The New Stuff - Suit digital marketing

7 τρόποι για να κάνετε τους άλλους να βλέπουν τα stories σας

Giannis Bazakis


To Snapchat είναι μια εφαρμογή μηνυμάτων εικόνας και πολυμέσων. Αν θέλετε να διατηρήσετε τους πελάτες-χρήστες που έχετε στο Snapchat, να βελτιώσετε τους τρόπους προβολής μιας διαφήμισης και να προσελκύσετε και άλλους πελάτες τότε υπάρχουν 7 τρόποι για να τα πετύχετε όλα αυτά!

1. Κρατήστε την προσοχή του κοινού

Κάποιος ο οποίος μιλάει συνέχεια σε πρώτο πλάνο σε ένα βίντεο κουράζει το κοινό που τον παρακολουθεί, γι’ αυτό τον λόγο θα πρέπει να υπάρχει κίνηση στα πλάνα που εμφανίζονται. Μπορεί να γίνει συνδυασμός φωτογραφιών, να μπουν φίλτρα, να γίνουν λήψεις από διαφορετικές γωνίες ή ακόμα και να δείξετε κάτι που γίνεται πίσω από την κάμερα. Αυτά τα πραγματάκια μπορούν να κάνουν την διαφορά!

2. Γίνετε δημιουργικοί και “παίξτε” με τα φίλτρα

Χρησιμοποιώντας το Snapchat μπορείτε να κάνετε πολλά πράγματα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε emojis (μικρές ψηφιακές εικόνες ή εικονο-σύμβολα), 3D αυτοκόλλητα, κείμενο, φίλτρα, καθώς και Geofilters (δηλ. γεωγραφικά φίλτρα καθορισμού μιας συγκεκριμένης περιοχής). Αν χρησιμοποιήσετε όλα αυτά τα δημιουργικά εργαλεία στην παρουσίαση-προβολή, να είστε σίγουροι ότι θα κάνετε την διαφορά.

snapchat

3. Να είναι τα Snaps σας πάντα γεμάτα ενέργεια

Το Snapchat λειτουργεί με πλάνα των 10 δευτερολέπτων. Ο χρόνος αυτός μοιάζει λίγος αλλά για το Snapchat δεν είναι. Ο χρόνος επεξεργασίας των φωτογραφιών από τον ανθρώπινο εγκέφαλο είναι πολύ γρήγορος. Δεν χρειάζεται 10 δευτερόλεπτα για την επεξεργασία μιας φωτογραφίας. Αν η προβολή σας είναι αργή τότε οι χρήστες-πελάτες θα σταματήσουν να βλέπουν το βίντεο σας. Θα πρέπει να χρησιμοποιείτε μικρά σε διάρκεια βίντεο και φωτογραφίες και να επιταχύνετε το ρυθμό του ώστε το story σας να γίνει πιο ελκυστικό στο κοινό.

4. Τα Snaps σας να είναι “παιχνιδιάρικα”

Προσπαθήστε να προσελκύσετε το ενδιαφέρον στην προβολή που θα παρουσιάσετε και αυτό να γίνεται άμεσα με την έναρξη του βίντεο. Θα πρέπει να πείτε στους χρήστες ότι θα ακολουθήσει κάτι διασκεδαστικό, χρήσιμο και ενδιαφέρον. Αν η προβολή σας δεν παρουσιάζει κάτι από αυτά τα τρία κριτήρια τότε οι χρήστες δεν θα την παρακολουθήσουν.
Συμβουλή: Ο επίλογος στο βίντεο, δηλαδή το τελευταίο snap θα πρέπει να είναι η περίληψη όλης της ιστορίας που παρουσιάζεται. Θα πρέπει εκτός των άλλων να είναι περιεκτικό και ενδιαφέρον και όχι μόνο μια απλή ομιλία, για να έχει μεγάλη ακροαματικότητα.

5. Διηγηθείτε μια ιστορία

Το snap σας, χρειάζεται ένα αφηγηματικό στιλ για να κάνει τους χρήστες να παρακολουθήσουν την προβολή του μέχρι το τέλος. Αν υπάρχει και κάποιος συναισθηματισμός στην διήγηση της ιστορίας τότε μπορεί το κοινό σας να συμπάσχει με ότι συμβαίνει. Μπορείτε να εξηγήσετε στο κοινό από την αρχή τι πρόκειται να συμβεί κατά τη διάρκεια της αφήγησης. Η ομορφιά του Snapchat είναι ότι μπορείτε εύκολα να συνδυάσετε τον τρόπο ζωής σας με τις καθημερινές σας συνήθειες. Δεν είναι ανάγκη να γράψετε σενάριο ταινίας… Σε ένα χαρτί καταγράψτε απλά τι θέλετε να διηγηθείτε!

6. Προσθέστε κείμενο

Σκεφτείτε και τους ανθρώπους που έχουν πρόβλημα ακοής ή έχουν τον ήχο στο mute. Δεν είναι πάντα εφικτό, αλλά καλό θα ήταν να προσθέσετε ένα κείμενο για να επισημάνετε κάτι μέσα στο βίντεο. Με αυτό τον τρόπο από το να βάζετε πολλά snaps για να παρουσιάσετε κάτι , μπορείτε να γίνετε πιο επεξηγηματικοί στο κοινό και να περιγράψετε περισσότερα σε λιγότερο διάστημα.

how-to-adjust-text-in-snapchat-08-03-16-7-32-46-pm

7. Κάντε παρουσίαση με εναλλαγές στα πρόσωπα

Για παράδειγμα σε μια συνεδρίαση θα μπορείτε να συστηθείτε στους συμμετέχοντες και να μοιραστείτε όλοι μαζί αυτά που και εκείνοι κάνουν. Είναι διασκεδαστικό και συναρπαστικό να παρακολουθήσετε μια τέτοιου είδους σύσκεψη. Επιπλέον οι άνθρωποι αυτοί μπορεί να το μεταφέρουν σε φίλους/κοινό όταν βρίσκονται μαζί τους σε μια σύσκεψη μέσω Snapchat, το οποίο είναι ένα επιπλέον προσόν για εσάς.
Αν είστε μέλος μιας ομάδας, είναι εύκολο να εναλλάσσονται στο Snapchat τα πρόσωπα που συμμετέχουν στην ομάδα. Αν τώρα είστε ο μοναδικός ιδιοκτήτης του Snapchat καλό είναι να δέχεστε επισκέπτες, καθώς αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κρατηθεί το ενδιαφέρον των χρηστών σε υψηλά επίπεδα.

Συμπέρασμα:

Το ερώτημα είναι, πώς το κοινό θα αρχίσει να παρακολουθεί ιστορίες με τη χρήση του Snapchat; Το μεγαλύτερο πρόβλημα του κοινού είναι ότι δεν έχει μεγάλη επαφή με το αντικείμενο. Δεν είναι κάτι σαν το LinkedIn. Το Snapchat είναι μια πλατφόρμα ανταλλαγής διασκεδαστικών μηνυμάτων και έτσι πρέπει να παραμείνει. Χρησιμοποιείται βέβαια και επαγγελματικά (είναι πολύ συχνή η χρήση του από μεγάλα brands του εξωτερικού), αλλά πρέπει να κρατηθεί ο ανάλαφρος τρόπος παρουσίασης των γεγονότων.
Σε όλα αυτά βέβαια σημασία έχει η συνέπεια. Αν μπορείτε να δημιουργήσετε σενάρια που να μπορεί το κοινό να τα παρακολουθεί ευχάριστα τότε γρήγορα θα αποκτήσετε και φανατικούς οπαδούς!

 

How To · Snapchat · Social Media

snapchat · Social Media · tools

Brand & Marketing Managers

Giannis Bazakis

Ο Γιάννης είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Keele, Ηνωμένου Βασιλείου. Ενδιαφέρεται για οτιδήποτε σχετίζεται με Digital Marketing. Έργάστηκε επι δίμηνο στην AVIS HELLAS στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και τώρα εργάζεται ως Αccount Εxecutive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting