The New Stuff - Suit digital marketing

9 τύποι του Digital Marketing για να αναβαθμίσετε το marketing strategy του brand σας

Valeria Lada


Για να κατανοήσουμε καλύτερα το περιεχόμενο του Digital Marketing και να μπορέσουμε αργότερα να το ενσωματώσουμε στην επιχείρησή μας, θα επιχειρήσουμε να εξετάσουμε και να εξηγήσουμε τους 9 βασικούς τύπους του. Πολλοί, ακούγοντας τον όρο, φέρνουν στο μυαλό τους το «online marketing». Ωστόσο, Digital Marketing στην πραγματικότητα είναι όλες οι δραστηριότητες marketing που χρησιμοποιούν ψηφιακές συσκευές.

Πριν λοιπόν διαλέξετε τον τύπο marketing που ταιριάζει στη δική σας επιχείρηση, ας βεβαιωθούμε μαζί πως έχουμε πλήρως κατανοήσει τις διαφορές μεταξύ των τύπων αυτών.

No.1 Social Media Marketing

Το Social Media Marketing έχει δικαίως πρωταγωνιστικό ρόλο στην προσπάθεια αποσαφήνισης του ορισμού του Digital Marketing. Το Social Media Marketing έχει σίγουρα κερδίσει επάξια την πρώτη θέση σε αυτή τη λίστα. Αυτό γιατί σημαίνει τη χρήση των κοινωνικών πλατφορμών και ιστοσελίδων των μέσων ενημέρωσης για την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Ουσιαστικά, μιλάμε για τη στοχευμένη χρήση των συνομιλιών των Social Media για να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση για ένα brand ή ένα προϊόν. Κάθε κοινωνικό δίκτυο όμως, έχει μοναδικά χαρακτηριστικά, διαφορετικές πρακτικές επικοινωνίας και περιεχόμενο προτίμησης του κοινού. Γι’ αυτό συνιστώ μεγάλη προσοχή και στοχευμένη τοποθέτηση του κάθε κοινωνικού δικτύου ανάλογα με τον σκοπό της επιχείρησης. Ο πιο κατάλληλος για να διευκρινίσει τον τρόπο χρήσης των Social Media σαν μέσο επίτευξης του Digital Marketing είναι μια καταρτισμένη εταιρία και ένας επαγγελματίας στον χώρο του Digital Marketing και της διαφήμισης.

No.2 Content Marketing

Είναι η χρήση της αφήγησης και των πολύτιμων πληροφοριών για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας με τρόπο τέτοιο, ώστε να είναι προσελκύσιμη η επιχείρηση από το κοινό. Δηλαδή με σκοπό οι εν δυνάμει πελάτες να γίνουν πράγματι πελάτες. Το Content Marketing στοχεύει στην οικοδόμηση σχέσεων της επιχείρησης με τους πιθανούς πελάτες με σκοπό την επίτευξη συνεργασίας.

Είναι δυστυχώς αρκετά δύσκολο να ξεχωρίσει κανείς το Content Marketing από τα υπόλοιπα είδη Digital Marketing. Μια συχνή σύγχυση του Content Marketing με άλλα είδη είναι αυτή με το SEO, το οποίο εμείς θα εξηγήσουμε παρακάτω.

No.3 Search Engine Optimization (SEO)

SEO είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης περιεχομένου ή ιστοσελίδας, έτσι ώστε να εμφανίζονται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, όπως η Google κ.α. Οι μηχανές αναζήτησης αποφασίζουν ποιες ιστοσελίδες θα εμφανίζονται πρώτες για έναν όρο αναζήτησης με βάση λέξεις-κλειδιά που αναφέρονται στην ιστοσελίδα και συνδέσμους που παραπέμπουν σε αυτό το διαδικτυακό τόπο. Υπάρχουν πολλές στρατηγικές SEO, κάποιες από αυτές γίνονται δεκτές από την Google, κάποιες άλλες όμως όχι. Υπάρχει μια ισχυρή σύνδεση ανάμεσα στο περιεχόμενο του Social Media Marketing και του SEO, η πιο βασική είναι ότι τα Social Media και το SEO είναι από τα καλύτερα κανάλια διανομής περιεχομένου.

No.4 Search Engine Marketing (SEM)

Tο SEO μπορεί να περιγραφεί ως στρατηγικές και τακτικές οι οποίες χρησιμοποιούνται για να διασφαλίσουν ότι ένα site είναι προσβάσιμο από μια μηχανή αναζήτησης και αυξάνει τις πιθανότητες ότι το site θα βρεθεί από τη μηχανή αναζήτησης, αντίθετα στο SEM ο έμπορος συνήθως πληρώνει στη μηχανή αναζήτησης ένα προκαθορισμένο χρηματικό ποσό για την προβολή ενός μηνύματος μάρκετινγκ σε διάφορες θέσεις εντός των αποτελεσμάτων αναζήτησης για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά ή φράσεις. SEM είναι μια μορφή Pay-Per-Click διαφήμισης.

No.5 Pay-Per-Click Advertising (PPC)

Το PPC είναι μια μορφή διαφήμισης παρόμοια με το SEM και περιγράφει τις μεθόδους Marketing, όπου ο έμπορος πληρώνει για κάθε click σε ένα σύνδεσμο μιας ιστοσελίδας. Εκτός από τις μηχανές αναζήτησης, σχεδόν όλα τα κοινωνικά δίκτυα προσφέρουν τη δυνατότητα για Pay Per Click διαφήμιση. Αυτές οι διαφημίσεις τότε εμφανίζονται στη ροή των στοχευμένων χρηστών Social Media.

No.6 Email Marketing

Το Email Marketing λειτουργεί με την αποστολή τακτικών ενημερώσεων στους συνδρομητές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με σκοπό να δημιουργηθεί ανάμεσα στην επιχείρηση και το κοινό μια σχέση «εμπιστοσύνης» και ένα ποσοστό του κοινού να μετατραπεί τελικά σε πελάτες.

No.7 Ραδιοφωνικό advertising

Αυτές οι διακοπές στο αγαπημένο σας μουσικό πρόγραμμα, όπου κάποιος σας λέει τι αυτοκίνητο να αγοράσετε ή σας προτείνει τι καθαριστικό να χρησιμοποιήσετε, είναι συνήθως ενοχλητικές, ωστόσο αποτελούν τον ορισμό του ραδιοφωνικού Advertising. Αν και ακούγεται απίθανο, κάποιες φορές λειτουργεί σαν ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος marketing.

No.8 Η τηλεοπτική διαφήμιση

Η τηλεοπτική διαφήμιση επιτυγχάνεται κάθε φορά που ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα διακόπτεται. Αν και ψάχνουμε απεγνωσμένα τρόπους για να παραλείψουμε κάθε είδος διαφήμισης, είναι μάταιο, αφού οι τηλεοπτικές διαφημίσεις, με ή χωρίς επιτυχία προώθησης τους προϊόντος, συνεχίζουν να υπάρχουν. Ο λόγος που η ραδιοφωνική και η τηλεοπτική διαφήμιση αποτελούν τύπους Digital Marketing είναι λόγω της εξέλιξής τους με το πέρασμα των χρόνων. Αποτελούν ένα τελείως διαφορετικό κομμάτι του Digital Marketing σε σχέση με τα παραπάνω ωστόσο δεν παύουν να βρίσκονται στην συγκεκριμένη λίστα.

No.9 Διαφήμιση μέσω κινητού τηλεφώνου

Το κινητό τηλέφωνο βρίσκεται εδώ λόγω του ότι πολλοί από τους παραπάνω τύπους του Digital Marketing είναι πραγματοποιήσιμοι μέσω του κινητού. Είστε πιθανώς χρήστες του Facebook, του Instagram και σίγουρα θα χρησιμοποιείτε τη Google στο κινητό σας τηλέφωνο. Αλλά υπάρχουν και κάποια άλλα είδη του digital marketing στο κινητό σας τηλέφωνο που μέχρι τώρα δεν εμπίπτουν σε καμία από τις παραπάνω κατηγορίες. Ένα τέτοιο, για παράδειγμα, είναι τα SMS με μορφή και περιεχόμενο διαφήμισης.

Η παραπάνω λίστα είναι εξαιρετικά χρήσιμη και αν κάποιος ακολουθήσει βήμα – βήμα τις οδηγίες σχετικά με τον κάθε τύπο Digital Marketing και επιλέξει προσεκτικά ποιος από τους παραπάνω τύπους ταιριάζει στην επιχείρησή του, τότε τα αποτελέσματα θα είναι εμφανή εξαιρετικά γρήγορα. Η δική μου ωστόσο συμβουλή είναι όλη αυτή η διαδικασία να ανατεθεί σε κάποια εταιρία αποκλειστικά εξειδικευμένη στον τομέα της διαφήμισης μέσω του Digital Marketing γιατί όπως αναφέραμε και παραπάνω είναι μια διαδικασία που όσο κι αν μοιάζει γνώριμη, στην πραγματικότητα δεν είναι και τόσο για τους ανειδίκευτους.

Social Media

advertising · Content · digital · digital marketing · Facebook · google · marketing · media · online · search · sem · seo · social · types · αναζήτηση · διαφήμιση · δίκτυο · επικοινωνία · επιχείρηση · εταιρία · ιστοσελίδα · ιστότοπος · κοινωνικό · κοινωνικό δίκτυο · σκοπό · στόχο · στρατηγικές

Valeria Lada

Η Βαλέρια Λαδά είναι τελειόφοιτη του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και εργάζεται σαν Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting