The New Stuff - Suit digital marketing

6 τρόποι για να ενισχύσετε την παρουσία του Brand σας στο Twitter

Smaragda Monou


Κατά τη διάρκεια των 12 ετών της ύπαρξής του, το Twitter έχει εξελιχθεί σε μια ισχυρή πλατφόρμα marketing, που χρησιμοποιείται τώρα από χιλιάδες επιχειρήσεις για να συνεργαστεί με το ακροατήριό τους και να χτίσει τα εμπορικά σήματα τους. Αυτό που ξεκίνησε με 140 χαρακτήρες έχει αυξηθεί σε 280 χαρακτήρες, και ενσωματώνει βίντεο, συζητήσεις, δημοσκοπήσεις και πολλά άλλα.

Πάνω από το 45% των χρηστών συνδέονται στο Twitter καθημερινά και οι εταιρείες που υπερέχουν σε αυτήν την πλατφόρμα γνωρίζουν πώς να τις εμπλεχθούν με αυτές τις αποδεδειγμένες τεχνικές:

1. Twitter Chats

Μια συνομιλία στο Twitter είναι μια οργανωμένη συζήτηση σχετικά με ένα δεδομένο θέμα. Αυτή η επιλογή δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να επικοινωνούν με το ακροατήριό τους και με τους κύριους παράγοντες επηρεασμού της βιομηχανίας για να συζητήσουν ένα συγκεκριμένο ζήτημα και οι δύο μοιράζονται την εμπειρογνωμοσύνη τους.

Υπάρχει μια σειρά από καθιερωμένες συνομιλίες Twitter που γίνονται εβδομαδιαία, όπως #SmallBizChat, όπου οι άνθρωποι μπορούν να συζητήσουν τις προκλήσεις ή τις ευκαιρίες που είναι μοναδικές για αυτή την ομάδα. Οι συνομιλίες φιλοξενούνται από έναν επόπτη brand, ο οποίος θα θέσει ερωτήσεις που οι άνθρωποι στη συνέχεια θα απαντήσουν και θα συζητήσουν.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις συνομιλίες του Twitter για να βοηθήσετε στην οικοδόμηση του brand σας – για να το κάνετε αυτό, να βρείτε τις καθιερωμένες συνομιλίες όπου το κοινό στόχος ή το εξειδικευμένο κοινό σας είναι ενεργό και με αυτό τον τρόπο συμμετέχετε στη συζήτηση. Το κλειδί είναι να παράσχει αξία, παρά πωλήσεις και να προσελκύσει την προσοχή σας.

Όσο μεγαλύτερη και καλύτερη είναι η αξία, τόσο πιο πιθανό είναι να σας παρακολουθήσουν οι συμμετέχοντες, να μάθουν περισσότερα για την επιχείρησή σας και στη συνέχεια να σας συστήσουν σε άλλους.

2. Καταγραμμένα και ζωντανά βίντεο

«Show, do not tell» είναι μια κοινή μάντρα συγγραφέων μυθοπλασίας και μπορεί επίσης να τεθεί σε καλό αποτέλεσμα στο Twitter.

Μπορείτε να συμπεριλάβετε έως και 2 λεπτά και 20 δευτερόλεπτα από ένα εγγεγραμμένο βίντεο στα tweets και να τα ρυθμίσετε να παίζουν αυτόματα όταν κάποιος μετακινηθεί μέσω της ροής τους. Το επιτρεπόμενο μήκος για τα βίντεο ήταν 30 δευτερόλεπτα και χρησιμοποιήθηκε συχνά ως teaser για να προσελκύσει το κοινό να επισκεφθεί το website της εταιρείας για να δει ολόκληρη την εγγραφή.

Δεδομένης της μέσης προσοχής του θεατή, ορισμένες επιχειρήσεις πιστεύουν ότι τα μικρότερα βίντεο εξακολουθούν να είναι η καλύτερη στρατηγική. Το Twitter έχει επίσης μια δυνατότητα για την καταγραφή ζωντανών βίντεο μέσα από την εφαρμογή Twitter, η οποία είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να μοιράζεστε συναρπαστικές ειδήσεις, να παρουσιάζετε ένα νέο προϊόν ή ένα χαρακτηριστικό σχεδιασμού ή να κάνετε μια περιήγηση στο κατάστημά σας ή στο γραφείο σας.

Τα ζωντανά βίντεο αυξάνονται σε δημοτικότητα, επειδή βοηθούν τους θεατές να κάνουν μια προσωπική σύνδεση με την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, αξίζει να χρησιμοποιήσετε αυτήν την ικανότητα προς όφελός σας.

3. Twitter Polls

Οι άνθρωποι αγαπούν να απαντούν τα quizzes σχετικά με τα πάντα.

Στο Twitter, οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν δημοσκοπήσεις για να λάβουν ανατροφοδότηση σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, να μάθουν τον καλύτερο τρόπο σύνδεσης με το κοινό τους ή να προσδιορίσουν ποια θέματα θέλουν να συζητήσουν σε μια συνομιλία στο Twitter.

Οι δημοσκοπήσεις Twitter είναι εύκολο να δημιουργηθούν και αν είναι συνδεδεμένες στην κορυφή της ροής σας, είναι επίσης εύκολα βρεθούν και χρησιμοποιούνται.

Όταν οι δημοσκοπήσεις σας επαναλαμβάνονται, όλες οι απαντήσεις από τα retweets προστίθενται στα σύνολα σας, ενδεχομένως δίνοντας σας πρόσβαση σε πολύ ευρύτερο δείγμα δεδομένων.

Για να μεγιστοποιήσετε τον αντίκτυπο των δημοσκοπήσεων του Twitter σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε έναν στόχο για καθένα από αυτούς και μην τρέχετε περισσότερους από έναν ανά μήνα.

4. Χρησιμοποιήστε και τους 280 χαρακτήρες

Υπήρξε αρκετή διαμάχη γύρω από την κίνηση του Twitter να διπλασιάσει το μήκος των tweet από 140 σε 280 χαρακτήρες τον περασμένο Σεπτέμβριο, αλλά από τότε η έρευνα διαπίστωσε ότι τα επεκταθέντα tweets δημιουργούν περισσότερο engagement.

Το όριο 140 χαρακτήρων είναι μια δύσκολη συνήθεια για πολλούς ανθρώπους να σπάσουν, αλλά για εκείνους που το κάνουν, έχει διαπιστωθεί ότι βελτιώνει τόσο τη δημιουργικότητα όσο και τη γραμματική, καθιστώντας τα tweets πιο επαγγελματικά.

Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν πλέον τη μορφή μεγαλύτερης διάρκειας ως «μίνι ιστολόγια» ή οδηγούν σε πιο εκτεταμένο περιεχόμενο στην ιστοσελίδα τους. Επιπλέον, με τόσους πολλούς ανθρώπους που επιλέγουν να παραμείνουν εντός του συντομότερου ορίου, τα μακρύτερα tweets συχνά ξεχωρίζουν από το πλήθος.

Δεδομένων αυτών των ευρημάτων, αξίζει να χρησιμοποιείτε κάθε έναν από τους χαρακτήρες για να ενισχύσετε το awareness και να δημιουργήσετε το εμπορικό σήμα σας.

5. Ακολουθήστε τους σωστούς ανθρώπους

Οι περισσότερες επιχειρήσεις επικεντρώνονται στην προσέλκυση οπαδών – αλλά καταλαβαίνω ότι καταλαβαίνουν την αξία των ηγετών της βιομηχανίας και των influencers.

Ακολουθώντας τα σωστά άτομα, μπορείτε να ενημερώσετε σχετικά με τις τάσεις, τις συζητήσεις και τα ενδιαφέροντα του κοινού. Μπορείτε επίσης να μάθετε από τις πραγματικές ροές του Twitter, και να δείτε τι λειτουργεί μέσω tweet, και τι όχι.

Καθαρίστε τα tweets τους με επανεμφάνισή τους, προσθέτοντας τα δικά σας σχόλια, αναγνωρίζοντας την εμπειρία τους και προσθέτοντας τη δική σας στο μείγμα. Αυτοί οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να σας ακολουθήσουν σε αντάλλαγμα και θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε ποιοτικούς οπαδούς από αυτή την ένωση.

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε έρευνα σχετικά με τον influncer χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο όπως το BuzzSumo.

6. Ενσωματώστε το Twitter στο δικό σας Social Media Plan

Σχεδόν κάθε επιχείρηση χρησιμοποιεί πολλαπλές πλατφόρμες social media για δραστηριότητες marketing, αλλά η ολοκλήρωση είναι το κλειδί για τη μεγιστοποίηση των επιπτώσεων. Κατανοήστε ποιες πλατφόρμες προτιμούν τα διάφορα είδη ειδικών θεμάτων και προσαρμόστε ανάλογα το περιεχόμενό σας.

“Βεβαιωθείτε ότι το μήνυμά σας είναι συνεπές σε όλα τα κανάλια για να αποφύγετε τη σύγχυση του brand σας”, λέει ο Dima Midon, ιδρυτής του TrafficBox. “Και μην κάνετε το λάθος να χρησιμοποιείτε το Twitter αποκλειστικά για να προωθήσετε το περιεχόμενο σε άλλες πλατφόρμες, αλλά να το αναγνωρίσετε ως ένα σημαντικό συστατικό του ευρύτερου σχεδίου marketing στο διαδίκτυο”, προσθέτει.

Συμπερασματικά, το Twitter προσφέρει μια σειρά από ευκαιρίες για να προσελκύσει το κοινό-στόχο σας, με τρόπους που εξακολουθούν να είναι σε μεγάλο βαθμό μοναδικοί. Εκτιμήστε τις διαφορές της πλατφόρμας και χρησιμοποιήστε αυτές τις αποδεδειγμένες τεχνικές για να αυξήσετε τις προσπάθειές σας.

Social Media · Twitter

Twitter

Agencies · Brand & Marketing Managers

Communications · Media

Smaragda Monou

Η Σμαράγδα Μόνου είναι τελειόφοιτη του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Αυτή τη στιγμή εργάζεται ως Account Executive στην Socialab.

Recently Published

»

Η Google ανακοίνωσε ένα σημαντικό update για το Google Trends

»

Καλωσορίστε τα ”Shop the Look” Pins! Τα νέα Shopping Ads!

»

7 tips για ένα πιο πετυχημένο Site

»

Είναι τα upvotes και downvotes τα νέα trending Facebook features;

»

Το Instagram εγκαινιάζει τη λειτουργία Focus Mode & τα Mention Stickers

»

5 Tips για έναν επιτυχημένο διαγωνισμό στο Instagram

»

Το Facebook θα εκπαιδεύσει 1.000.000 επιχειρήσεις μέχρι το 2020

»

GDPR: Δύο μεγάλα οφέλη που μπορούν να αναμένουν οι advertisers το 2018

»

Το Messenger προσθέτει Group Admin Tools και Group Chat Links

»

Νέα έκθεση του Kids Insights για τις εξελισσόμενες απαιτήσεις της νέας γενιάς

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο