The New Stuff - Suit digital marketing

Οδηγός α λα Ελληνικά από την Aegean Air

George Anagnostopoulos


Με μία πολύ ωραία ενέργεια βγήκε η Aegean Air, τον οδηγό α λα ελληνικά. Ο δε υπότιτλος μας βάζει στο πνεύμα: ΙΤΣ ΟΛ ΓΚΡΙΚ ΤΟΥ ΜΙ…

Η ενέργεια απευθύνεται σε Έλληνες που θέλουν να μυήσουν τους ξένους φίλους τους στα μυστικά της ελληνικής καθομιλουμένης και τους καλεί να προσπαθήσουν να μεταφράσουν καθημερινές εκφράσεις όπως:

  • γειά στο στόμα σου
  • δεν την παλεύω
  • είμαι ψαγμένος
  • έγινα
  • ξενερώνω
  • χλωμό το κόβω
  • ψήνομαι
  • και άλλες…

Είναι μια ωραία, φρέσκια ιδέα, πολύ μας άρεσε (προσωπικά μου θύμισε παλιό μου post στο προσωπικό μου blog όπου εξηγούσα σε ξένους τη φιλοσοφία που περιβάλλει τα μπουζούκια), και ελπίζουμε να πάει καλά!

 

Greek Case Studies

aegean air

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting