The New Stuff - Suit digital marketing

5 tips για να βελτιώσετε τη διαφήμισή σας στα Social Media.

Valeria Lada


Τα Social Media είναι μέρος της καθημερινής μας ζωής. Δίνουν στα brands και στους Marketers τη δυνατότητα να δημιουργούν σημαντικές συνδέσεις με το επιθυμητό κοινό τους. Χρειάζονται βέβαια στρατηγική και βαθιά γνώση του κοινού, προκειμένου να είναι αποτελεσματικά. Δες μερικούς τρόπους να κάνεις της διαφήμισή σου μέσω των Social Media πιο επικερδή.

1. Χρήση οργανικών (organic) διαφημίσεων.

Για να δοκιμάσεις τι έχει απήχηση στους fans σου θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις οργανικές διαφημίσεις. Το ήδη υπάρχον κοινό σου είναι ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία του Social Media Advertising σου. Αυτό το κοινό είναι που έχει κάνει τα περισσότερα clicks και είναι πιθανώς μια καλή αναπαράσταση του μεγαλύτερου κοινό που προσπαθείς να προσεγγίσεις. Κάνε λοιπόν τις δοκιμές σου σε αυτό! Παρακολούθησε ποια δημοσίευσή σου παίρνει τα περισσότερα clicks, likes, shares ή comments. Έτσι θα μπορούν να εξαχθούν ορισμένα συμπεράσματα για το τι απήχηση θα είχε μια παρόμοια χορηγούμενη (paid) διαφήμιση όταν κυκλοφορήσει σε ένα μεγαλύτερο, στοχευμένο κοινό.

2. Κάνε την έρευνά σου για το πώς οι διαφημίσεις προωθούνται σε κάθε social media platform.

Κάθε Social Media Platform προσφέρει μια σειρά από διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων. Αν θέλεις λοιπόν να κρατήσεις τον προϋπολογισμό σου υπό έλεγχο, αλλά ταυτόχρονα να πάρεις και τις αντιδράσεις που θέλεις από το κοινό σου, θα πρέπει να επιλέξεις το σωστό τύπο γι’ αυτό που στοχεύεις. Για παράδειγμα, αν ψάχνεις κάτι για να ενισχύσεις τη φήμη σου, επέλεξε μια καμπάνια με βάση τον αριθμό ή τη συχνότητα των εμφανίσεων της διαφήμισης σου. Μπορεί αυτός να είναι ο σωστός δρόμος!

3. Επέλεξε το σωστό ακροατήριο.

Με απλά λόγια, αν δεν στοχεύσεις το κατάλληλο κοινό, δεν έχει σημασία πόσο συναρπαστική θα είναι η διαφήμισή σου ή οι εικόνες σου. Αυτό συμβαίνει επειδή χωρίς το κατάλληλο κοινό, δεν θα έχεις την απήχηση που θέλεις. Θα έχεις απλά σπαταλήσει χρήματα χωρίς ουσιαστικό λόγο και αποτέλεσμα. Χρησιμοποίησε τη βαθιά γνώση του κοινού που έχεις αποκτήσει από άλλες δραστηριότητες Marketing. Δραστηριότητες που έχεις κάνει για να δημιουργήσεις πολύ συγκεκριμένο κοινό και να στοχεύσεις αποκλειστικά εκείνο. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως πρέπει να περιοριστείς σε ένα μόνο target group. Δημιούργησε πολλαπλά κοινά που συνδέονται με τις μοναδικές υποομάδες που θέλετε να φτάσεις.

Κάνε παράλληλα τον Creative αγώνα σου!

Έχεις ήδη το μοναδικό συγκεκριμένο κοινό σου. Δημιούργησε γι αυτό το κοινό μοναδικές εικόνες. Πιο απλά, βρες την εικόνα, κάνε την καταπληκτική και μετά στόλισε την ακόμα περισσότερο με ένα αντίστοιχα μοναδικό copy. Για να μην περιορίσεις τη δημιουργικότητά σου εξέτασε πως μπορείς να χρησιμοποιήσεις μία εικόνα με διαφορετικό copy ή το αντίστροφο. Έτσι το κοινό σου θα σε βρίσκει πιο συναρπαστικό.

Αγκάλιασε την επαναστόχευση.

Η επαναστόχευση, ή αλλιώς, το επαναληπτικό Marketing, σου επιτρέπει να κρατήσεις το brand σου σε ένα υψηλό επίπεδο στα μυαλά του κοινού σου. Και, φυσικά, οι Social Media Platforms προσφέρουν μια μεγάλη ευκαιρία επαναστόχευσης. Τώρα που έχεις ορίσει το κοινό σου, και τις αντίστοιχες εικόνες, μπορείς να ξεκινήσεις μια δοκιμή με ένα μικρό προϋπολογισμό. Με αυτόν τον τρόπο, θα είσαι σε θέση να πάρεις αρκετά άμεση ανατροφοδότηση σχετικά με το τι λειτουργεί και τι όχι.

4. Ξεκίνα μια καμπάνια με πολλές διαδοχικές διαφημίσεις.

Αν η καμπάνια «χτυπήσει» το κοινό-στόχο σου με την ίδια διαφήμιση ξανά και ξανά, θα αρχίσει να κουράζει. 0ίτε έχεις σχεδιάσει να “τρέξει” μια καμπάνια για μία εβδομάδα είτε για έναν μήνα, θα πρέπει να περιλαμβάνει πολλές διαφημίσεις εντός της καμπάνιας για να εξυπηρετήσει το κοινό σου με πολλαπλές εκδόσεις. Αυτό όχι μόνο σε βοηθά να μην κουράσεις το κοινό σου, αλλά σου δίνει και την ευκαιρία να δεις τι λειτουργεί και τι όχι. Να μπορείς στη συνέχεια να κάνεις αλλαγές ή να εγκαταλείψεις το πλοίο.

5. Σχεδιασμός με το κινητό στο μυαλό.

Σχεδόν το 80% του χρόνου που δαπανάται στα Social Media είναι από κινητές συσκευές. Γι’ αυτό επέλεξε εικόνες που είναι εύκολο να δει κανείς σε φορητές συσκευές. Επιπλέον, αν προσπαθείς να κατευθύνεις τους χρήστες σε συγκεκριμένο περιεχόμενο στο blog ή την ιστοσελίδα σου, βεβαιώσου ότι η σελίδα είναι user friendly και σε mobile συσκευές.

Advertising · Social Media

advertising · marketing · Social Media · Social media advertising · Target group · επαναστόχευση

Valeria Lada

Η Βαλέρια Λαδά είναι τελειόφοιτη του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και εργάζεται σαν Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting