The New Stuff - Suit digital marketing

Google AdWords: Πέντε λιγότερο γνωστές λειτουργίες του

Theodore Katrivanos


Μπορεί το Google Adwords να είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα διαφήμισης και να έχει πάρα πολλούς οδηγούς online για το πώς να το χρησιμοποιούμε, όμως υπάρχουν κάποια στοιχεία και χαρακτηριστικά που συνήθως κανείς δε μιλάει ή δε γνωρίζει για αυτά. Ας δούμε ποια:

1. Το Google Adwords δεν δουλεύει όπως πριν. Παρατηρούμε πως το conversion tracking γίνεται ολοένα και πιο δύσκολο. Είναι αναγκαίο να κοιτάξουμε τη συνολική ROI εικόνα και να στοχεύσουμε στο συνολικό κέρδος για την επιχείρησή μας. Τις περισσότερες φορές οι χρήστες μπορεί να δουν κάτι από το χώρο εργασίας τους ή στο τηλέφωνό τους και τελικά να ολοκληρώσουν την ενέργειά τους από το σπίτι.

4610209685

Επίσης, είναι γεγονός ότι πλέον η αγορά ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας μπορεί να αποφασιστεί μετά από ώρα σερφαρίσματος στο internet και σύγκριση τιμών από διαφορετικές πλατφόρμες. Αυτός είναι και ο νούμερο ένα λόγος που το cross-channel remarketing, δηλαδή η στόχευση σε χρήστες που έχουν επισκεφτεί το site σας από διαφορετικά channels (π.χ. Twitter, Facebook, Google) αλλά δεν υπήρξε conversion, έχει γίνει τόσο δημοφιλές και μάλιστα τόσο γρήγορα.

Το online market έχει γίνει τόσο πολύπλοκο και θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν μας όλες τις παραμέτρους για σωστή στόχευση και ποιοτικά conversions.

2. Η Google σε βοηθάει να φτιάξεις τα δικά σου banners. Με τη Google μπορούμε να τρέξουμε διαφημίσεις σε search και σε diplay network. Με το search οι διαφημίσεις εμφανίζονται κατόπιν αναζήτησης και είναι μόνο λεκτικές, ενώ σε display εμφανίζονται ως banners σε προαγορασμένα από τη Google σημεία σε websites. Μικρές επιχειρήσεις, λοιπόν, ή και startups με χαμηλό budget και χωρίς in-house web designer δεν έχουν τη δυνατότητα να φτιάξουν τα δικά τους banners κι έτσι περιορίζονται σε search διαφημίσεις.

Κι όμως, μέσα στο Google Adwords υπάρχει ένα εργαλείο, το οποίο μετατρέπει αυτόματα τις ήδη υπάρχουσες text ads σε banners. Μόλις είναι έτοιμο μπορείτε να το προσαρμόσετε και να το διαμορφώσετε όπως εσείς θέλετε για να ταιριάζει στο ύφος το δικό σας και της επιχείρησής σας.

3. Το video remarketing μπορεί να λειτουργήσει εξίσου καλά και εκτός YouTube. Από τη στιγμή που το Adwords ενσωματώθηκε στο YouTube, οι βίντεο καμπάνιες έγιναν ένα πολύ δημοφιλές εργαλείο για όλες τις επιχειρήσεις. Οι video remarketing καμπάνιες μπορούν όμως να τρέξουν και στο Google display network πέρα από το YouTube. Έτσι, ένα βίντεο 30 δευτερολέπτων, για παράδειγμα, μπορεί να εμφανιστεί σ’ ένα website το οποίο να είναι πιο κοντά σε περιεχόμενο με αυτό το οποίο διαφημίζεται και να το δει ποιοτικό κοινό, με αποτέλεσμα να αυξήσει το conversion και την κίνηση προς το site που θέλουμε. Όπως είναι γνωστό, τις περισσότερες φορές βίντεο διαφημίσεις που παίζονται στο YouTube τείνουν να προσπερνιούνται ή να μην παρατηρούνται.

4. Τα έσοδα είναι σημαντικότερα των margins. Η μεγάλη επιτυχία του Adwords είναι το ότι σαν εργαλείο μπορεί να το χρησιμοποιήσει ο καθένας με ό,τι budget και αν διαθέτει. Ακόμα και ένα ή δύο ευρώ είναι αρκετά για να ξεκινήσει μία καμπάνια και, από τη στιγμή που θα υπάρξει κέρδος, όποιο κι αν είναι αυτό, μπορούμε να θεωρήσουμε την καμπάνια μας πετυχημένη. Είναι προτιμότερο, λοιπόν, να πετύχουμε περισσότερες πωλήσεις (transactions), ακόμα κι αν χρειαστεί να θυσιάσουμε τα margins, αρκεί βέβαια το κέρδος να είναι υψηλότερο από τη συνολική απώλεια των margins.

5. Οι mobile καμπάνιες φέρνουν ούτως ή άλλως clicks και από τους υπολογιστές των χρηστών. Παλαιότερα το Adwords προσέφερε διαφοροποίηση ανά συσκευή, όμως αυτή η συγκεκριμένη επιλογή έχει πάψει να ισχύει. Υπάρχει μία άλλη επιλογή που ονομάζεται mobile campaigns, στην οποία όμως δεν μπορούμε να στοχεύσουμε μόνο κινητά τηλέφωνα χωρίς να επιλεγεί και στόχευση για υπολογιστές. Από τη μία μπορούμε να πετύχουμε καλύτερες προσφορές τιμών σε mobile καμπάνιες, αλλά από την άλλη, στη χειρότερη των περιπτώσεων, θα αναγκαστούμε να πληρώνουμε υπερτιμημένα desktop clicks τα οποία θα μας είναι παντελώς άχρηστα.

Κι ένα bonus!

5+1. Δεν είναι όλα τα νέα χαρακτηριστικά του Adwords κατάλληλα για κάθε καμπάνια. Η Google συνεχώς ανανεώνεται και όλο και καινούρια features και extensions κάνουν την εμφάνισή τους. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως όλα θα ταιριάζουν και στην καμπάνια που έχετε στήσει. Θα πρέπει να γίνεται σαφής ανάλυση των αναγκών της κάθε καμπάνιας και πολλές φορές να αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε όλα τα χαρακτηριστικά, διότι έτσι κινδυνεύουμε να έχουμε αρνητικά αποτελέσματα. Υποτίθεται, όμως, πως όλα τα extensions θα έπρεπε να βοηθούν και κάθε τι καινούριο που βγαίνει θα έπρεπε να προσδίδει κάτι νέο και να κάνει τη καμπάνια καλύτερη. Όμως, σύμφωνα με τη Google κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Advertising · Google

google · google adwords

Brand & Marketing Managers · Agencies · Directors / Senior Management · Small Businesses

Theodore Katrivanos

Ο Θοδωρής σπούδασε Επικοινωνία, Δημοσιογραφία και Creative Advertising Strategy σε Αθήνα και Λονδίνο. Τώρα δραστηριοποιείται στο χώρο της Digital διαφήμισης και του SEO.

Recently Published

»

Εκπαίδευση σε digital περιβάλλον

urls-seo-best-tips
»

5 συμβουλές για δημιουργία URL με SEO

»

7 τρόποι να διορθώσεις ένα αποτυχημένο Digital Marketing Strategy

»

Πού χρειάζεται να εστιάζει μια Social Media στρατηγική

»

7 συμβουλές για να γίνεις ένας επιτυχημένος ηγέτης στις ψηφιακές πωλήσεις

»

Πώς θα κάνεις ένα Instagram Giveaway: Συμβουλές και Ιδέες

»

Πως το SEO θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει

»

Beacons και 5 καινοτόμοι τρόποι χρήσης τους στο Retail

»

11 Στατιστικά για την «επανάσταση» της φωνητικής αναζήτησης

»

Η Buyer Persona και η σημαντικότητά της για την επιχείρησή σας

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο