The New Stuff - Suit digital marketing

YouTube: έρχεται συνδρομητικό ad-free μοντέλο;

Mara Havaki


Ενδιαφέροντα νέα για τους χρήστες του YouTube που κάθε φορά που εμφανίζεται ένα preroll απλά περιμένουν καρτερικά μέχρι να περάσουν αυτά τα 5 υποχρεωτικά δευτερόλεπτα για να πατήσουν skip. Το YouTube δήλωσε πως σκέφτεται να δημιουργήσει ένα νέο ad-free μοντέλο. Βέβαια, η επιλογή αυτή θα είναι μεν ad-free αλλά όχι και cost-free.

skip ad

Ουσιαστικά, αν επιθυμείς να μην βλέπεις διαφημίσεις, θα μπορείς να έχεις ένα συνδρομητικό πακέτο. Δηλαδή, το μεγαλύτερο video-sharing website θα σε αφήσει να πληρώσεις για να μην βλέπεις διαφημίσεις. Η συγκεκριμένη ιδέα, ωστόσο, βρίσκεται ακόμα υπό επεξεργασία και δεν έχει ανακοινωθεί κάποια επίσημη ημερομηνία λανσαρίσματος. Το μόνο σίγουρο πάντως είναι πως το μοντέλο αυτό θα βρει σίγουρα υποστήριξη από όλους τους heavey users, οι οποίοι επιθυμούν γρήγορα, ad-free, αποτελέσματα.

Παρόλα αυτά, αν το καλοσκεφτεί κανείς από τότε που εμφανίστηκαν τα preroll στο YouTube αυξήθηκαν κατακόρυφα και τα downloads των Ad Blockers. Όσο εκτοξεύονταν τα κέρδη της Google από τις διαφημίσεις, τόσο αυξανόταν η συχνότητα εμφάνισής τους και όλο και περισσότεροι χρήστες ήταν δυσαρεστημένοι. Με λίγα λόγια, το YouΤube είναι ένας από τους λόγους που πολλοί χρήστες πλέον δεν βλέπουν διαφημίσεις στο web. Αυτό συμβαίνει γιατί τα Ad Blockers δε διαθέτουν μηχανισμό που ξεχωρίζει το είδος των διαφημίσεων ή την κατηγορία των δημιουργών περιεχομένου, ώστε η εμφάνιση των ads να είναι επιλεκτική. Ως αποτέλεσμα, όχι μόνο η ίδια η Google αλλά και πολλοί ανεξάρτητοι video makers έχουν χάσει σημαντικό κομμάτι εσόδων που προερχόταν από τις διαφημίσεις.

Επομένως, αναρωτιόμαστε… η ιδέα για ένα συνδρομητικό ad-free πακέτο από το YouTube είναι μία κίνηση να προσφέρει το μέσο επιλογές στους χρήστες του ή είναι απλά η άμυνα του απέναντι στη χρήση του AdBlock;

Advertising · YouTube

ad blockers · preroll · video · youtube

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Τα λάθη στον σχεδιασμό της digital marketing στρατηγικής

»

Το email marketing και πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σας

»

5 βήματα για να την επιτυχημένη δημιουργία Brand Voice

»

4 απλά tips για αυξηση του Conversion Rate από φόρμες

»

Τα βήματα για τον σχεδιασμό διαφημίσεων στα social media

»

Βελτιώστε την marketing στρατηγική σας με τη χρήση NFC.

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο