The New Stuff - Suit digital marketing

Facebook: Αλλαγές στο Newsfeed πάλι! Πώς να κερδίσετε την μάχη της πρώτης θέσης!

Pinelopi Tsirintani


Νέες αλλαγές στο newsfeed ανακοίνωσε το Facebook τον Φεβρουάριο του 2016 με σκοπό να βελτιώσει το newsfeed των χρηστών. Το Facebook πραγματοποίησε online έρευνα σε χιλιάδες χρήστες ζητώντας τους  να βαθμολογήσουν κάθε “story” χρησιμοποιώντας 1 έως 5 αστέρια. Η ερώτηση στην οποία έπρεπε να απαντήσουν οι χρήστες ήταν η εξής: “Πόσο θα θέλατε να δείτε αυτή την ιστορία στο newsfeed σας“;

Τι θέλουν τελικά οι χρήστες να βλέπουν στο newsfeed τους;

Τα δύο βασικά insights της έρευνας  είναι ότι οι χρήστες προτιμούν να βλέπουν stories  στα οποία:

  • Είναι πιθανό να δώσουν υψηλή βαθμολογία, αν τους ζητηθεί.
  • Οι χρήστες είναι πολύ πιθανό να εμπλακούν σε αυτά (enganging stories).

Σύμφωνα λοιπόν με επίσημη ανακοίνωση του Facebookστο update που θα γίνει στο newsfeed προτεραιότητα θα δίνεται στις ιστορίες που θέλουν οι χρήστες να βλέπουν πρώτα αλλά και στις ιστορίες που τους κάνουν πιο enganged“.

the-future-of-your-news

Τώρα πώς θα επηρεάσουν αυτές οι αλλαγές τις σελίδες των brands;

Οι αλλαγές, λοιπόν, που θα γίνουν στις σελίδες  των brands σας εξαρτώνται από διάφορους παράγοντες, όπως είναι η σύνθεση του κοινού σας, το είδος των posts που κάνετε, καθώς και η συχνότητα με την οποία κάνετε posts.

Σε γενικές γραμμές πάντως το update στο newsfeed δεν θα επηρεάσει ιδιάίτερα ούτε το reach, ούτε το refferal traffic της σελίδας σας σημαντικά.

Ωστόσο κάποιες σελίδες μπορεί και να δουν μείωση του refferal traffic τους. Αυτό θα συμβεί στην περίπτωση που ο ρυθμός με τον οποίο οι χρήστες κάνουν κλικ σε κάποιο story δεν ταιριάζει με το πόσο αυτοί δηλώνουν ότι θέλουν να βλέπουν το συγκεκριμένο story στην κορυφή του newsfeed τους.

Το update του newsfeed  λοιπόν, στοχεύει στην εξισορρόπηση των δύο παραγόντων ώστε οι χρήστες να βλέπουν όσο το δυνατόν πιο relevant content.

 2 τρόποι για να κερδίσετε την μάχη της πρώτης θέσης στο newsfeed των χρηστών:

  1. Ερευνήστε ποια posts κάνουν πιο enganged το κοινό σας. Μετρήστε το engangement rate των posts σας και αναλύστε το engangement των posts των ανταγωνιστών σας. To engagement rate του κάθε post μπορείτε να το βρείτε από τα insights της σελίδας σας. Το engagement  των ανταγωνιστών μπορείτε να το βρείτε αθροίζοντας τα total actions (like, comments, shares) των posts στις σελίδες τους.
  2. Μάθετε τις προτιμήσεις των χρηστών. Αλήθεια τι stories θέλουν να βλέπουν στο newsfeed τους; Για να μάθετε τις προτιμήσεις του κοινού σας μπορείτε να κάνετε μία online έρευνα. Υπάρχουν πολλά online tools που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αλλά καλύτερα να το αναθέσετε σε κάποιο digital agency για δύο λόγους. Πρώτον, λόγω του χρόνου που απαιτείται για τον σχεδιασμό και την διεξαγωγή της έρευνας και δεύτερον, λόγω της σχετικής εμπειρίας που πρέπει να έχει κάποιος για να κάνει μία online έρευνα.

Με αυτούς τους δύο τρόπους μπορείτε να κερδίσετε την μάχη της πρώτης θέσης στο newsfeed αφού το relevant content που θα δώσετε στο κοινό σας θα επιβραβευθεί από το Facebook.

Advertising · Facebook · Social Media

Facebook · newsfeed · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Communications · Media

Pinelopi Tsirintani

H Πηνελόπη Τσιριντάνη αγάπησε το digital marketing έτσι ξαφνικά και αποφάσισε να το γνωρίσει καλύτερα κάνοντας το δικό της blog, δουλεύοντας ως affiliate και ξεκινώντας να δουλεύει ως Account Executive στην Socialab!

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο