Επτά εύκολα κόλπα για επιτυχία στο Facebook
1) Μόλις δημιουργήσετε την σελίδα σας, ζητήστε από το προσωπικό, τους προμηθευτές, τις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεστε και τους πελάτες σας να πατήσουν ‘Μου αρέσει’ και να την υποστηρίξουν όσο μπορούν. Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός.
.2) Κάντε ερωτήσεις. Πολλές ερωτήσεις. Καταρχάς σας βοηθάει να μάθετε τι θέλουν οι πελάτες σας. Επιπλέον αυξάνει τον αριθμό των σχολίων στις δημοσιεύσεις σας. Και όσο περισσότερα σχόλια έχει μια δημοσίευση, τόσο πιο πιθανό είναι εμφανιστεί στο News Feed των μελών της σελίδας σας.
.3) Κάντε post φωτογραφίες. Οι δημοσιεύσεις με φωτογραφίες έχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστούν στο News Feed ενός χρήστη απ’ ό,τι ένα βίντεο ή ένα σκέτο κείμενο. Επίσης γνωρίζουμε ότι ο κόσμος επιλέγει πολύ πιο συχνά να πατήσει ‘Κοινοποίηση’ σε μια φωτογραφία απ’ ό,τι σε οποιοδήποτε άλλο είδος δημοσίευσης.
4) Επικοινωνήστε και αλληλεπιδράστε. Αυτή άλλωστε είναι και η ουσία των social media. Ξεκινήστε συζητήσεις με τα μέλη της σελίδας σας. Σχολιάστε τις φωτογραφίες που ανεβάζουν. Απαντήστε αμέσως στις ερωτήσεις και τις απορίες τους. Δεν χρειάζεται πάντα να τους χαϊδεύετε τ’ αφτιά και να τους λέτε εκείνο που θέλουν να ακούσουν. Πρέπει να έχετε όμως συνεχή παρουσία και να το δείχνετε.
5) Παραδεχτείτε τα λάθη σας. Όσο πιο γρήγορα παραδεχτείτε ότι έχετε κάνει κάποιο λάθος και προσπαθήσετε να το διορθώσετε, τόσο μικρότερο θα είναι και το πρόβλημα που θα δημιουργηθεί. Ο κόσμος δεν περιμένει από μια εταιρεία να είναι ο Πάπας. Απαιτεί όμως όταν κάνει κάποιο σφάλμα να το διορθώνει εγκαίρως. Και να το παραδέχεται αμέσως.
6) Μην χρησιμοποιείτε το Facebook ανεξάρτητα από την υπόλοιπη παρουσία σας στο Internet. Η σελίδα σας και το site σας πρέπει να είναι σε απόλυτη συνεργασία και το ένα να στέλνει κίνηση στο άλλο. Σχεδιάστε την Facebook Page σας ώστε να προβάλλει όσο περισσότερο γίνεται το site σας. Και επανασχεδιάστε το site σας ώστε να περιλαμβάνει όσα περισσότερα στοιχεία του Facebook μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.
7) Συνεργαστείτε με μη ανταγωνιστικές σελίδες του κλάδου σας. Εντοπίστε Facebook Pages με τις οποίες θα μπορούσατε να κάνετε συνδυασμένες ενέργειες. Αν για παράδειγμα είστε στον κλάδο των τροφίμων, μπορείτε να συνεργαστείτε με μια σελίδα που ασχολείται με την μαγειρική. Αν έχετε ξενοδοχείο, βρείτε σελίδες που είναι αφιερωμένες στην περιοχή σας. Έτσι πολλαπλασιάζετε το κοινό στο οποίο απευθύνεστε.