The New Stuff - Suit digital marketing

6 Τρόποι για σωστό Facebook Ad Targeting

Smaragda Monou


Το Facebook Ad Targeting είναι ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους οι διαφημίσεις αποτυγχάνουν ή επιτυγχάνουν. Μπορεί να έχετε δημιουργήσει την τέλεια διαφήμιση, αλλά μην περιμένετε να λειτουργήσει εάν στοχεύει τους λάθος ανθρώπους.

Παρακάτω, λοιπόν, σας παραθέτω 6 τρόπους με τους οποίους χρησιμοποιώ τις κύριες μεθόδους στόχευσης διαφημίσεων στο Facebook:

#1 Στόχευση των πιο συχνών επισκεπτών ενός website

Η στόχευση είναι πάντα μια ισορροπία μεταξύ ποσότητας και ποιότητας. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι όσο πιο κάτω πάει κάποιος στο funnel σας, τόσο πιο πιθανό είναι να εκτελέσει μια ενέργεια. Αλλά όσο πιο χαμηλά φτάνετε στο funnel σας, τόσο λιγότεροι άνθρωποι υπάρχουν που μπορείτε να στοχεύσετε.

Έτσι, όταν μιλάμε για τη συλλογή διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα μπορούσαμε να στοχεύσουμε όλους τους επισκέπτες ενός website. Είναι γεγονός ότι το συγκεκριμένο μέγεθος του κοινού είναι αρκετά μεγάλο. Αλλά γνωρίζουμε ότι δεν είναι πιθανό όλοι όσοι επισκέπτονται ένα website να παρέχουν μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αν είμαστε αρκετά τυχεροί και έχουμε μεγάλο traffic, μπορούμε να είμαστε λίγο επιλεκτικοί.

Πώς θα βρούμε τους χρήστες που επισκέπτονται συχνότερα ένα website;

Χρόνος στο site (25%): Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να απομονώσετε τους πιο ενεργούς επισκέπτες της ιστοσελίδας σας είναι επιλέγοντας την επιλογή “Based on time spent on your website”. Μπορείτε να επιλέξετε από τα κορυφαία 5%, 10% ή 25%. Εκείνοι με ιδιαίτερα υψηλό traffic θα μπορούσαν να επικεντρωθούν στην κορυφή 5% ή 10%.

Συχνότητα επισκέψεων Website: Ένας άλλος τρόπος να επικεντρωθείτε στους πιο active επισκέπτες σας είναι να στοχεύσετε στο ακροατήριο ανθρώπων που σας επισκέπτονται συχνότερα. Αυτή είναι μια επιλογή που βρίσκεται στο Custom Combination.

Στην παραπάνω περίπτωση, δημιούργησα ένα κοινό από οποιονδήποτε επισκέφθηκε κάποιον από τους σχετικούς ιστοτόπους μου τουλάχιστον τρεις φορές τις τελευταίες 180 ημέρες. Κάνοντας αυτό, μπορώ να απομονώσω τα διαφημιστικά μου έξοδα σε ανθρώπους που είναι πιο πιθανό να εκτελέσουν τη δράση που θέλω.

#2 Στόχευση των registered

Όταν προωθώ ένα προϊόν με σκοπό να το πουλήσω, εστιάζω σε εκείνους τους ανθρώπους που είναι πιο χαμηλά στο funnel μου. Δεν σπαταλάω το χρόνο και τα χρήματά μου σε ανθρώπους που δεν με ξέρουν ή που δεν με γνωρίζουν ακόμα καλά.

Αυτό το επιλέγω, καταρχάς, για τον προφανή λόγο, ότι οι άνθρωποι που με γνωρίζουν καλύτερα είναι πιο πιθανό να αγοράσουν. Αλλά ένας άλλος λόγος που συχνά τον ξεχνάμε είναι ότι ακόμα κι αν ένα ακροατήριο ανθρώπων που δεν με γνωρίζουν “δουλεύει” καλά (καλό ROI), οι άνθρωποι αυτοί είναι πιθανότατα δυσαρεστημένοι.

Δεν προτιμώ να έχω πολλούς δυσαρεστημένους πελάτες. Αντ ‘αυτού, είναι σαφές ότι κάποιος που με ξέρει, το στυλ μου και την προσέγγισή μου, είναι πιο πιθανό να ξέρει τι να περιμένει από ένα προϊόν, από κάποιον που δεν έχει ακόμα εκτεθεί σε μένα.

Website Custom Audience (180 ημέρες): Ένας τρόπος για να χρησιμοποιήσετε το Website Custom Audience είναι να δημιουργήσετε ένα κοινό από τους ανθρώπους που μεταφέρθηκαν σε μια σελίδα ευχαριστιών μετά από μια εγγραφή.

Facebook Lead Ad Registration (90 Days): Χρησιμοποίησα επίσης Facebook lead ads. Έτσι μπορώ με σιγουριά να στοχεύσω σε οποιονδήποτε έχει εγγραφεί με αυτόν τον τρόπο. Ευτυχώς, το Facebook παρέχει Custom Audiences for those who open and register μέσω αυτής της μεθόδου.

Data Custom Audience: Τέλος, δημιούργησα ένα Data Custom Audience για δεδομένα από όλες τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που συλλέχθηκαν από αυτούς που έχουν εγγραφεί. Κρατάω αυτό το κοινό συγχρονισμένο με ένα third party tool για να είναι βέβαιο ότι είναι πάντα ενημερωμένο.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε και τα τρία; Είναι πολύ απλό. Κανένα από αυτά τα τρία δεν είναι τέλειο. Αν όλοι εγγραφούν μέσω της lead διαφήμισης, αυτό θα ήταν κοντά στο τέλειο. Θα μπορούσαμε να στοχεύσουμε όλους όσους άνοιξαν και εγγράφηκαν μέσω αυτής της φόρμας με μεγάλη εμπιστοσύνη. Αν και η μεγαλύτερη διάρκεια είναι 90 ημέρες, έτσι δεν θα μπορούσαμε να το κάνουμε πέρα ​​από το ‘παράθυρο’ των 90 ημερών.

Τα Data Custom Audiences δεν είναι τέλεια. Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που παρέχεται κατά την εγγραφή δεν είναι πάντα η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που βρίσκεται στο προφίλ κάποιου. Στην πραγματικότητα, συνήθως αντιστοιχεί μόνο στο 50% του χρόνου. Έτσι, χάνετε πολλούς ανθρώπους με αυτόν τον τρόπο που δεν στοχεύονται, αν βασίζεστε μόνο στο Data Custom Audiences.

Τα Website Custom Audiences είναι εξαιρετικά στο ότι δεν βασίζονται σε διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Είναι πολύ πιο κοντά σε μία ταύτιση 100%, αλλά εξακολουθείτε να έχετε ανθρώπους που εγγράφονται μέσω διαφορετικών συσκευών ή σερφάρουν ανώνυμα.

Επομένως, η καλύτερη λύση είναι να συνδυάσετε και τα τρία και να πλησιάσετε όσο το δυνατόν περισσότερο το 100% όλων των καταχωριζόντων.

Χρησιμοποιώ, επίσης και το Reach objective with Reach optimization σε αυτή την περίπτωση, έτσι ώστε οι διαφημίσεις μου να φτάσουν σε όλους στο κοινό μου, σε αντίθεση με τη συλλογή και την επιλογή του Facebook (όπως για conversions, clicks ή άλλες ενέργειες).

#3 Στόχευση όσων επισκέπτονται μια ιστοσελίδα

Κατά τη δημιουργία ενός Website Custom Audience, μπορείτε να εστιάσετε σε άτομα που επισκέφτηκαν μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα ή σε ιστοσελίδες με κοινή συμβολοσειρά στη διεύθυνση URL.

Website Custom Audience for All Pages Including “entrepreneur” (180 Days): Δεν θα ήθελα να στοχεύσω όλους τους επισκέπτες μιας ιστοσελίδας όταν προωθούν περιεχόμενο, καθώς δεν είναι απαραίτητα όλοι επιχειρηματίες.

Excluding Those Who Read It (180 Days): Ένας άλλος τρόπος που χρησιμοποιώ το Website Custom Audiences είναι να περιορίσω τα ‘waste’. Κατά την προώθηση μιας ανάρτησης στο blog, θα αποκλείσω όσους έχουν ήδη διαβάσει αυτήν την ανάρτηση. Αμέσως μετά από μια νέα δημοσίευση στο blog, θα δημιουργήσω ένα προσαρμοσμένο κοινό για την ιστοσελίδα.

Και εδώ είναι η στόχευση και ο αποκλεισμός στo action. Στοχεύω στους ανθρώπους που ξοδεύουν τον περισσότερο χρόνο στον ιστότοπό μου, εξαιρουμένων όμως εκείνων που έχουν ήδη διαβάσει την ανάρτηση.

#4 Στόχευση όσων ήταν engaged με τη σελίδα

Ένας άλλος τρόπος για να προωθήσετε τις αναρτήσεις blog είναι να στοχεύσετε όσους ασχολούνται με το περιεχόμενό σας στο Facebook. Ενώ μπορεί να φαίνεται λογικό να επικεντρωθείτε σε όσους έχουν διαβάσει τις αναρτήσεις ιστολογίου σας στο παρελθόν, τα ίδια αυτά άτομα ενδέχεται να μην ασχολούνται τακτικά με περιεχόμενο στο Facebook.

People Who Engaged With Any Post or Ad (365 Days): Θεωρητικά, θα μπορούσατε να κάνετε δύο διαφορετικά πράγματα εδώ. Θα μπορούσατε να δημιουργήσετε ένα κοινό από όσους ασχολήθηκαν με τη σελίδα σας γενικά. Αυτό θα είναι το μεγαλύτερο δυνατό κοινό. Αλλά μπορείτε να πάτε κατευθείαν σε εκείνους που ασχολήθηκαν με οποιαδήποτε post ή διαφήμιση, επίσης. Αυτά θα ήταν πολύ σημαντικά.

#5 Στόχευση όσων έστειλαν μήνυμα σε μια σελίδα

Οι διαφημιζόμενοι μπορούν πλέον να τοποθετούν διαφημίσεις στο Messenger. Ενώ αυτό μπορεί να είναι παρεμβατικό, μπορεί επίσης να είναι πολύ αποτελεσματικό.

People Who Sent a Message to Your Page (365 Days): Μια ισχυρή νέα μέθοδος στόχευσης προσεγγίζει εκείνους που έστειλαν ένα προσωπικό μήνυμα στη σελίδα σας. Αυτό βρίσκεται μέσα στα Page Engagement Custom Audiences.

Όταν επιλέγετε την τοποθέτηση του Messenger, θα παρατηρήσετε ότι πρέπει να στοχεύσετε μόνο όσους έχουν στείλει μηνύματα στη σελίδα σας πριν. Φυσικά, αυτό το ακροατήριο μπορεί να είναι απίστευτα μικρό. Θα είναι για τις περισσότερες σελίδες. Πώς, όμως, αυξάνουμε το μέγεθος αυτού του κοινού;

Create a Messenger destination ad

Ένα messenger destination ad μοιάζει πολύ με μια τυπική διαφήμιση κοινής χρήσης συνδέσμου, αλλά οδηγεί τους ανθρώπους που κάνουν click σε αυτό απευθείας σε μια συνομιλία στο Messenger. Μόλις συμβεί αυτό, θα προστεθούν σε ένα κοινό εκείνων που έχουν στείλει μηνύματα στη σελίδα σας.

Αν συνδυάσουμε τις messenger destination ads με τις διαφημίσεις Messenger με τη χρήση του “anyone who messaged my page” Custom Audience, αυτό μπορεί να είναι μια πολύ αποτελεσματική στρατηγική.

#6 Στόχευση όσων παρακολούθησαν video

Ίσως να μην έχετε μεγάλo traffic στο website. Σε αυτήν την περίπτωση, η αξία του Website Custom Audiences είναι περιορισμένη. Ίσως η σελίδα σας να μην έχει τόνο engagement. Και πάλι, αυτό θα περιόριζε αυτά τα ακροατήρια. Εδώ θα μας βοηθήσει το video.

People Who Have Watched At Least X% of Your Video (365 Days): Τα Video Engagement Custom Audiences μπορεί να είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να δημιουργήσετε ένα ακροατήριο των ανθρώπων που έχουν εμπλακεί μαζί σας. Το video τείνει να είναι ένας φθηνός τρόπος για να αποκτήσετε engagement και μπορείτε να δημιουργήσετε γρήγορα ένα κοινό από αυτό.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ώρες προβολής 3 δευτερολέπτων, 10 δευτερολέπτων, 25%, 50%, 75% ή 95%. Αυτό που χρησιμοποιείτε εξαρτάται από το συνδυασμό του μήκους του βίντεο, του μεγέθους του δείγματος και της ισορροπίας ποιότητας και ποσότητας.

Μόλις κάποιος παρακολουθήσει το πρώτο video, αποστέλλονται αυτόματα μέσω μιας διοχέτευσης διαφημίσεων Facebook άλλες τρεις διαφημίσεις.

Επομένως, συμπεραίνουμε ότι υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να στοχεύσουμε αποτελεσματικά το κοινό που επιθυμούμε στο Facebook. Το σημαντικότερο είναι να γνωρίζουμε σε βάθος τα εργαλεία που μας δίνονται και να είμαστε σε θέση να τα χρησιμοποιούμε με έξυπνο τρόπο.

Advertising · Facebook · How To · Online Marketing · SEO · Social Media

ads · ads targeting · Facebook

Agencies · Brand & Marketing Managers

Communications · Media

Smaragda Monou

Η Σμαράγδα Μόνου είναι τελειόφοιτη του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Αυτή τη στιγμή εργάζεται ως Account Executive στην Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting