The New Stuff - Suit digital marketing

9 τακτικές για να αυξήσετε τα Social Media Share σας

Sanfora Dhimitri


Ένας τρόπος ανάπτυξης του κοινού σας στα social media είναι να καταφέρετε να αυξήσετε το ποσοστό του engagement των χρηστών σας, καθώς επίσης και να τους πείσετε να κάνουν Share το περιεχόμενό σας. Κατά συνέπεια, χρειάζεται να δημιουργήσετε περιεχόμενο το οποίο να προσελκύει τους χρήστες.

Παρακάτω αναλύονται κάποιες απλές τακτικές με τις οποίες θα μπορούσατε να αυξήσετε τα Shares στα social media:

1. Μοιραστείτε το περιεχόμενό σας περισσότερες από μια φορές

Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους, ο οποίος μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερα Shares του περιεχομένου σας είναι να το αναδημοσιεύετε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είτε μια διαφορετική φωτογραφία είτε μια διαφορετική λεζάντα και να κατευθύνετε το κοινό σας στο ίδιο περιεχόμενο.

Αναδημοσιεύοντας το περιεχόμενό σας, έχετε τη δυνατότητα να ανακαλύψετε σε τι είδους φωτογραφίες, μηνύματα και hashtags το κοινό δείχνει μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Κατά συνέπεια, έχοντας πλέον συλλέξει τις απαραίτητες πληροφορίες μπορείτε να δημοσιεύετε περιεχόμενο το οποίο να στοχεύει το target group σας.

2. Δημιουργήστε περιεχόμενο το οποίο να προσδίδει αξία στο κοινό σας 

Οι άνθρωποι δεν προτίθενται να κάνουν Share περιεχόμενο το οποίο δεν προσδίδει αξία στη ζωή τους. Προβάλλοντας απλά μια ωραία φωτογραφία για παράδειγμα, αυτό δεν θα προσθέσει από μόνο του κάποια αξία στο περιεχόμενό σας. Ψάξτε και ανακαλύψτε τι πραγματικά ενδιαφέρει το κοινό σας, ώστε να μπορέσετε να δημιουργήσετε posts τα οποία θα προσδίδουν κάποια αξία στον αναγνώστη. Αποφύγετε να προβάλετε συνεχώς τα προϊόντα-υπηρεσίες σας.

3. Δημιουργήστε snackable περιεχόμενο 

Το snackable περιεχόμενο είναι μικρό, γρήγορο και ευανάγνωστο. Η χρήση infographic, στατιστικών στοιχείων καθώς και quotes μπορεί να τραβήξει την προσοχή των χρηστών και να τους πείσει πως το περιεχόμενο αξίζει να το κάνουν Share. Η δημιουργικότητα είναι το κλειδί ως προς τον τρόπο που παρουσιάζεται το περιεχόμενο της εταιρείας σας στα social media.   

4. Μοιραστείτε το περιεχόμενό σας όταν οι χρήστες είναι online

Το να γνωρίζετε τις ώρες που το κοινό σας είναι ενεργό μπορεί να παίξει καταλυτικό ρόλο στον αριθμό των Shares. Όταν ανεβάζετε posts και μεγάλο ποσοστό των χρηστών είναι ενεργό, το περιεχόμενό σας μπορεί να έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο.

Η χρήση εργαλείων ανάλυσης των ωρών που είναι ενεργοί οι χρήστες σας (όπως για παράδειγμα η καινούργια εφαρμογή του Twitter,  Twitter Dashboard) μπορεί να σας βοηθήσει να προγραμματίζετε πιο σωστά τις ώρες που δημοσιεύετε το περιεχόμενό σας.

5. Κάντε το κουμπί του share στα social media εύκολα προσβάσιμο

Τα κουμπιά Follow καθώς και Share πρέπει να είναι σε θέση στην οποία ο χρήστης μπορεί εύκολα να βρει και να δει. Δημοφιλή μέρη τα οποία ενδείκνυνται για την τοποθέτηση των κουμπιών Share και Follow είναι κοντά στους τίτλους ή σε πλαϊνές μπάρες. 

share-social-media-for-content-marketing

6. Μια εικόνα, χίλιες λέξεις

Προσπαθήστε πάντα να συμπεριλάβετε και εικόνες στις δημοσιεύσεις σας. Οι εικόνες τραβούν πάντα την προσοχή και αυξάνονται οι πιθανότητες να κάνουν Share το περιεχόμενό σας. Επίσης βεβαιωθείτε πως η κάθε εικόνα που ανεβάζετε είναι προσαρμοσμένη στις σωστές διαστάσεις για το εκάστοτε social media.

7. Δοκιμάστε το ”Click to Tweet” 

Η λειτουργία Click to Tweet επιλέγει μικρά κομμάτια του κειμένου-post σας τα οποία ένας χρήστης μπορεί εύκολα να τα κάνει Tweet. Έτσι, βλέπετε εύκολα τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες κάνουν tweet και ποια κομμάτια του κειμένου είναι πιο εύκολο να γίνουν Share. 

8. Χρησιμοποιήστε Call to Action

Ζητήστε από το κοινό σας να κάνει Share τις δημοσιεύσεις σας αν τις απόλαυσαν. Είναι ένας απλός και εύκολος τρόπος να υπενθυμίσετε στους χρήστες την λειτουργία Share και να τους ”κατευθύνετε” προς τα εκεί.

9. Κάντε Share υλικό από πηγές οι οποίες είναι σχετικές με τη σελίδα σας

Οι χρήστες δεν είναι απαραίτητο ότι θέλουν πάντα να ακούνε νέα για σας…

Σπάστε την μονοτονία των συνεχόμενων posts σχετικά με την εταιρεία σας δημοσιεύοντας περιεχόμενο σχετικό με lifestyle για παράδειγμα. To lifestyle περιεχόμενο μπορεί να είναι σχετικό με τη ζωή των χρηστών της σελίδας. Τέτοιου είδους posts γίνονται Share πολύ πιο συχνά σε σχέση με posts τα οποία έχουν σχέση με την προώθηση κάποιου προϊόντος ή υπηρεσίας.  

Συνοψίζοντας, δημοσιεύοντας ένα καλά μελετημένο περιεχόμενο στα social media μπορεί να σας οδηγήσει στην αύξηση των Shares το οποίο με τη σειρά του μπορεί να οδηγήσει στην αύξηση του brand awareness και εντέλει να οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεών σας.  Αυτό που πρέπει να έχετε υπόψιν σας είναι πως ό,τι και να δημοσιεύετε πρέπει να προσδίδει κάποια αξία στον χρήστη. Στον ωκεανό posts που δημοσιεύονται καθημερινά, πρέπει να ανακαλύψετε κάτι το οποίο να τονίζει τη μοναδικότητα του brand σας και να τραβήξει την προσοχή των αμέτρητων χρηστών που μπορεί να βλέπουν το περιεχόμενό σας, αλλά να μην του δίνουν την απαραίτητη σημασία.  

SEO · Social Media · user experience

Agencies · Brand & Marketing Managers

E-shop/ Internet Site / Blog

Sanfora Dhimitri

H Sanfora Dhimitri είναι απόφοιτη τμήματος Marketing του Πανεπιστημίου Greenwich στο Λονδίνο. Την διακρίνει η ιδιαίτερη αγάπη που τρέφει για το Digital Marketing, καθώς η δυναμική του κλάδου αυξάνεται διαρκώς δημιουργώντας συνεχώς τροφή για σκέψη και δημιουργικότητα. Αυτή την περίοδο εργάζεται ως Account Executuve στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting