The New Stuff - Suit digital marketing

9 πράγματα που πρέπει να ξέρουν οι Publishers για τις αλλαγές στο News Feed του Facebook

Smaragda Monou


Στις 11 Ιανουαρίου, ο CEO του Facebook, Mark Zuckerberg, ανακοίνωσε την επερχόμενη, μείζονα αλλαγή του τρόπου με τον οποίο το Facebook θα ταξινομεί τα posts στο News Feed.

Με λίγα λόγια, οι αναρτήσεις από σελίδες θα έχουν προτεραιότητα από τις αλληλεπιδράσεις από άνθρωπο σε άνθρωπο, πράγμα που πιθανόν να σημαίνει τη μείωση της οργανικής απόδοσης για τις επιχειρήσεις.

Παρακάτω υπάρχουν 9 πράγματα που πρέπει να ξέρετε για τις επικείμενες αλλαγές στo News Feed:

#1 Στο άμεσο μέλλον, οι αναρτήσεις από σελίδες brand ή publisher θα μετράνε διαφορετικά από τις αναρτήσεις από φίλους 

Το Facebook καθορίζει ποιες ενημερώσεις κατάστασης βλέπετε και με ποια σειρά εμφανίζονται στο News Feed, υπολογίζοντας μια βαθμολογία μετά την ταξινόμηση για κάθε ενημέρωση κατάστασης.

 

Η βαθμολογία αυτή, βασίζεται σε διάφορα στοιχεία – τη σχέση σας με το post, το ιστορικό της αλληλεπίδρασής σας, τον τύπο περιεχομένου σας κ.λπ. – και υπολογίζεται μέσω του αλγόριθμου ειδήσεων του Facebook. Στην ουσία, το Facebook θέλει να “κολλήσετε” μαζί του όσο το δυνατόν περισσότερο, οπότε χρησιμοποιεί το ιστορικό engagement σας για να καθορίσει ποιες αναρτήσεις είναι πιο πιθανό να σας κάνουν να πατήσετε click.

Προχωρώντας, οι σταθμίσεις των σημάτων στον αλγόριθμο του News Feed θα αλλάξουν. Οι αναρτήσεις από την οικογένεια και τους φίλους θα είναι πολύ πιο εμφανείς και σαν αποτέλεσμα, οι αναρτήσεις από τις σελίδες των publishers θα έχουν μικρότερη επίδοση.

#2 Ο Zuckerberg το κάνει για να σώσει το Facebook

Νωρίτερα φέτος, ο Zuckerberg αναγνώρισε τις πιθανές ζημιές που θα μπορούσε να προκαλέσει η κοινότητα του Facebook στον κόσμο, λέγοντας ότι “το Facebook έχει πολλή δουλειά να κάνει” σε αυτό το μέτωπο. Ο Zuckerberg έκανε γνωστό τον καθορισμό της προσωπικής του πρόκλησης για το Facebook το 2018.

#3 Η επίδραση στο post-engagement θα είναι σημαντική

Μερικοί λένε ότι η αλλαγή δεν θα είναι μεγάλη υπόθεση, καθώς το οργανικό post-reach στο Facebook έχει μειωθεί εδώ και πολλά χρόνια.

Εκτιμούμε ότι αυτή τη στιγμή, η μέση προσέγγιση σελίδας ανά δημοσίευση είναι περίπου μεταξύ 2% και 5% – αυτό σημαίνει ότι αν 100 άτομα επιλέξουν να ” τους αρέσει” η σελίδα σας, μόνο δύο έως πέντε από αυτούς είναι πιθανό να δουν κάθε θέση σας.

Αλλά ο Zuckerberg λέει ότι οι δημοσιεύσεις του συνόλου των εκδόσεων εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου που βλέπουν οι χρήστες στο News Feed. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι publishers δημοσιεύουν ουσιαστικά περισσότερες αναβαθμίσεις (updates) από τους συνηθισμένους χρήστες (π.χ. 10, 100 ή ακόμη και 1000 ανά ημέρα). Έτσι, ακόμη και αν η μεμονωμένη μετά την προσέγγιση είναι χαμηλή, το Facebook συνολικά εξακολουθεί να παράγει ένα τεράστιο ποσό ελεύθερης έκθεσης για μάρκες.

Δεδομένου ότι ο Zuckerberg λέει ότι το Facebook θα ήθελε τις περισσότερες ενημερώσεις να προέρχονται από φίλους, εκτιμούμε ότι οι εκδότες θα δουν μια σημαντική μείωση στο page reach, τα clicks και τo engagement. Αυτό, ενδεχομένως, θα μπορούσε να είναι καταστροφικό για την εμπλοκή του publisher, παρά τα μειωμένα ποσοστά αφοσίωσης τα τελευταία χρόνια.

#4 Ο χρόνος που δαπανάται στο Facebook θα μειωθεί

Ο Zuckerberg λέει ότι “κάνοντας αυτές τις αλλαγές, περιμένω ότι ο χρόνος που ξοδεύουν οι άνθρωποι στο Facebook και το engagement θα μειωθούν”.

#5 Οι τιμές της διαφήμισης θα αυξηθούν

Ο Zuckerberg προσθέτει: “Αλλά περιμένω επίσης ότι ο χρόνος που ξοδεύετε στο Facebook θα είναι πιο πολύτιμος“. Αυτό ισχύει όχι μόνο για τους χρήστες αλλά και για τους διαφημιζόμενους.

