The New Stuff - Suit digital marketing

Μια γκρίζα καμπάνια

George Anagnostopoulos


Με τι μοιάζει μια γκρίζα καμπάνια στο Internet;

Για κάποιους μοιάζει με μια είδηση σαν όλες τις άλλες. Αλλά για τους πιο προσεκτικούς ξεχωρίζει σαν τη μύγα μες στο… γάλα. Διαβάστε.

milk

Σας παραθέτω την κάτωθι ιστορία, όπως ακριβώς τη βρήκα σε κάποια news blog:

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟ!

Σήμερα το πρωι, περνώντας απο καποιο σουπερ μαρκετ της αλυσιδας Μαρινόπουλος για καποια ψωνια,ειδα μεγαλη ουρα στα ψυγεια που μου εκανε εντυπωση..Όταν ρωτησα τους ανθρωπους εκει αλλα και τους υπαλλήλους τι περιμεναν,μου απαντησαν το φρεσκο γάλα προσφοράς 0.99 λεπτων!!

Η απολυτη ξεφτιλα δηλαδη!!!

Εφτασαν στο σημειο να εξαθλιωσουν τοσο τον Ελληνα ωστε να περιμενει και να τσακωνεται στις ουρες για ενα λιτρο γαλα!!! Και μαλιστα μετα απο λιγη ωρα εφτασε το πολυποθητο προιον,αλλα προσεξτε!! ΜΟΛΙΣ 10 ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ!!!!

Σκηνες απολυτου εξευτελισμου να βλεπεις γεροντακια να τσακωνονται ποιος θα πρωτοπαρει ενα λιτρο!!

ΑΙΣΧΟΣ κυριοι του Μαρινοπουλου!!! Απ οτι μου είπαν εκει οι παρεβρισκομενοι καποτε τις μερες της »προσφορας» φερνατε ΟΛΕΣ τις φιρμες φρεσκου γαλακτος!!Τωρα μονο συγκεκριμενη  μαρκα κι απο αυτη ελαχιστα κομματια αναγκαζοντας ετσι τον Ελληνα σε εικονες ντροπης κι εξευτελισμου!!

ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΙΚΟΤΑΡΕΤΕ ΤΕΟΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ!!!!

Αποτελουν ντροπη για τον τοπο μας κι ειναι πιστευω μερος γενικοτερου σχεδιου εξευτελισμου της προσωπικοτητας μας!! ΑΙΣΧΟΣ και παλι στους υπευθυνους του ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ!!!

Παρακαλω κοινοποιειστε το και δωστε τους ενα καλο μαθημα!!!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Το κείμενο αυτό εμφανίζεται πανομοιότυπο σε τουλάχιστον 3 blogs που πέτυχα, το Μάτι, το Μακελειό και τους Κατασκόπους, όλα με ημερομηνία 15 Οκτώβρη.

Τι πιστεύετε ότι συνέβη εδώ; Πως ο ίδιος αναγνώστης έστειλε το ίδιο κείμενο και στα 3 blogs; Ότι τα 3 blogs βρήκαν την είδηση αυτή τόσο ενδιαφέρουσα που την έκαναν copy-paste από το αρχικό blog που την πόσταρε; Ή ότι κάποιος που δεν είχε αυτή την προσφορά αποφάσισε ότι δε θα έπρεπε να χάνει loyalty των δικών του πελατών και έπλασε αυτή την ιστορία και την κυκλοφόρησε;

Αυτό λοιπόν είναι μια γκρίζα καμπάνια στα newsblogs και πολύ συχνά υπάρχουν τέτοιες αντίστοιχες. Σε μεγάλο βαθμό είναι ανιχνεύσιμες από οποιονδήποτε ελαφριά παρατηρητικό αναγνώστη, αλλά πολλοί είναι εκείνοι οι χρήστες που απροσανατολίζονται και πιστεύουν το οτιδήποτε επειδή απλά το διάβασαν online και θεωρούν κάθε πηγή «έγκυρη».

Έτσι λοιπόν, στο άρθρο των Κατασκόπων, υπάρχουν από κάτω σχόλια που είτε αναφέρουν πως αυτή είναι η σωστή τιμή του γάλακτος σε πολλά σημεία, άλλα σχόλια που αναφέρουν πως ο Μαρινόπουλος είναι απαράδεκτος και άλλα σχόλια που εκθειάζουν το Μαρινόπουλο που κάνει και προσφορές.

Οπότε σε κάποιο βαθμό, η κυκλοφορία μιας τέτοιας είδησης μπορεί να θεωρηθεί και επιτυχημένη, αφού όποιος την κυκλοφόρησε έφερε κάποιο awareness ενάντια σε τέτοιες προσφορές.

 

Disclosure: Σαν εταιρεία δεν έχουμε κανέναν ενεργό πελάτη στην αγορά γάλακτος.

 

Greek Case Studies

marinopoulos · milk · newsblogs

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting