The New Stuff - Suit digital marketing

Ad Blockers: πού είμαστε τώρα;

Performance Team


Στη συνεργασία της Socialab με το ALBA φτάνουμε την ερχόμενη εβδομάδα στο να ανοίξουμε τις εγγραφές για τον δέκατο κύκλο του σεμιναρίου. Σε κάθε κύκλο ως τώρα, στο εισαγωγικό μάθημα υπάρχει ένα slide το οποίο μιλάει για κάτι πολύ σημαντικό: τους Ad Blockers.

stop

Σε μια τάξη 34-40 ατόμων, ο Γιώργος ρωτάει τους συμμετέχοντες για το αν ξέρουν τι είναι οι Ad Blockers και σηκώνονται 2-3 χέρια δειλά-δειλά. Αφού εξηγήσει σε όλους τι είναι οι Ad Blockers, ρωτάει πόσοι έχουν εγκατεστημένο κάποιον Ad Blocker και τότε 9-10 χέρια ανεβαίνουν, δηλαδή ένα 25% της τάξης. Πολλοί που δε σήκωσαν το χέρι αμέσως καταλαβαίνουν πως μόλις έμαθαν κάτι σημαντικό και σημειώνουν ότι αυτό πρέπει να το ψάξουν.

Οι Ad Blockers, όπως έχουμε ξαναπεί σε ένα από τα άρθρα που έλαβε 100+ shares πριν ενάμισι χρόνο, είναι προγραμματάκια τα οποία δεν επιτρέπουν στην πλειοψηφία των διαφημίσεων να εμφανιστούν στην οθόνη του χρήστη. Στους υπολογιστές έρχονται σαν browser add-ons, τα οποία μπορεί κάθε χρήστης να εγκαταστήσει μέσα σε δευτερόλεπτα με 2-3 clicks. Στα κινητά και στα tablets υπάρχει μια διαφορετική διαδικασία.

Το πιο δημοφιλές είναι το Ad Block Plus ή ABP, το οποίο μόνο στον Chrome έχουν εγκαταστήσει πάνω από 10 εκ. χρήστες και του έχουν δώσει 4,5 στα 5 αστέρια. Στη σελίδα του μάλιστα ο ABP δηλώνει πως έχει πάνω από 300 εκ. downloads και μπορεί και το νούμερο αυτό να είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα, αφού το Chrome Store δε μας δίνει ακριβή στατιστικά. Φυσικά, υπάρχει για άλλους browsers και υπάρχουν και ακόμα καμιά 30αριά ad blockers. Πάντως, έξι μήνες πριν, μια έρευνα έδειξε πως παγκοσμίως οι χρήστες των ad blockers είναι στα 144 εκ.

Τα στατιστικά πάντως λένε πως μεγαλύτερη πιθανότητα χρήσης έχουν:

  • χρήστες σε χώρες με aggressive advertising formats
  • άνδρες περισσότερο από γυναίκες
  • νεαρές ηλικίες περισσότερο από μεγαλύτερους
  • πιο tech-savvy χρήστες που χρησιμοποιούν Chrome

Και κάπως έτσι, ξαναγυρνάμε στην Ελλάδα:

Οι 300+ marketers που περάσαν από την τάξη μας στο ALBA είναι μάλλον πιο tech-savvy από το μέσο χρήστη του Internet, ώστε να δικαιολογείται ένα πιο υψηλό ποσοστό εγκατάστασης ad blockers, αλλά από την άλλη έχουν και ένα επαγγελματικό ενδιαφέρον να μην μπλοκάρουν τις διαφημίσεις που βλέπουν, καθώς πρέπει να επιβλέπουν καμπάνιες τόσο δικές τους όσο και του ανταγωνισμού και επιπλέον είναι στο 25-44 age segment.

Οπότε είναι δύσκολο να πούμε ακριβώς τι ποσοστό του πληθυσμού έχει ad blocker στην Ελλάδα, αλλά προσεγγιστικά, εμείς λειτουργούμε με την εκτίμηση πως το 10% των χρηστών έχει εγκαταστημένο ad blocker στον υπολογιστή του, ενώ το ποσοστό αυτό στο smartphone και το tablet είναι πολύ χαμηλότερο.

To be continued…

Advertising

ad blockers · phygital

Performance Team

Η ομάδα Performance της Socialab έχει σαν σκοπό να φέρει τα καλύτερα δυνατά hard KPIs σε κάθε καμπάνια: πωλήσεις, leads, εγγραφές και business objectives.

Recently Published

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

»

Πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών

»

Απλές τακτικές για να χρησιμοποιήσεις το Video Content Marketing

»

7 απλά βήματα για να δημιουργήσετε LinkedIn Company Page

»

Personal Branding: 4 tips για να ξεχωρίσεις στα Social Media

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο