The New Stuff - Suit digital marketing

Snapchat: διαφημιστικό εργαλείο ή όχι;

Vera Oikonomou


Το snapchat, η πλέον δημοφιλής εφαρμογή μεταξύ εφήβων και νέων, που τους επιτρέπει να ανταλλάσσουν φωτογραφίες οι οποίες εξαφανίζονται μετά από κάποια δευτερόλεπτα, πιθανολογείται οτι θα λανσάρει τo Snapchat Discovery Service το Νοέμβριο. Σύμφωνα με πηγές από τη Wall Street, η υπηρεσία αυτή θα επιτρέπει την αποστολή νέων και διαφημίσεων στους χρήστες. Παρόλο που το Snapchat δεν περιέχει ακόμα διαφημίσεις και δεν αποτελει δελεαστική πλατφόρμα για τους marketers, τα στατιστικά του έχουν αποδειχθεί ακαταμάχητα για πολλά brands στο εξωτερικό, όπως MC Donald’s, Taco Bell και GE.

Η BI Intelligence, σε μία νέα έρευνα της, παραθέτει τα στατιστικά στοιχεία των brands που έχουν κάνει κάποιες προσπάθειες στην πλατφόρμα του Snapchat σε σχέση με τους χρήστες του. Ακόμα και χωρίς το Snapchat Discovery service,  η εφαρμογή έχει καταφέρει να ξεχωρίσει ως ένα μέσο για στοχευμένο marketing. Η έρευνα επισημαίνει επίσης τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται, καθώς οι χρήστες έχουν ήδη αποδεχθεί θερμά νέα χαρακτηριστικά του app όπως έιναι το “Stories”,  με το οποίο μπορούν να παρακολουθούν βίντεο και φωτογραφίες που δεν εξαφανίζονται μετά από κάποια δευτερόλεπτα και μπορούν να παίζουν για 24 ώρες.

BII_snapchat_SelectedBrands

 

Παρακάτω αναφέρονται τα σημαντικότερα πορίσματα της έρευνας:

  • High engagement: Στις ΗΠΑ τα 2/5 των νέων ηλικίας 18 χρονών, χρησιμοποιούν το Snapchat πολλές φορές την ημέρα για να επικοινωνήσουν με φίλους και οικογένεια. Το εντυπωσιακό είναι οτι είναι περισσότεροι από εκείνους που χρησιμοποιούν παραδοσιακούς τρόπους επικοινωνίας, όπως το τηλέφωνο.
  • Παγκόσμια απήχηση: To Snapchat έχει φτάσει τρίτο ανάμεσα στα apps στο app store στις πιο πλούσιες και αναπτυγμένες χώρες του κόσμου όπως έινια η Σουηδία, η Γαλλία, η Αυστραλία, η Νορβηγία, ο Καναδάς, οι ΗΠΑ.
  • Είναι κάτι παραπάνω από απλές φωτογραφίες που εξαφανίζονται μετά από λίγα δευτερόλεπτα: Τα snapchats stories που αναφέρθηκαν και παραπάνω είναι γνωστά πλεόν στους χρήστες, οι οποίοι πλέον μπορούν να βλέπουν και να μοιράζονται φωτογραφίες και βίντεο που μένουν για 24 ώρες. Όπως και με τις τηλεοπτικές διαφημίσεις τα brands μπορόυν να δημιουργήσουν ιστορίες για 30 με 60 δευτερόλεπτα, μιά άνετη και οικεία διαδικασία για τους διαφημιστές.
  • To snapchat είναι ισχυρό λόγω του είδους των χρηστών του: Οι νέες γυναίκες επηρεάζουν ενεργά τη μάζα αλλά είναι και ένα κοινό δύσκολα προσεγγίσιμο.

Παρόλα αυτά, οι marketers που σκέφτονται να αξιοποιήσουν την ευκαιρία του snapchat πριν περάσει , καλύτερα να να το ξανασκεφτούν και να προσπαθήσουν να κατανοήσουν το γιατί θέλουν να διαφημίσουν το brand τους σε αυτή την πλατφόρμα. Είναι σημαντικό να έχει κανείς μία πολύ ξεκάθαρη εικόνα για το μέσο που θα χρησιμοποιήσει για να διαφημίσει το brand του. Όλοι θέλουμε να πρωτοτυπήσουμε για το brand μας αλλά πολύ συχνά συγχέουμε την καινοτομία με τον πειραματισμό με κάτι καινούριο και ευρέως αποδεκτό. Η καινοτομία πρέπει να προέρχεται από δημιουργικότητα και λογική για να έχει αποτελέσματα.

Το snapchat δεν είναι ακόμα έτοιμο να χρησιμοποιηθεί από τους marketers ως ένα από τα βασικά εργαλεία για τις καμπάνιες τους, πόσο μάλλον στην Ελλάδα οπου το κοινό δεν είναι τόσο ανοιχτό όσο στις ΗΠΑ. Μπορεί ίσως να χρησιμοποιηθεί για ad – hoc campaigns αλλά όχι για on – going γιατί δεν μπορεί ακόμα να μετρηθεί η αποτελεσματικότητα του.

Advertising · Mobile · Social Media

snapchat

Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Vera Oikonomou

Η Βέρα είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΟΠΑ με έντονο ενδιαφέρον για τις νέες τάσεις του μάρκετινγκ. Σήμερα εργάζεται στη Socialab ως Educational Manager.

Recently Published

»

5 Χρήσεις των Google Trends για την ενίσχυση του SEO σας!

»

Το Facebook ανακοινώνει την εισαγωγή διαφημίσεων στο WhatsApp μέσα στο 2019.

»

Πως να ξεχωρίσει το brand σου στο Instagram

»

8 βήματα για να μειώσετε το υψηλό CPC στο AdWords

top-kpis-to-measure-your-customer-experience-levels
»

KPI’s – Βασικοί δείκτες απόδοσης

website
»

Τα 6 σημαντικότερα προβλήματα των εταιρικών websites το 2019

»

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του marketing!

»

Πώς να οργανώσεις τα Content Digital Assets σαν επαγγελματίας.

remarketing-vs-retargeting
»

Retargeting vs Remarketing

»

Πώς να βελτιώσετε το ranking των διαφημίσεών σας στο Google Ads

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο