The New Stuff - Suit digital marketing

7 Social Media tips για την περίοδο των Χριστουγέννων

Maria Gialouri


Όπως κάθε χρόνο, η Χριστουγεννιάτικη σεζόν ξεκίνησε φέρνοντας μαζί της πολλές προσδοκίες για αύξηση του ενδιαφέροντος των καταναλωτών και των πωλήσεων.

Όσο σφιγμένη και αν εμφανίζεται η αγορά, η περίοδος αυτή παρουσιάζει μία ιδιαιτερότητα, αφού το γενικότερο mood που επικρατεί βρίσκεται στη χαρά της ανταλλαγής δώρων και της προσφοράς προς το συνάνθρωπο.

social media tips for christmas

Μέσα σε αυτό  το κλίμα, το αγοραστικό κοινό αφιερώνει περισσότερο χρόνο online αναζητώντας έμπνευση και ιδέες για δώρα, αλλά κάνοντας και έρευνα αγοράς προτού μεταβεί στο φυσικό κατάστημα. Σύμφωνα με στοιχεία  της Crowdtrap, το ποσοστό των αγοραστών που χρησιμοποιεί τα social media για αυτό το σκοπό φτάνει το 64%, με μεγαλύτερη απήχηση να παρουσιάζουν οι πλατφόρμες του Facebook και του Pinterest. Το Facebook αποτελεί για ακόμη μία φορά τον κυρίαρχο παίκτη, επηρεάζοντας το 59% των αγορών δώρων, ενώ ένα άλλο σημαντικό μέρος των αγοραστών που φθάνει μέχρι και το 55% πραγματοποιεί την έρευνα αγοράς στα blogs.

Καταλαβαίνουμε λοιπόν πόσο σημαντική είναι η online παρουσία του brand μας την περίοδο των Χριστουγέννων. Παρακάτω συγκεντρώσαμε 6+1 tips που θα σας βοηθήσουν να προσθέσετε το πνεύμα των Χριστουγέννων στις σελίδες σας και να αξιοποιήσετε καλύτερα τις ευκαιρίες της εορταστικής περιόδου.

Tip #1: Χριστουγεννιάτικες Cover & Profile Photos

Μία ανανεωμένη και εορταστική εμφάνιση στη σελίδα σας σίγουρα θα ανανεώσει το ενδιαφέρον του κοινού σας. Φτιάξτε μία νέα Profile Photo, διακοσμώντας το λογότυπο σας με κάποιο χριστουγεννιάτικο στολίδι ή σκουφάκι. Εναλλακτικά, μπορείτε να τοποθετήσετε δίπλα στο λογότυπο κάποιο εορταστικό hashtag που παράλληλα θα συνδέει όλους τους social media λογαριασμούς σας.

Ταυτόχρονα, δημιουργήστε καινούργια Cover Photo, στην οποία θα επικοινωνείτε το βασικό εορταστικό σας μήνυμα, τα νέα προϊόντα ή τις εορταστικές σας προσφορές.

Tip #2: Χριστουγεννιάτικες προσφορές

Τα Χριστούγεννα αποτελούν την καλύτερη αγοραστική περίοδο, στη διάρκεια της οποίας οι επιχειρήσεις πραγματοποιούν περίπου το 20% του ετήσιου τζίρου τους. Συνεπώς, είναι πολύ σημαντικό να προσελκύσετε το ενδιαφέρον του κοινού σας με νέες προσφορές που θα δημιουργούν την αίσθηση του κατεπείγοντος, χρησιμοποιώντας μηνύματα όπως: για μόνο μία μέρα, σε περιορισμένη ποσότητα, αγοράστε ένα και πάρτε δώρο άλλο ένα, special προσφορές.

Tip #3: Μοιραστείτε τη χαρά των Χριστουγέννων

Δημιουργήσατε λοιπόν Χριστουγεννιάτικες εικόνες profile και εξώφυλλου, τι γίνεται όμως με τα υπόλοιπα posts της σελίδας σας;

Η απάντηση είναι πως και τα μεμονωμένα posts θα πρέπει να κινούνται στο ίδιο μήκος κύματος. Δημιουργήστε content σχετικό με το κλίμα των ημερών, τις χριστουγεννιάτικες στιγμές, τα στολίδια, τις λιχουδιές και τις γιορτινές ενέργειες που «τρέχετε». Κάντε τους fans να θέλουν να μπουν στη σελίδα σας, προκειμένου να πάρουν ιδέες και να μοιραστούν το περιεχόμενο σας.

Tip #4: Χριστουγεννιάτικοι διαγωνισμοί

Διοργανώστε κάποιο διαγωνισμό που θα κινείται στο κλίμα των εορτών και μοιράστε μέσω αυτού δώρα στους fans σας. Για ακόμη μεγαλύτερο ποσοστό engagement, μπορείτε να φτιάξετε διαγωνισμούς οι οποίοι θα κληρώνουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα δώρα, κρατώντας έτσι το ενδιαφέρον των fans σας αμείωτο.

Καθ’ όλη τη διάρκεια είναι σημαντικό να υπάρχουν posts που θα επικοινωνούν το διαγωνισμό, τις ημέρες μέχρι το τέλος του, τα δώρα, και τους νικητές.  Τα posts αυτά θα πρέπει να έχουν παρόμοιο φόντο και εικόνες σε όλα τα social media ώστε να διατηρείται η απαραίτητη συνοχή.

Tip #5: Αναδείξτε τη μαγεία της προσφοράς

Αξιοποιήστε την ουσία του πνεύματος των Χριστουγέννων -προσφορά και αλληλεγγύη- συνδέοντας το διαγωνισμό σας με την προσφορά προς κάποιο φιλανθρωπικό ίδρυμα ή δημιουργώντας κάποιο hashtag με το οποίο για κάθε share/retweet , η επιχείρησή σας θα προσφέρει σε αυτό τον οργανισμό.

Tip #6: Αυξήστε ακόμη περισσότερο το reach

Προσπαθήστε να αυξήσετε το reach των ενεργειών χρησιμοποιώντας social media ads και banners. Προκειμένου να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων σας, επιλέξτε εικόνες που κινούνται στο εορταστικό κλίμα, ενώ παράλληλα φροντίστε να υπάρχει ένα ξεκάθαρο call to action μήνυμα.

Tip #7: Ευχηθείτε στο κοινό σας

Τέλος, μην ξεχάσετε να δημιουργήσετε posts για τις ημέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, ημέρες όπου ο περισσότερος κόσμος συνδέεται στο λογαριασμό του για να ευχηθεί σε φίλους και συγγενείς. Ευχηθείτε και εσείς στους fans σας, επιλέγοντας  γιορτινές φωτογραφίες, οι οποίες θα έχουν χώρο να τοποθετήσετε το κείμενό σας.

Αυτά ήταν μερικά βασικά tips τα οποία μπορούν να σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε και να αδράξετε τις ευκαιρίες της εορταστικής περιόδου μέσω των social media. Εσείς τι άλλες ενέργειες θα χρησιμοποιήσετε;

 

 

Content · Online Marketing · Social Media

advertising · christmas · Facebook · how to · online marketing · tips

Agencies · Brand & Marketing Managers

Maria Gialouri

Η Μαρία δραστηριοποιείται το τελευταίο διάστημα στο χώρο του digital. Έχει background στα οικονομικά, αλλά είναι engaged fan του marketing με έντονο ενδιαφέρον για τη διαφήμιση, τα social media και τις νέες τεχνολογίες.

Recently Published

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

»

8 τρόποι για να σας προσέξουν στο Instagram

»

3 mobile marketing tips που θα σας φανούν χρήσιμα

»

Πώς και γιατί το Quality Score του AdWords επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της διαφήμισής σας

»

Google Ads vs Facebook Ads

»

Πώς να δημιουργήσετε shareable περιεχόμενο στα social media

»

ΝΒΑ’s Digital Strategy: Μπορεί να ωφελήσει και το δικό σου brand

Inbound vs Outbound
»

Inbound vs Outbound marketing

»

10 μυστικά για να απογειώσετε τα Instagram Stories της επιχείρησής σας

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο