Αύξηση της διαφήμισης στο Facebook
Αυξητικές τάσεις εμφανίζουν τόσο η χρήση της διαφήμισης στο Facebook όσο και το κόστος αυτής.
Αναμένεται πως μέχρι το τέλος του 2011, το κόστος διαφήμισης κατά μέσο όρο θα έχει αυξηθεί κατά 80% καθώς όλο και περισσότεροι διαφημιζόμενοι συρρέουν για να αξιοποιήσουν το μέσο αυτό, σύμφωνα με άρθρο του CNN business.
Όλα αυτά βέβαια συμβαίνουν στο εξωτερικό, καθώς η αύξηση που έχουμε δει μέχρι τώρα στο Facebook advertising για την ελληνική αγορά είναι απειροελάχιστη από την αρχή του έτος μέχρι σήμερα.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, το μόνο σίγουρο είναι πως όσο καθυστερεί κάποιος να διαφημιστεί τόσο θα του κοστίσει περισσότερο η διαφήμιση αργότερα.