Αν οι άνθρωποι δαπανούν λιγότερο χρόνο βλέποντας αστεία βίντεο και καταναλώνοντας ψεύτικα νέα στο Facebook, αυτό σημαίνει ότι θα υπάρξει λιγότερη απογραφή διαφημίσεων για αγορά. Επιπλέον, τα απελπισμένα brands και οι publishers είναι πιθανόν να καταφύγουν σε περισσότερες διαφημίσεις στο Facebook για να αναζωογονήσουν την φθίνουσα οργανική τους εμβέλεια.

Εκτιμούμε ότι το κόστος διαφημίσεων Facebook αυξήθηκε κατά περίπου 41% το προηγούμενο έτος, δεδομένης της αυξημένης δημοτικότητας των διαφημίσεων Facebook μόνο. Η νέα αλλαγή θα μπορούσε να αυξήσει τις τιμές της διαφήμισης ακόμα περισσότερο.

#6 Το Facebook αναγνωρίζει ότι ο χρόνος περιήγησης για βίντεο και ειδήσεις στο Facebook είναι κακό για την υγεία σας

Ο Zuckerberg εξήγησε επίσης ότι το Facebook, όταν χρησιμοποιείται για παθητική κατανάλωση, μπορεί να είναι κακό για την υγεία σας.

«Πιστεύουμε ότι έχουμε την ευθύνη να διασφαλίσουμε ότι οι υπηρεσίες μας δεν είναι μόνο διασκεδαστικές, αλλά και καλές για την ευημερία των ανθρώπων. Έτσι μελετήσαμε προσεκτικά αυτή την τάση εξετάζοντας την ακαδημαϊκή έρευνα και πραγματοποιώντας τη δική μας έρευνα με κορυφαίους εμπειρογνώμονες από πανεπιστήμια. “

Η έρευνα δείχνει ότι όταν χρησιμοποιούμε τα κοινωνικά μέσα επικοινωνίας για να επικοινωνούμε με τους ανθρώπους που μας ενδιαφέρουν, μπορεί να είναι καλό για την ευημερία μας – μπορούμε να αισθανόμαστε πιο συνδεδεμένοι και λιγότερο μοναχικοί και αυτό συσχετίζεται με μακροπρόθεσμα μέτρα ευτυχίας και υγείας. Από την άλλη πλευρά, η παθητική ανάγνωση άρθρων ή η παρακολούθηση βίντεο – ακόμα κι αν είναι διασκεδαστικές ή ενημερωτικές – μπορεί να μην είναι τόσο καλή.

#7 Εκδότες που καταφεύγουν σε engagement-δολώματα θα τιμωρούνται

Πολλοί διαφημιζόμενοι παρουσιάζουν ως δόλωμα στους χρήστες να ασχολούνται με το περιεχόμενό τους με προσφορές που υπόσχονται έναν κωδικό κουπονιού ή άλλο κίνητρο για να αρέσουν σε μια δημοσίευση εκδοτών ως τρόπο κατασκευής τεχνητής εμπλοκής.

Προχωρώντας μπροστά, το Facebook λέει ότι αυτές οι τακτικές θα οδηγήσουν σε υποβάθμιση της κατάταξης.

#8 Οι σημαντικές συζητήσεις μεταξύ φίλων είναι το σημαντικότερο

Το Facebook λέει ότι το “like” μιας ανάρτησης είναι μια παθητική δραστηριότητα και ως εκ τούτου είναι ένα λιγότερο σημαντικό σήμα που πρέπει να χρησιμοποιηθεί για την ταξινόμηση.

Η εταιρεία σκοπεύει να ιεραρχήσει τις αναρτήσεις ανάλογα με τη σημασία της συζήτησης που δημιουργεί – για παράδειγμα, οι αναρτήσεις που απαιτούν απαντήσεις μεγαλύτερης διάρκειας και από την άλλη πλευρά οι απαντήσεις από τους φίλους σας που είναι του τύπου ότι είναι καλά.

#9 Οι χρήστες μπορούν ακόμα να επιλέξουν να δουν αναρτήσεις από τις σελίδες που ακολουθούν στην κορυφή του News Feed

Οι χρήστες που επιθυμούν να δουν περισσότερες αναρτήσεις από τις σελίδες που ακολουθούν ή να βοηθήσουν να διασφαλίσουν ότι βλέπουν αναρτήσεις από συγκεκριμένες σελίδες, μπορούν να επιλέξουν “See First” στo “News Feed Preferences”.

Δεδομένων των προσεχών αλλαγών, ήρθε η ώρα να ξανασκεφτούμε τη στρατηγική μάρκετινγκ στο Facebook και την τακτική μας. Οι ακριβείς επιπτώσεις της αλλαγής δεν είναι ακόμη γνωστές, αλλά αυτό που είναι σαφές είναι ότι το post-reach της σελίδας μειωθεί. Το πόσο σημαντικό αντίκτυπο θα έχει η διανομή και η απόδοση του περιεχομένου σας εξαρτάται από την προσέγγισή σας.

Advertising · Facebook · How To · marketing · News · Online Marketing · Social Media

engagement · news feed · posts

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management

Communications · Media

Smaragda Monou

Η Σμαράγδα Μόνου είναι τελειόφοιτη του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Αυτή τη στιγμή εργάζεται ως Account Executive στην Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting