητα πιο ενδιαφέροντα από τις εικόνες ή από ένα post μόνο με κείμενο και μπορούν να συμβάλλουν αποτελεσματικά στη βελτίωση της αναγνωσιμότητας του brand σας. Για τις startup που πρόκειται να ξεκινήσουν ένα νέο προϊόν, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε ένα Live video για να δουν οι ενδιαφερόμενοι καταναλωτές τί υπάρχει γι’ αυτούς στο κατάστημα.

Μπορείτε να δημιουργήσετε επίσης μικρά video με ελκυστικούς τίτλους στα social media, για να εξασφαλίσετε ότι θα έχετε μεγαλύτερο engagement με το κοινό σας και θα τους κρατήσετε το ενδιαφέρον.

4. Search Engine Optimization

Κάτι πολύ σημαντικό, ειδικά σε μία startup, είναι να επενδύσετε σε μία αξιόπιστη λύση SEO και να μάθετε πώς αλληλεπιδρούν οι χρήστες με την σελίδα σας. Θα πρέπει να κατανοήσετε πώς λειτουργεί το SEO καθώς θα σας βοηθήσει να εμφανίζεται η σελίδα σας σε υψηλή θέση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Αυτό, θα συμβάλλει στην γρήγορη ανάπτυξή σας, καθώς και να προσελκύσετε νέους πελάτες που αποφεύγουν τις διαφημίσεις!

5. Χρησιμοποιείστε memes για το Marketing

Τα memes ολοένα και πληθαίνουν στο διαδίκτυο και γίνονται viral, καθώς οι χρήστες τα βρίσκουν διασκεδαστικά και ενδιαφέροντα. Το “Meme Marketing”, είναι μία δημοφιλής στρατηγική που χρησιμοποιούν μεγάλα brands, όπως η Apple και η Gucci. Σε αντίθεση με τα video ή τα blog posts, τα memes δε χρειάζονται πολύ χρόνο για να δημιουργηθούν και μπορείτε να τα φτιάξετε μόνοι σας, χωρίς να προσλάβετε άλλο άτομο γι’ αυτό.

Θα μπορούσατε επίσης, να πάρετε δημοφιλή memes και να τα προσαρμόσετε ώστε να ταιριάζουν με το brand σας. Οπότε γιατί να μη χρησιμοποιήσετε και εσείς memes για την επικοινωνία με το κοινό σας;

Advertising · How To · SEO · Social Media · user experience · Video

Small Businesses

Communications · E-shop/ Internet Site / Blog · Media

Νατάσα Γιασεμάκη

Η Νατάσα είναι απόφοιτη του τμήματος Οικονομικών Επιστημών στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και αυτήν την περίοδο εργάζεται ως Account Executive στην εταιρεία Socialab.

Recently Published

»

Πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών

»

Απλές τακτικές για να χρησιμοποιήσεις το Video Content Marketing

»

7 απλά βήματα για να δημιουργήσετε LinkedIn Company Page

»

Personal Branding: 4 tips για να ξεχωρίσεις στα Social Media

»

Τα πλεονεκτήματα της χρήσης Display Advertising για το Brand σας και γιατί πρέπει να το υιοθετήσετε

»

5 Digital Marketing Tips για να προωθήσετε την Startup εταιρεία σας

»

Τι είναι το TikTok και πώς μπορείτε να διαφημιστείτε σε αυτό

»

4 Instagram Accounts για να πάρεις έμπνευση

»

Αύξησε το traffic με 3 απλά SEO tips για μικρές επιχειρήσεις

»

Social Media Marketing Tips για κάθε πλατφόρμα

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο