The New Stuff - Suit digital marketing

5+1 τρόποι να χρησιμοποιήσετε το Snapchat για την επιχείρησή σας

Ilias Voulgaris


Μια από τις πιο πρόσφατες αφίξεις στον τομέα των social media platforms, το Snapchat, μπορεί να γίνει ένα πολύτιμο εργαλείο για τα brands που ψάχνουν δημιουργικούς τρόπους επικοινωνίας με το κοινό τους.

Είναι γεγονός ότι το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, και η αμεσότητα που το χαρακτηρίζει, μπορούν να βοηθήσουν στο χτίσιμο δυνατότερων σχέσεων με τους καταναλωτές, επιδρώντας θετικά τόσο στο engagement όσο και στο loyalty.

Ποιοι, όμως, είναι οι σωστοί τρόποι για να απολαύσει το brand σας τα θετικά αποτελέσματα της χρήσης του Snapchat;

1. Δώστε μια εικόνα «πίσω απ’ τις κουρτίνες»

Το Snapchat είναι το ιδανικό μέσο για να δώσεις στο κοινό του brand σου μία ιδέα από τα «παρασκήνια». Snapchat stories με μικρά βίντεο από το χώρο παραγωγής των προϊόντων, τα γραφεία και τους υπαλλήλους της επιχείρησης δίνουν την ευκαιρία στο κοινό να έρθει ακόμα πιο κοντά στο brand σας.

2. To Influencer Marketing στο Snapchat

Αν συνεργάζεστε με κάποιον influencer για την προώθηση του brand σας στο ψηφιακό περιβάλλον, το Snapchat γιατί να αποτελεί εξαίρεση; Δώστε στον influencer τη διαχείριση του λογαριασμού σας για μια ημέρα ή συμφωνήστε οι δημοσιεύσεις του να συνάδουν και να προωθούν την εικόνα του brand σας και επωφεληθείτε από τη δημοτικότητά του και σε αυτή την πλατφόρμα.

3. Προωθητικές ενέργειες

Το Snapchat και η περιορισμένη διάρκεια ζωής του κάθε post είναι η ιδανική ευκαιρία να αυξήσετε το engagement και το interaction του κοινού σας δίνοντας μοναδικά προνόμια στους πιστούς ακολούθους, όπως promo codes που δημοσιεύονται για μικρό χρονικό διάστημα.

4. Κάντε το κοινό σας πρωταγωνιστή

Μέσω του Snapchat μπορείτε να δώσετε την ευκαιρία στο κοινό του brand σας να γίνει πραγματικό μέρος της καμπάνιας σας. Μπορούν να κοινοποιηθούν stories με πρωταγωνιστές τους ίδιους τους followers σας, κάνοντάς τους έτσι να νιώθουν πραγματικά συνδεδεμένοι με το brand.

5. Δημιουργήστε buzz

Μέσω του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου μπορείτε να δώσετε sneak-peak από τα νέα σας προϊόντα και να αυξήσετε την ανυπομονησία των followers σας για τις νέες εκπλήξεις που ετοιμάζετε, φροντίζοντας έτσι για την αύξηση του loyalty!

Τέλος, το Snapchat είναι ένα διασκεδαστικό application που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προσωπικά και να επικοινωνήσετε με τους φίλους και τους συναδέλφους σας. Η διασκέδαση είναι σίγουρο ότι θα φέρει πιο κοντά την ομάδα σας, το οποίο με τη σειρά του θα έχει σίγουρα θετική επίδραση στην εργασία και κατ’ επέκταση στο brand!

How To · Online Marketing · Snapchat · Social Media

digital marketing · snapchat · Social Media · tips

Brand & Marketing Managers

Ilias Voulgaris

Ο Ηλίας είναι απόφοιτος του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το ακαδημαϊκό του background και το ενδιαφέρον του για τις νέες τεχνολογίες τον ώθησαν να ασχοληθεί με τον τομέα του Digital Marketing. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Instagram: Block στα προσβλητικά σχόλια!

»

Conversions: Αυξήστε τα με τη βοήθεια των Social Media!

»

Θεωρία των Χρωμάτων: Τα oφέλη της στο Marketing

»

Job Alert: Performance Marketing Specialist

»

Τι είναι τελικά το remarketing;

»

Πώς να κάνεις set up την Google AdWords καμπάνια σου σε 9 βήματα!

»

Augmented Reality: Αλλαγή στην αγοραστική εμπειρία

»

Τα trends, των trends… (ὦ) trends!

»

Diversity Marketing: Αγκαλιάζουμε τη διαφορετικότητα

»

Snapchat vs. Instagram Stories: Εσείς ποιο θα προτιμήσετε;

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο