The New Stuff - Suit digital marketing

5 SEO Trends που πρέπει να γνωρίζει κάθε Digital Marketer

Sofia Konstantara


Το SEO (search engine optimization) είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας με σκοπό την κατάταξη της σε υψηλότερες θέσεις στα οργανικά αποτελέσματα του μηχανισμού αναζήτησης.

Στα μάτια των απλών χρηστών η αναζήτηση του Google μπορεί να μοιάζει ως μια στατική διαδικασία. Ένας έμπειρος digital marketer, όμως, γνωρίζει πως πρόκειται για μία αρκετά σύνθετη διαδικασία αλλαγών, με συνεχώς μεταβαλλόμενους αλγόριθμους και ενημερώσεις πλατφόρμας.

Παρά την περιπλοκότητά του, το SEO αποτελεί σημαντικό εργαλείο και οι digital marketers πρέπει συνεχώς να ενημερώνονται και να παρακολουθούν τις εξελίξεις. Παρακάτω ακολουθούν 5 trends για να σας κρατήσουν ενημερωμένους για τους επόμενους μήνες.

1. Ποιότητα του site

Η κεντρική ιδέα στο Google Search είναι ότι όσοι περισσότεροι ακολουθούν ή τους αρέσει ένα site, τόσο πιο πιθανό είναι να αρέσει αυτό το site και σε άλλους χρήστες. Σύμφωνα με τελευταίες μετρήσεις, ο κύριος παράγοντας για να καταχωρηθεί μία ιστοσελίδα πιο υψηλά στα οργανικά αποτελέσματα είναι η επισκεψιμότητά της (site visits). Δευτερεύοντες παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα ενός site έχουν να κάνουν με το engagement, όπως για παράδειγμα, πόση ώρα μένει ένας χρήστης στο site (time on site), πόσες σελίδες επισκέπτεται ανά session (pages per session) και το ποσοστό εγκατάλειψης (bounce rate).

2. Ελκυστικό περιεχόμενο

Η έμφαση που δίνει η Google σε υψηλής ποιότητας sites έχει άμεση συσχέτιση με το περιεχόμενο του site. Ο αριθμός των εικόνων και των διαδραστικών στοιχείων μίας ιστοσελίδας συνεπάγεται με υψηλότερη θέση στα οργανικά αποτελέσματα.

3. Smartphones

Τα smartphones παίζουν σημαντικό ρόλο στη διαδικασία αναζήτησης. Από βοηθητικές συσκευές τα smartphones έχουν γίνει πλέον οι default συσκευές που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι χρήστες. Περισσότερες αναζητήσεις γίνονται σε smartphones παρά σε desktop. Σύμφωνα με έρευνες 39% των χρηστών κάνουν αναζήτηση μόνο από το smartphone τους.

4. Τοπικές Αναζητήσεις

Τον τελευταίο χρόνο οι αναζητήσεις που συμπεριλάμβανουν τη φράση “κοντά μου” (near me) έχουν διπλασιαστεί. Η αύξηση αυτή, βέβαια, οφείλεται κυρίως σε αναζητήσεις για φαγητό και ποτό. 72% των αναζητήσεων για φαγητά και ποτά γίνονται από κινητά, ενώ τον τελευταίο χρόνο το ποσοστό των αναζητήσεων αυτών έχει αυξηθεί κατά 40%.

5. Όχι στο παραδοσιακό SEO

2 παράγοντες στους οποίους είχαν επενδύσει αρχικά οι εταιρείες είναι τα keywords και η ασφάλεια των σελίδων. Όπως αποδεικνύεται όμως, τα keywords από μόνα τους δεν φέρνουν τα sites στις πρώτες θέσεις. Όλοι ακολουθήσαν αρχικά τις βασικές πρακτικές του SEO. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ανέβει ο ανταγωνισμός και έκανε τις πρακτικές αυτές λιγότερο αποτελεσματικές. Αυτό δε σημαίνει πως πρέπει να εγκαταλειφθούν εντελώς αυτές οι πρακτικές, αλλά δε θα φέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα.

Εάν θέλετε, λοιπόν, να είστε πιο αποτελεσματικοί στο Google Search πρέπει να αφήσετε πίσω τις παραδοσιακές πρακτικές και να εστιάσετε στην ποιότητα του site σας, στο ελκυστικό περιεχόμενο και στην εμπειρία από κινητό. Σίγουρα η πιο ασφαλής λύση είναι να απευθυνθείτε στους ειδικούς, οι οποίοι γνωρίζουν τις καλύτερες πρακτικές για SEO.

 

Online Marketing · Social Media

google · google search · organic reach · seo · trends

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · e-Shops · Small Businesses

E-shop/ Internet Site / Blog · Media

Sofia Konstantara

Η Σοφία είναι απόφοιτη του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Το ενδιαφέρον και η αγάπη της για τα social media και τη διαφήμιση την οδήγησαν να ασχοληθεί με τον τομέα του Digital Marketing και αυτή την περίοδο εργάζεται ως Media Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting