The New Stuff - Suit digital marketing

7 μύθοι για το content marketing

Anthousa Mastrogianni


Το content marketing επιτρέπει στις απρόσωπες επιχειρήσεις και εταιρείες, να παρέχουν πρωτότυπο και επιμελημένο περιεχόμενο, ώστε να προσελκύσουν εν δυνάμει νέους καταναλωτές και να προσεγγίσουν αυτούς που ήδη έχουν.

Λόγω του αυξανόμενου ενδιαφέροντος τα τελευταία χρόνια γύρω από το content marketing, κυκλοφορούν διάφορες φήμες και θεωρίες περί επιτυχημένου περιεχομένου από διάφορους αυτοαποκαλούμενους ειδικούς.

Σας παρουσιάζουμε τους 7 πιο διαδεδομένους μύθους και ποια είναι η αλήθεια που κρύβεται πίσω τους.

content-marketing-king

  1. Δεν μπορείς να έχεις και ποιότητα και ποσότητα

Υπάρχει μία ευρεία αντίληψη ότι δε μπορείς να έχεις ταυτόχρονα ποιότητα και ποσότητα, ενώ δεν είναι απόλυτα το ένα πιο σημαντικό από το άλλο. Αντί όμως να συμβιβάζεστε με μία από τις δύο παραμέτρους, λάβετε υπόψιν ότι το περιεχόμενό σας πρέπει να είναι ουσιαστικό και παράλληλα να μπορεί να επεκταθεί ποσοτικά ανάλογα με τις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.

2. Τα social media είναι το μόνο ενδεικτικό επιτυχίας

Τα social media παρουσιάζουν ισχυρό όφελος όσον αφορά στην επέκταση του reach και στην απόκτηση χρήσιμου feedback απευθείας από τους καταναλωτές σχετικά με τις προτιμήσεις του. Παρόλα αυτά υπάρχουν δύο ακόμα βασικοί δείκτες επιτυχίας του online marketing που αξίζουν την προσοχή μας. Ο ένας είναι η αύξηση των μοναδικών επισκεπτών στην ιστοσελίδα σας και ο άλλος είναι η βελτιωμένη ταξινόμηση στις μηχανές αναζήτησης.

3. Δημιουργία content που να σχετίζεται με επίκαιρα γεγονότα

Είναι αλήθεια ότι ο συσχετισμός περιεχομένου με τρέχοντα trends και events, συνήθως αποδίδει αποτελέσματα, αλλά δεν συνδέονται όλα με κάθε επιχείρηση. Αποφασίστε αν θα σχολιάσετε κάποιο ευρείας δημοσιότητας γεγονός, αναλόγως με την περίσταση και τα ενδιαφέροντα του κοινού σας και με την εύρεση του σωστού πλαισίου.

4. Το μεγάλου μήκους περιεχόμενο έχει πεθάνει

Όσο και αν έχει διαδοθεί το micro content, αυτό δε σημαίνει την εξάλειψη του περιεχομένου μεγάλου μήκους. Αντίθετα, εξακολουθεί να έχει αποτέλεσμα στην κατάλληλη πλατφόρμα, όπως σε ένα blog ή άρθρο. Δηλαδή, είναι χρηστικό όταν η μορφή του εξυπηρετείται από το περιβάλλον και είναι αναμενόμενη από τους χρήστες.

5. Η δημιουργία περιεχομένου σε blogs είναι ουσιώδης

Τα blogs είναι σημαντικός παράγοντας στη στρατηγική του content marketing, αφού αποτελούν έναν ισχυρό δίαυλο επικοινωνίας με το κοινό. Όμως, είναι εξίσου σημαντικό να περιλαμβάνετε και άλλους τύπους περιεχομένου που έχουν απήχηση, όπως infographics, visuals, GIFs, user-generated περιεχόμενο, παρουσιάσεις, memes, podcasts, cartoons και πολλά άλλα που θα ξεφύγουν από τα βαρετά, καθιερωμένα posts.

6. Όλο το περιεχόμενο πρέπει να είναι σοβαρό και αξιόλογο

Το περιεχόμενό σας πρέπει να είναι ενδιαφέρον, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να είναι μόνο μίας μορφής και πάντα σοβαρού ύφους. Μπορείτε να προβάλετε πιο χιουμοριστικό και ιδιαίτερου χαρακτήρα περιεχόμενο,  για ποικιλία και εναλλαγή στον τρόπο προσέγγισης του κοινού σας.

Επίσης, δεν είναι ανάγκη καθετί που δημοσιεύετε να είναι φοβερής σημασίας. Το περιεχόμενο που αναρτάται, πρέπει απλώς να διαμορφώνει ένα ευρύτερο, συνολικό μήνυμα που αφηγείται την ιστορία σας και να σχετίζεται με θέματα που είναι σημαντικά για την επιχείρησή σας.

7. Ο μοναδικός σκοπός του content marketing είναι η αύξηση παραγωγής και πωλήσεων

Το content marketing μπορεί τελικά να οδηγήσει σε περισσότερες πωλήσεις, αλλά το σημαντικότερο είναι να δίνεται έμφαση στην δημιουργία οικειότητας, εμπιστοσύνης και likeability με τους ήδη υπάρχοντες και τους εν δυνάμει καταναλωτές σας.

Εάν από την άλλη, όλες οι προσπάθειές σας επικεντρώνονται μόνο στην απόκτηση κέρδους, μην περιμένετε την καλύτερη απόδοση στην επικοινωνία με το κοινό σας. Δώστε έμφαση σε περιεχόμενο που να είναι χρήσιμο και ενδιαφέρον και φροντίστε να δίνετε πολύτιμες πληροφορίες στους καταναλωτές σας.

 

Content · How To · Online Marketing · Social Media · Wrong Moves

content marketing · micro content · posts · reach · trends · μύθοι · περιεχόμενο

Anthousa Mastrogianni

Η Ανθούσα ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της στα Digital Media στο Λονδίνο και εργάζεται ως Account Executive στη socialab.

Recently Published

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

»

8 τρόποι για να σας προσέξουν στο Instagram

»

3 mobile marketing tips που θα σας φανούν χρήσιμα

»

Πώς και γιατί το Quality Score του AdWords επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της διαφήμισής σας

»

Google Ads vs Facebook Ads

»

Πώς να δημιουργήσετε shareable περιεχόμενο στα social media

»

ΝΒΑ’s Digital Strategy: Μπορεί να ωφελήσει και το δικό σου brand

Inbound vs Outbound
»

Inbound vs Outbound marketing

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο