Απουσία από τα social media; Ξανασκεφτείτε το
Έρευνα της βρετανικής KISS PR, δείχνει πως το 51% των καταναλωτών συμφωνεί πως η απουσία των brands από τα social media φέρει αρνητική εικόνα για εν λόγω brands.
Συγκεκριμένα, δε διαφοροποιούν μεταξύ ενός brand που είχε παρουσία και είναι πλέον inactive ή των brands που δεν είχαν ποτέ παρουσία.
Και είναι λογικό: Όταν έχεις αναπτύξει ένα community χρηστών σε οποιοδήποτε μέσο δε μπορείς να γυρίσεις την πλάτη σου σε αυτά. Την ίδια στιγμή, αν οι ανταγωνιστές σου έχουν καθημερινή επαφή με το κοινό τους, δεν είναι λογικό να αναρωτιούνται όλοι «πού στο καλό είναι το brand X;»
Η Kiss έχει συγκεντρώσει τα ευρήματά της σε ένα πολύ ωραίο infographic.