The New Stuff - Suit digital marketing

5 Tips για να εντοπίσετε τα ψεύτικα προφίλ στο Linked In

Giannis Kotselis


Το Linked In, η ισχυρή πλατφόρμα δικτύωσης για επαγγελματίες, έχει επεκταθεί πολύ τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, παράλληλα με την ταχεία επέκτασή του, το Linked In – όπως όλες οι άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων – έχει βιώσει ένα αυξανόμενο πρόβλημα με ψεύτικα προφίλ. Σε πάρα πολλές περιπτώσεις, οι συγκεκριμένοι χρήστες έχουν μαζέψει πληροφορίες από άλλα προφίλ, μαζί με μια όμορφη φωτογραφία, σε μια προσπάθεια να φανεί legal το προφίλ.

Αλλά η σύνδεση με ένα ψεύτικο προφίλ του Linked In μπορεί να δώσει στους επιτήδειους πρόσβαση σε σημαντικές και ισχυρές πληροφορίες που αφορούν άλλους χρήστες, όπως λεπτομέρειες σχετικά με την ιστορία, την εταιρεία και τις επαγγελματικές επαφές. Εξαιτίας αυτής της απειλής, είναι καλύτερο να γνωρίζετε πώς να εντοπίζετε τα ψεύτικα προφίλ του Linked In και να βεβαιώνεστε ότι δε συνδέεστε με αυτά. Σε αυτό το άρθρο πρόκειται να καλυφθούν 5 τρόποι που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένας χρήστης όταν προσπαθεί να βρει εάν ένα προφίλ του Linked In είναι νόμιμο και να προφυλαχθεί από τις παγίδες της πλατφόρμας.

1. Ψεύτικες φωτογραφίες

Πολύ συχνά, τα ψεύτικα προφίλ του Linked In συνοδεύονται από φωτογραφίες συνήθως υψηλής ποιότητας και εντυπωσιακών μοντέλων. Συχνά, οι επιτήδειοι θα χρησιμοποιήσουν τη φωτογραφία ενός λιγότερο γνωστού ηθοποιού, ή ακόμα και μιας γνωστής δημόσιας προσωπικότητας. Άλλοι χρησιμοποιούν φωτογραφίες πραγματικών ανθρώπων, αλλά όχι το πρόσωπο στο εικόνα προφίλ και μερικές φορές δημιουργούνται πολλαπλά ψεύτικα προφίλ Linked In που χρησιμοποιούν την ίδια εικόνα.

Εάν υποπτεύεστε για ένα προφίλ ή είστε σίγουροι για μια φωτογραφία, υπάρχει ένας εύκολος τρόπος να ελέγξετε την αυθεντικότητά της. Απλά κάντε μια αντίστροφη αναζήτηση εικόνων χρησιμοποιώντας το TinEye, το Bing ή το Google’s Reverse Image Search. Αυτές οι μηχανές αναζήτησης θα σας δείξουν εάν η ίδια εικόνα έχει χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν online.

2. Ημιτελές προφίλ

Ένας κοινό χαρακτηριστικό των ψεύτικων λογαριασμών Linked In είναι η έλλειψη κάθε πραγματικής πληροφορίας για το άτομο. Εάν υπάρχουν πληροφορίες, είναι συχνά με τη μορφή κυρίως γενικών δηλώσεων που δεν έχουν καμία ειδικότητα στις ενότητες περίληψης και εμπειρίας.

Τα αυθεντικά προφίλ πραγματικών ατόμων περιλαμβάνουν συνήθως ένα μείγμα προσωπικών στοιχείων, όπως εθελοντισμό, χόμπι, εκπαίδευση, συστάσεις και χρήση του πρώτου προσώπου κατά τη σύνταξη των ενοτήτων «Περίληψη» ή «Εμπειρία»Επιπλέον, οι γενικοί τίτλοι θέσεων εργασίας μπορούν επίσης να αποτελέσουν μια απόρριψη. Εάν λάβετε ένα ύποπτο αίτημα από κάποιον που έχει τον απλό τίτλο εργασίας “Διευθυντής”, αυτό θα πρέπει να ενεργοποιεί τους αισθητήρες σας για περαιτέρω διερεύνηση.

3. Περιορισμένες επαφές

Ένα γνήσιο προφίλ θα έχει ένα καλό συνδυασμό ανθρώπων και προφίλ μεταξύ των επαφών του. Ο έλεγχος των κοινών φίλων από ένα αίτημα είναι ένα άλλο χρήσιμο εργαλείο για την επιβεβαίωση της εγκυρότητας ενός προφίλ του Linked In. Μερικά από τα ψεύτικα προφίλ φαίνονται τόσο αληθινά ώστε ακόμα και οι πιο έξυπνοι χρήστες των κοινωνικών μέσων θα μπορούσαν να ξεγελαστούν. Τα πλαστά προφίλ μπορεί να έχουν αρκετές εκατοντάδες επαφές ήδη, καθώς και μια χούφτα από skills.

4. Ψεύτικο όνομα

Το όνομα που χρησιμοποιείται συχνά θα είναι συνήθως γενικής φύσης, ή αυτό ενός πολύ γνωστού προσώπου, όπως ηθοποιού ή τηλεοπτικής προσωπικότητας. Κάποιοι πιο έξυπνοι θα χρησιμοποιήσουν το όνομα ενός λιγότερου γνωστού ηθοποιού που δεν θα ήταν δημοφιλής στους περισσότερους από το LinkedIn.

5. Φτωχή γραμματική και spelling

Σε πολλά fake προφίλ, υπάρχουν ορισμένα σαφή σφάλματα παρουσίασης, όπως ορθογραφικά λάθη και κακή γραμματική. Συχνά, το πρώτο όνομα εμφανίζεται με κεφαλαία γράμματα ή όλα πεζά γράμματα, τα οποία δεν ενδείκνυνται για την παρουσίαση του ονόματός σας σε επαγγελματικό δίκτυο. Επίσης, άλλα παρόμοια τυπογραφικά λάθη στο προφίλ πρέπει να αποτελούν red flag.

Συμπέρασμα

Δεν είναι φυσιολογικό για τους επαγγελματίες των επιχειρήσεων να διατηρούν ένα κλειστό προφίλ όταν τα κοινωνικά μέσα είναι ένας πόρος για την εύρεση πιθανών προοπτικών και νέων επαφών. Απλά πρέπει να είστε προσεκτικοί και να φιλτράρετε τους τύπους ανθρώπων στους οποίους θέλετε να συνδεθείτε. Αλλά χρησιμοποιώντας την κοινή λογική και τις προτάσεις που έγιναν εδώ, θα είστε καλά εξοπλισμένοι για να αποφύγετε τους επιτήδειους και τα phising schemes. Καθώς μαθαίνετε πώς να εντοπίσετε ένα ψεύτικο προφίλ Linked In και να το αναφέρετε, όχι μόνο θα αποφύγετε τις επαφές με τους λάθος ανθρώπους, αλλά θα βοηθήσετε επίσης την κοινότητα του Linked In και τους συναδέλφους επαγγελματίες του κλάδου να κρατήσουν την πλατφόρμα ασφαλέστερη για όλους, και ένα μέρος όπου η επιχείρησή σας μπορεί να ευδοκιμήσει.

LinkedIn · Search · Social Media

fake profiles · linkedin · tips

Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management

Communications · Media

Giannis Kotselis

O Γιάννης είναι απόφοιτος του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ο χώρος του Digital Marketing και ειδικότερα των Social Media μπήκε στη λίστα ενδιαφέροντός του από πολύ μικρή ηλικία. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Νέα στρατηγική του Youtube για πώληση διαφημίσεων στην δική της live Tv

»

GDPR: ό,τι χρειάζεται να γνωρίζουμε για την εφαρμογή του

»

Χρησιμοποίησε έξυπνα τα Instagram Stories!

»

4 Στρατηγικές Marketing για να κάνετε τους καταναλωτές να λατρέψουν το Brand σας

»

Messaging apps: ο σύμμαχος της επιχείρησής σας!

»

5 Interactive Content Ideas For your Business

»

Πώς να προωθήσετε την εταιρική σας ταυτότητα στο Instagram

»

3 τρόποι για να αναπτύξεις τη λίστα των emails σου

»

Εσείς γνωρίζετε την ιστορία του Brand σας;

»

Influencer Marketing: βασικός παράγοντας για το boost του brand σου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο