X

Web World Expo 2014

Σε λίγες μέρες κάνει την έναρξη του το Web World Expo & Conference στο Ζάππειο. Για 4η συνεχόμενη χρονιά, η έκθεση…

Mara Havaki

O Atlas «σηκώνει» το Facebook

To Facebook προανήγγειλε μια νέα πλατφόρμα, που θα κάνει τους marketers πιο χαρούμενους. Αναφέρομαι στην πλατφόρμα Atlas, μια διαφημιστική πλατφόρμα…

Fragiskos Kavroudakis

Feature της Google που δημιουργεί νέα διάσταση στο search σε websites

Η Google είναι ένας ζωντανός οργανισμός, ο οποίος συνεχώς αλλάζει, αναπτύσσεται και εξελίσσεται. Πρόσφατα μάθαμε για τη νέα αλλαγή στον…

Theodore Katrivanos

Το digital και το γραφείο μου

Κάπως έτσι είναι το γραφείο μου στο σπίτι. Καθαρό από πράγματα από laptop, κινητό και κάτι random. Το χαρακτηριστικό είναι…

George Anagnostopoulos

Brand videos που έγιναν viral στο Vine

Τα μικρής διάρκειας video του Vine επιτρέπουν στα brands να χτίσουν αξιοσημείωτες καμπάνιες και να αλληλεπιδράσουν με έναν δημιουργικό τρόπο…

Vicky Kaloida

Είναι τα brands υπεύθυνα για το πού διαφημίζονται;

Διαβάζω στο Facebook από τη φίλη μου Νίκη για ένα site το οποίο δε γνώριζα μέχρι προχθές, το LadyLike.gr. Εκεί,…

George Anagnostopoulos

Update στα analytics του Pinterest

Το ανανεωμένο Pinterest Analytics Tool δίνει πρόσβαση σε διάφορα δεδομένα, συμπεριλαμβανομένου και του πώς πιθανοί πελάτες αλληλεπιδρούν με τα pins εκτός του website.…

Marie Pololou

Καλή vs κακή διαφήμιση στο Facebook

Μία από τις βασικές αρχές του Facebook από όταν άρχισε να εντάσσει την πληρωμένη διαφήμιση στο περιεχόμενό του ήταν να…

Despina Skordili

High Five, KLM! Μία εξαιρετική ενέργεια

Πριν λίγες μέρες, η ολλανδική αεροπορική εταιρεία KLM, πραγματοποίησε ένα φοβερό outdoor activation. Δείχνοντας να αντιλαμβάνεται απόλυτα πώς λειτουργεί το digital,…

Mara Havaki

Αλλαγές και στον αλγόριθμο του Twitter

Την ώρα που το Facebook κάνει συνεχείς αλλαγές για να προσφέρει όσο το δυνατόν πιο ποιοτικό περιεχόμενο, τώρα και το…

Danae Athanasopoulou

This website uses cookies.