The New Stuff - Suit digital marketing

YouTube: έρχεται συνδρομητικό ad-free μοντέλο;

Mara Havaki


Ενδιαφέροντα νέα για τους χρήστες του YouTube που κάθε φορά που εμφανίζεται ένα preroll απλά περιμένουν καρτερικά μέχρι να περάσουν αυτά τα 5 υποχρεωτικά δευτερόλεπτα για να πατήσουν skip. Το YouTube δήλωσε πως σκέφτεται να δημιουργήσει ένα νέο ad-free μοντέλο. Βέβαια, η επιλογή αυτή θα είναι μεν ad-free αλλά όχι και cost-free.

skip ad

Ουσιαστικά, αν επιθυμείς να μην βλέπεις διαφημίσεις, θα μπορείς να έχεις ένα συνδρομητικό πακέτο. Δηλαδή, το μεγαλύτερο video-sharing website θα σε αφήσει να πληρώσεις για να μην βλέπεις διαφημίσεις. Η συγκεκριμένη ιδέα, ωστόσο, βρίσκεται ακόμα υπό επεξεργασία και δεν έχει ανακοινωθεί κάποια επίσημη ημερομηνία λανσαρίσματος. Το μόνο σίγουρο πάντως είναι πως το μοντέλο αυτό θα βρει σίγουρα υποστήριξη από όλους τους heavey users, οι οποίοι επιθυμούν γρήγορα, ad-free, αποτελέσματα.

Παρόλα αυτά, αν το καλοσκεφτεί κανείς από τότε που εμφανίστηκαν τα preroll στο YouTube αυξήθηκαν κατακόρυφα και τα downloads των Ad Blockers. Όσο εκτοξεύονταν τα κέρδη της Google από τις διαφημίσεις, τόσο αυξανόταν η συχνότητα εμφάνισής τους και όλο και περισσότεροι χρήστες ήταν δυσαρεστημένοι. Με λίγα λόγια, το YouΤube είναι ένας από τους λόγους που πολλοί χρήστες πλέον δεν βλέπουν διαφημίσεις στο web. Αυτό συμβαίνει γιατί τα Ad Blockers δε διαθέτουν μηχανισμό που ξεχωρίζει το είδος των διαφημίσεων ή την κατηγορία των δημιουργών περιεχομένου, ώστε η εμφάνιση των ads να είναι επιλεκτική. Ως αποτέλεσμα, όχι μόνο η ίδια η Google αλλά και πολλοί ανεξάρτητοι video makers έχουν χάσει σημαντικό κομμάτι εσόδων που προερχόταν από τις διαφημίσεις.

Επομένως, αναρωτιόμαστε… η ιδέα για ένα συνδρομητικό ad-free πακέτο από το YouTube είναι μία κίνηση να προσφέρει το μέσο επιλογές στους χρήστες του ή είναι απλά η άμυνα του απέναντι στη χρήση του AdBlock;

Advertising · YouTube

ad blockers · preroll · video · youtube

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting