The New Stuff - Suit digital marketing

7 συμβουλές για να γίνεις ένας επιτυχημένος ηγέτης στις ψηφιακές πωλήσεις

Nikos Roussos


Για να γίνεις σήμερα ένας επιτυχημένος ηγέτης στις ψηφιακές πωλήσεις, προϋποθέτει να μπορείς να προσαρμόσεις τις παραδοσιακές σου δεξιότητες και αρετές στον ψηφιακό κόσμο. Για να φτάσει λοιπόν κάποιος στο σημείο να χαρακτηριστεί ως «επιτυχημένος», απαιτείται να επιδείξει αμείωτο ενδιαφέρον για την προσωπική του εξέλιξη, η οποία βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με την εξέλιξη του ψηφιακού κόσμου. Πάμε λοιπόν να εξετάσουμε επτά σημαντικές παραμέτρους που θα καθορίσουν αυτή την επιτυχία.

1. Γνώρισε το κοινό σου

Στον ψηφιακό κόσμο, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζεις ποιο είναι το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι. Το να συγκεκριμενοποιήσει το κοινό του ένας ηγέτης των ψηφιακών πωλήσεων, το καταφέρνει μέσα από τα προσφερόμενα ψηφιακά κανάλια, στα οποία περιλαμβάνονται τα Social Media, διάφορες έρευνες, καθώς και online αναζητήσεις.

Το να γνωρίζεις το κοινό σου, βοηθάει δραστικά στο να κατανοήσεις τι σκέφτεται ο πελάτης, έτσι ώστε να εργαστείς πάνω στις απαιτήσεις του. Φρόντισε λοιπόν, να μάθεις τι προβλήματα απασχολούν το κοινό σου, προκειμένου να προτείνεις τις ενδεδειγμένες λύσεις.

2. Μάθε ποιος εκφράζει ενδιαφέρον

Όσο νομίζεις ότι στοχεύεις σε μία συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων, μία άλλη ομάδα εκπαιδεύεται. Η επιτυχία στις ψηφιακές πωλήσεις στηρίζεται στην παρατήρηση γύρω από το ποιος εκφράζει ενδιαφέρον για αυτό που προσφέρεις.

Ένας επιτυχημένος ηγέτης, οφείλει να εξετάζει όλες τις νέες προοπτικές, χωρίς παράλληλα να αμελεί το σταθερό κοινό του. Οι νέες απαιτήσεις είναι πιθανό να φέρουν νέα προϊόντα και στρατηγικές.

3. Δώσε έμφαση στις ανησυχίες του κοινού

Ένας ηγέτης των πωλήσεων στον ψηφιακό κόσμο οφείλει να δίνει προσοχή στις συζητήσεις που λαμβάνουν χώρα. Για παράδειγμα, να παρατηρεί τι λέει ο κόσμος στα Social Media όχι μόνο για την εταιρεία του αλλά και για εταιρείες που προσφέρουν ανταγωνιστικές υπηρεσίες. Οφείλει να εξετάζει το αν εκφράζεται κάποιο παράπονο ή αν υπάρχει κάποια απορία σχετικά με τα προσφερόμενα προϊόντα.

Δώσε λοιπόν έμφαση στις ανησυχίες και τα ενδιαφέροντα του κοινού, έτσι ώστε να μπορείς να ελέγχεις το που αυτό δείχνει ικανοποίηση, που εκφράζει κάποιο παράπονο αλλά και πως αντιδρά γενικότερα σε ενέργειες άλλων εταιρειών, έτσι ώστε να πάρεις τις κατάλληλες ιδέες για μελλοντικές προτάσεις.

4.  Δημιούργησε σχέσεις με το κοινό σου

Ένας κορυφαίος επαγγελματίας των ψηφιακών πωλήσεων θα πρέπει να ενδιαφέρεται όχι μόνο να πουλήσει τις υπηρεσίες που προσφέρει αλλά να δημιουργήσει μία δυνατή σχέση με το κοινό του. Ο σωστός ηγέτης γνωρίζει ότι οι πελάτες θέλουν να αντιμετωπίζονται σαν άνθρωποι, και όχι σαν αριθμοί. Οι πελάτες θέλουν να γνωρίζουν ότι οι εκπρόσωποι της εταιρείας ενδιαφέρονται για τις επιθυμίες και τις ανάγκες τους. Έτσι το να τους δείξεις πραγματικό ενδιαφέρον θα λειτουργήσει σίγουρα ευεργετικά ως προς την επίτευξη του τελικού σου στόχου.

Η δια προσωπική επαφή είναι ένας φυσικός τρόπος για να οικοδομηθεί η απαραίτητη εμπιστοσύνη ανάμεσα στις δύο πλευρές. Όταν δείχνεις φροντίδα, να περιμένεις σίγουρα πως θα λάβεις.

5. Δώσε τη σωστή καθοδήγηση

Οι πολλές πληροφορίες δημιουργούν συχνά σύγχυση, φέρνοντας τα αντίθετα από τα επιθυμητά αποτελέσματα. Ένας επιτυχημένος ηγέτης των ψηφιακών πωλήσεων καθοδηγεί την προσοχή του κοινού σε αυτό που είναι σημαντικό, σε έναν συγκεχυμένο και ενίοτε σαρωτικό ψηφιακό κόσμο.

Το σημείο κλειδί είναι ότι οι επιτυχημένοι ηγέτες δεσμεύονται να βοηθήσουν το κοινό να βρει τις πληροφορίες που χρειάζεται. Για αυτό λοιπόν είναι απαραίτητη η κατάλληλη καθοδήγηση προκειμένου να αποφευχθούν οι άχρηστες πληροφορίες και να φτάσουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που έχει την πραγματική αξία.

6. Επωφελήσου από τα ψηφιακά εργαλεία

Τα ψηφιακά εργαλεία είναι πολύ ισχυρά όσον αφορά την ανάλυση της αγοράς και την επιτυχία των στρατηγικών προσεγγίσεων. Μέσω των ψηφιακών εργαλείων οι ηγέτες των ψηφιακών πωλήσεων έχουν τη δυνατότητα να ελέγχουν συνεχώς όχι μόνο τη λειτουργικότητα των εφαρμογών με τις οποίες εργάζονται, αλλά και το αν αυτές είναι κατάλληλα ενημερωμένες ώστε να ανταποκρίνονται στις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών.

Τα ψηφιακά εργαλεία μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για την υποστήριξη του προσωπικού πωλήσεων. Η αύξηση των πωλήσεων εξαρτάται ως ένα βαθμό από το αν είναι σε θέση το ενδιαφερόμενο κοινό να εντοπίσει τις σωστές ευκαιρίες. Τα ψηφιακά εργαλεία επιτρέπουν λοιπόν, στο προσωπικό πωλήσεων να ανταποκριθεί πολύ γρήγορα στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες.

7. Προσέφερε διαθεσιμότητα και γρήγορη ανταπόκριση

Ένας ηγέτης που δραστηριοποιείται στον κόσμο των ψηφιακών πωλήσεων πρέπει να παραμένει ξάγρυπνος, προκειμένου να μην μένει πίσω στις εξελίξεις που τρέχουν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Οι ψηφιακές πληροφορίες πρέπει να παραδίδονται άμεσα. Οι αιτήσεις για επικοινωνία τόσο στα Social Media όσο και μέσω website θα πρέπει να βρίσκουν έγκαιρη ανταπόκριση.

Το κοινό αναμένει να βρει άμεση ανταπόκριση, και όταν δεν την έχει, στρέφεται αλλού. Όταν ένας πελάτης έχει μια ερώτηση, θέλει μια απάντηση τώρα, όχι μετά από μία ή δύο ημέρες. Εφόσον οι ερωτήσεις είναι σημαντικές για το κοινό, θα πρέπει να είναι άλλο τόσο σημαντικές και για εσένα.

«Ηγέτης» σημαίνει να συνεχίζεις να μεγαλώνεις και να αλλάζεις μέσα σε έναν διαρκώς εξελισσόμενο ψηφιακό κόσμο, μαθαίνοντας συνεχώς νέα πράγματα και φθάνοντας πολύ πιο πέρα ​​από τις στρατηγικές του παρελθόντος. Προκειμένου να εξελιχθείς λοιπόν σε έναν επιτυχημένο ηγέτη στον κόσμο των ψηφιακών πωλήσεων, δεν απαιτείται μόνο ταλέντο και μόρφωση αλλά και προσαρμογή στις νέες ανάγκες του κοινού και της αγοράς.

How To · marketing · Online Marketing · Small Business · Social Media

business · digital marketing · engagement · marketing

Nikos Roussos

Ο Νίκος είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και σήμερα εργάζεται ως PR Executive στη διαφημιστική εταιρεία Socialab.

Recently Published

»

Εκπαίδευση σε digital περιβάλλον

urls-seo-best-tips
»

5 συμβουλές για δημιουργία URL με SEO

»

7 τρόποι να διορθώσεις ένα αποτυχημένο Digital Marketing Strategy

»

Πού χρειάζεται να εστιάζει μια Social Media στρατηγική

»

7 συμβουλές για να γίνεις ένας επιτυχημένος ηγέτης στις ψηφιακές πωλήσεις

»

Πώς θα κάνεις ένα Instagram Giveaway: Συμβουλές και Ιδέες

»

Πως το SEO θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει

»

Beacons και 5 καινοτόμοι τρόποι χρήσης τους στο Retail

»

11 Στατιστικά για την «επανάσταση» της φωνητικής αναζήτησης

»

Η Buyer Persona και η σημαντικότητά της για την επιχείρησή σας

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο