The New Stuff - Suit digital marketing

Το θέμα που κανείς δε συζητάει: Ad Blockers

George Anagnostopoulos


Υπάρχει ένα θέμα το οποίο ο κλάδος του digital marketing επιμένει να μην αναφέρει. Δεν είναι πολύ sexy σαν θέμα. Δεν πουλάει ιδιαίτερα.

Κανένα agency δε θέλει να εξηγεί κάτι αρνητικό σε brand managers που θα πρέπει να το εξηγήσουν στον marketing manager που θα πρέπει να το εξηγήσει στον εμπορικό διευθυντή. Γιατί να χαλάσεις κάτι που πάει καλά, ε;

Προσωπικά δε το βλέπω έτσι. Προτιμώ οι δικοί μου πελάτες, οι δικοί μου συνεργάτες να είναι ενημερωμένοι για ό,τι συμβαίνει, γιατί είναι καλύτερα να ξέρουνε ακριβώς τι συμβαίνει παρά να πετάνε το budget τους σε κάτι που δεν υπάρχει.

Meet the Ad Blockers.

Σχέδον όλοι οι browsers μπορούν να αποκτήσουν ένα δωρεάν plugin που μπλοκάρει όλες τις διαφημίσεις που θα δει ο χρήστης online. Τα δύο πιο δημοφιλή τέτοια plugins είτε το AdBlock και το AdBlock Plus.

Αν και τα ονόματά τους μοιάζουν, στην πραγματικότητα είναι δύο διαφορετικά plugins από διαφορετικές ομάδες που το αναπτύσουν. Και υπάρχουν κι άλλα plugins που κάνουν την ίδια δουλειά.

Το AdBlock Plus είναι και το πιο δημοφιλές για desktops. Αυτό το video δείχνει πως λειτουργεί:

[youtube= https://www.youtube.com/watch?v=pVYtzF5SemU]

Πόσοι χρήστες χρησιμοποιούν αυτά ή άλλα plugins για να μην βλέπουν διαφημίσεις; Σύμφωνα με άρθρο του Forbes, το 23% των χρηστών δεν βλέπει διαφημίσεις στις ΗΠΑ.

Εδώ είναι ένα δείγμα για το πώς αφαιρούνται διαφημίσεις από τη δεξιά στήλη και sponsored posts από το newsfeed στο Facebook:

ABP - FB

 

Μάλιστα, η προσωπική μου άποψη είναι πως ο αριθμός των χρηστών που έχουν εγκαταστήσει Ad Blockers έχει αυξηθεί σε κάθε χώρα από τότε που το YouTube ενεργοποίησε τα pre-rolls. Το λέω αυτό γιατί σε αντίθεση με τα περισσότερα είδη διαφήμισης σε μεγάλα sites, τα οποία πιάνουν μόνο χώρο στην οθόνη του χρήστη, το YouTube κοστίζουν χρόνο στο χρήστη.

Ακόμα και αυτά τα 5 δευτερόλεπτα μέχρι να εμφανιστεί το Skip button φαίνονται πολλά στους χρήστες. Πόσο μάλλον η ενεργοποίηση των unskippable ads των 20 δευτερολέπτων.

Το κρισιμότερο στοιχείο είναι πως ο ρυθμός αύξησης των χρηστών που εγκαθιστούν είναι 43%, που σημαίνει ότι μέχρι το τέλος του 2015, οι μισοι χρήστες δεν θα βλέπουν διαφημίσεις online.

Τι σημαίνει αυτό στην πραγματικότητα;

Πως ένα αυξανόμενο μέρος των χρηστών δεν βλέπει διαφημίσεις στο Google, στο Facebook, στο YouTube και σε όποιο site επισκέπτεται. Άρα λοιπόν το reach των διαφημίσεων δεν είναι αυτό που θα μπορούσε. Και φυσικά το πραγματικό κόστος είναι υψηλότερο από αυτό που πληρώνει το κάθε brand, αν το μοντέλο του είναι το CPM

Αντίθετα όμως, όλοι οι χρήστες βλέπουν το οργανικό περιεχόμενο. Αυτό που παράγεται στις σελιδες στο Facebook, τα οργανικά αποτελέσματα στο Google και φυσικά τα videos στο YouTube.

Όσο αυξάνεται το ποσοστό των χρηστών που έχουν Ad Blockers, τόσο θα πληρώνουμε παραπάνω για αποτελεσματική διαφήμιση. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει τώρα να χτίσουμε τα δικά μας κανάλια επικοινωνίας.

Βρήκατε αυτό το άρθρο ενδιαφέρον; Κάντε το recommend στο Facebook και αν έχουμε 50 recommendations μέσα σε 7 ημέρες, θα αναρτήσουμε και τη συνέχεια!

Advertising · YouTube

ad blockers · adblock · adblockplus

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting