The New Stuff - Suit digital marketing

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

Nantia Kazana


Είναι γεγονός ότι το Digital Marketing στις μέρες μας έχει ραγδαία εξέλιξη, και όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες καταφεύγουν σε αυτόν τον τρόπο διαφήμισης. Έχοντας όμως συνηθίσει την παραδοσιακή διαφήμιση, μερικές φορές η μετάβαση και η κατανόηση του Digital Marketing μπορεί να είναι δύσκολη. Αδιαμφισβήτητα, το μάρκετινγκ είναι ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο για κάθε επιχείρηση που κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει.

Τι είναι το παραδοσιακό μάρκετινγκ:

Το παραδοσιακό μάρκετινγκ είναι οι συμβατικοί τρόποι μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται από την αρχή του μάρκετινγκ και των διαφημίσεων. Αυτό περιλαμβάνει:

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδα
  • Ραδιόφωνο
  • Φυλλάδια και πινακίδες από τους δρόμους και τους αυτοκινητόδρομους
  • Διαφημίσεις σε σχετικά εβδομαδιαία περιοδικά

Τί είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ:

Το ψηφιακό ή online μάρκετινγκ, για να δώσουμε έναν απλό ορισμό, είναι ένας όρος «ομπρέλα» που συμπεριλαμβάνει όλες τις προωθητικές ενέργειες για προϊόντα ή υπηρεσίες μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ περιλαμβάνει πλατφόρμες όπως:

  • Κοινωνικά μέσα δικτύωσης, όπως το Facebook, το Twitter ή το Instagram
  • Ιστότοπους δικτύωσης επιχειρήσεων, όπως το LinkedIn
  • Διαφημίσεις μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Πληρωμένα αναδυόμενα παράθυρα
  • Blogs

Η μάχη μεταξύ των δύο ξεκινάει…Πάμε να δούμε αναλυτικά τις διαφορές.

Μειωμένο Κόστος

Οι διαφημίσεις εφημερίδων, οι τηλεοπτικές διαφημίσεις και οι λοιπές κοστίζουν πολύ. Η διαδικτυακή διαφήμιση από την άλλη πλευρά, είναι κάτι που ακόμη και οι νέοι επιχειρηματίες μπορούν να αντέξουν οικονομικά.

Brand development

Ο κόσμος μπορεί να μάθει το brand σας εύκολα και γρήγορα και τα αποτελέσματα να είναι μετρήσιμα. Μπορείτε να έχετε ένα ολόκληρο website, αντί για μια στήλη σε μια εφημερίδα. Όταν έχετε ένα blog ή μια σελίδα στα κοινωνικά μέσα, μπορείτε να προωθήσετε τα πράγματα στους ανθρώπους όποτε θέλετε . Αυτό είναι κάτι που μια διαφήμιση στο ραδιόφωνο ή στις εφημερίδες δεν μπορεί να σας δώσει.

Υψηλότερη έκθεση

Πλέον, δεν μπορείτε να ισχυρισθείτε ότι μια τηλεοπτική διαφήμιση ή μια διαφήμιση σε κάθε εφημερίδα της πόλης πρόκειται να καλύψει την πλειοψηφία του πληθυσμού. Οποιοδήποτε μέσο παραδοσιακής διαφήμισης περιορίζεται σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία. Ενώ η online διαφήμιση φτάνει σε ολόκληρο τον κόσμο.

Υψηλότερη δέσμευση

Με το παραδοσιακό μάρκετινγκ, δεν μπορείτε πραγματικά να αλληλεπιδράτε με το κοινό σας. Πρέπει να περιμένετε πολύ καιρό για να έχετε feedback κι αυτό είναι χρονοβόρο. Το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο σάς επιτρέπει να αλληλεπιδράτε με το κοινό σας σε πραγματικό χρόνο.

Ταχύτερη δημοσιοποιήση

Εξαιτίας των αποτελεσμάτων σε απευθείας σύνδεση μάρκετινγκ και σε πραγματικό χρόνο, έχετε άμεση δημοσιότητα. Εάν δεν συμβεί αυτό, τουλάχιστον ξέρετε αμέσως ότι αυτή η συγκεκριμένη διαφήμιση δεν λειτουργεί για εσάς. Το παραδοσιακό εναντίον του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι μια σχεδόν άδικη σύγκριση εδώ, διότι η πρώτη δεν έχει κανένα περιθώριο να παραδώσει γρήγορα τα αποτελέσματα αυτά.

Μη διακοπτόμενο

Τις διαφημίσεις στο διαδίκτυο έχεις την δυνατότητα να τις παραλείψεις. Σε αντίθεση, για παράδειγμα, με τα φυλλάδια τα οποία μοιράζονται στο δρόμο, οι διαφημίσεις που παίζουν κατά την διάρκεια της αγαπημένης σας ταινίας δεν παραλείπονται. Αυτές είναι μικρές αλλά σημαντικές διαφορές και στο τέλος το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, δίχως να έχεις κουράσει τον ενδιαφερόμενο.

Είναι καλό για όλα τα στάδια

Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το μέγεθος της επιχείρησής σας και του προσωπικού σας για να φτάσετε στο μέγιστο δυναμικό της ηλεκτρονικής παρουσίας και της διαφήμισής σας. Με την παραδοσιακή διαφήμιση, οι μικρότερες επιχειρήσεις βρίσκονται σε μειονεκτική θέση.

Εύκολη ανάλυση

Με το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, γνωρίζετε αμέσως τι σας συμφέρει και τι όχι. Με τη βοήθεια μίας εταιρείας Digital Marketing, μπορείτε να μετρήσετε την εισερχόμενη κίνηση, το ποσοστό εγκατάλειψης, το conversion rate, το κέρδος και τη γενική τάση του ενδιαφερόμενου κοινού, όλα σε πραγματικό χρόνο. Το οποίο έχει σαν αποτέλεσμα την βελτίωση της στρατηγικής σύντομα.

Έχοντας κατανοήσει τις βασικές διαφορές μεταξύ των δύο καταλαβαίνουμε ότι το Digital υπερτερεί του παραδοσιακού Marketing. Όμως, ένα έξυπνο μείγμα παραδοσιακού  με Digital Marketing, θα έχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

 

Social Media

advertising · branding · digital marketing

Small Businesses

Nantia Kazana

Η Νάντια Καζάνα είναι απόφοιτος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών και διαθέτει Professional Diploma in Digital Marketing. Αυτή την περίοδο εργάζεται στη Socialab ως media executive.

Recently Published

»

8 βήματα για να μειώσετε το υψηλό CPC στο AdWords

top-kpis-to-measure-your-customer-experience-levels
»

KPI’s – Βασικοί δείκτες απόδοσης

website
»

Τα 6 σημαντικότερα προβλήματα των εταιρικών websites το 2019

»

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του marketing!

»

Πώς να οργανώσεις τα Content Digital Assets σαν επαγγελματίας.

remarketing-vs-retargeting
»

Retargeting vs Remarketing

»

Πώς να βελτιώσετε το ranking των διαφημίσεών σας στο Google Ads

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο