The New Stuff - Suit digital marketing

7 απλά βήματα για να δημιουργήσετε LinkedIn Company Page

Νατάσα Γιασεμάκη


Το LinkedIn, είναι ένα app που χρησιμοποιείται κυρίως από εργοδότες που αναζητούν καινούργιους εργαζομένους ή άτομα που αναζητούν την επόμενη εργασία τους. Το app μετράει πάνω από 303 εκατ. ενεργούς χρήστες κάθε μήνα και μπορεί ο αριθμός να είναι μικρός συγκριτικά με άλλα γνωστά apps π.χ. Facebook και Instagram, αλλά σίγουρα είναι αρκετά σημαντικός για τους επαγγελματίες και τις εταιρείες. Ένας καλός τρόπος λοιπόν για να προωθήσετε την εταιρεία σας, είναι να δημιουργήσετε μία σελίδα στο LinkedIn. Παρακάτω, παραθέτουμε 7 απλά βήματα για την δημιουργία της σελίδας σας:

#1 Γράψτε πληροφορίες για την εταιρεία σας

Το πρώτο βήμα για την δημιουργία της σελίδας σας, είναι να πατήσετε στο κουμπί “Work” της σελίδας και στη συνέχεια “Create a Company Page”. Έπειτα, χρειάζεται να επιλέξετε τον τύπο της Company Page που θέλετε να δημιουργήσετε, να εισάγετε το όνομα της εταιρείας και το email address σας. Τέλος, θα πρέπει να προσθέσετε όλες τις σημαντικές πληροφορίες για την εταιρεία σας, όπως υπηρεσίες που προσφέρετε, προϊόντα κ.ά.

#2 Επιλογή και προσθήκη Logo

Το Logo της εταιρείας είναι κάτι που προσδίδει αναγνωρισιμότητα στο brand σας. Να θυμάστε, πως όταν οι χρήστες αναζητούν την εταιρεία σας, θα εμφανίζεται και το Logo σας. Επομένως, είναι σημαντικό να προσθέσετε ένα high-quality logo στη LinkedIn page σας που θα θυμούνται οι χρήστες της πλατφόρμας.

#3 Cover Photo

Όπως ακριβώς και με το Logo, η Cover Photo είναι εξίσου σημαντική, καθώς κάνει τη σελίδα σας ξεχωριστή. Προσπαθήστε να τοποθετήσετε μία Cover Photo που θα προσελκύει τους επισκέπτες. Μπορείτε να ενσωματώσετε τη χρήση γραφικών στη φωτογραφία σας, για να γίνει ακόμα πιο ελκυστική.

#4 Κάντε post πληροφορίες για την εταιρεία

Αφού έχετε ολοκληρώσει με τα βασικά στάδια της σελίδας σας, θα πρέπει να ξεκινήσετε σε αυτή τις δημοσιεύσεις για την εταιρεία σας. Καθώς δημιουργείτε το περιεχόμενο των post σας, χρειάζεται να έχετε στο μυαλό σας το κοινό στο οποίο στοχεύετε, τα ενδιαφέροντά τους, δημογραφικά στοιχεία κλπ. Στόχος σας, είναι να γίνετε μία πολύτιμη πηγή πληροφοριών για εκείνους όσον αφορά την εταιρεία σας και να θέλουν να ενημερώνονται συνεχώς για εσάς.

Ακόμη, θα πρέπει να δημοσιεύετε ενδιαφέρον περιεχόμενο, όχι όμως υπερβολικά συχνά, για να μην αισθανθεί το κοινό σας ότι δημοσιεύετε ανεπιθύμητο περιεχόμενο. Για να έχετε μία ιδέα για το ιδανικό διάστημα δημοσιεύσεων, μπορείτε να συμβουλευτείτε το LinkedIn Analytics σας.

#5 Προωθήστε τη σελίδα σας

Το επόμενο βήμα, αφού έχετε ξεκινήσει να κάνετε post στη σελίδα σας, είναι να προσελκύσετε followers. Ο καλύτερος τρόπος για να συμβεί αυτό, είναι να ενημερώσετε τους υπαλλήλους σας για τη σελίδα σας. Ζητήστε τους να σας ακολουθήσουν και να σας προσθέσουν στα δικά τους προσωπικά προφίλ. Αυτό, θα έχει σαν αποτέλεσμα να αυξήσει τα views της LinkedIn page σας.

Μπορείτε επίσης, να προσθέσετε στο website σας το “LinkedIn button”, ώστε να παραπέμπει τους επισκέπτες σας να ενημερωθούν για την εταιρεία σας και από το LinkedIn. Τέλος, μπορείτε να προωθήσετε τη σελίδα σας, με την βοήθεια paid advertising στην πλατφόρμα για να πετύχετε μεγαλύτερο Reach και να κερδίσετε Followers.

#6 Προσθέστε προτεινόμενες ενημερώσεις

Ανά τακτά χρονικά διαστήματα, μπορείτε να ενημερώνετε τους followers της σελίδας σας για τα νέα της εταιρείας, τυχόν νέα προϊόντα/υπηρεσίες σας ή ό,τι άλλο θεωρείτε εσείς πως αφορά το κοινό σας και θα τους τραβήξει την προσοχή. Ακόμη, μπορείτε να δημοσιεύσετε κάποιο event που πιθανό να δημιουργήσετε και να τους προσκαλείτε σε αυτό.

#7 Δημιουργείστε Showcase Pages

Το τελικό, βήμα για μία πετυχημένη LinkedIn page, είναι να δημιουργήσετε Showcase Pages που μπορούν να αναφέρονται σε ειδικά προϊόντα/υπηρεσίες σας. Μέσω αυτών, μπορείτε να προσαρμόσετε τα μηνύματά σας για διάφορα segments των followers σας και να τους δώσετε την δυνατότητα να δουν τα τελευταία updates της εταιρείας σας.

Advertising · Content · How To · LinkedIn · marketing · Mobile · Social Media · Tools

advertising · linkedin · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

Communications · E-shop/ Internet Site / Blog · Media · Services · Technology

Νατάσα Γιασεμάκη

Η Νατάσα είναι απόφοιτη του τμήματος Οικονομικών Επιστημών στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και αυτήν την περίοδο εργάζεται ως Account Executive στην εταιρεία Socialab.

Recently Published

»

Native Ads: Ποια η σημασία τους και γιατί πρέπει να επενδύσετε σε αυτά

»

Guerrilla Marketing: Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενό για το κοινό σας

»

Οι 10 νόμοι του social media marketing

»

Οι 5 καλύτερες στρατηγικές απόκτησης πελατών για την επιχείρησή σας

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο