The New Stuff - Suit digital marketing

Animated emoji το νέο dislike button του Facebook;

Mara Havaki


Μετά την πολυσυζητημένη ανακοίνωση του Mark Zuckerberg, σχετικά με τον επικείμενο ερχομό του dislike button, ακολούθησε μία δεύτερη ανακοίνωση που τάραξε τα νερά του ψηφιακού κόσμου την προηγούμενη εβδομάδα.

Σύμφωνα με τον CEO του δημοφιλέστερου κοινωνικού δικτύου, έχουν αρχίσει οι δοκιμές ενός πιο εκφραστικού “like”. Ο λόγος γίνεται για τα “Reactions” τα οποία θα δίνουν τη δυνατότητα σε κάθε χρήστη να εκφράσει την άποψη και το συναίσθημά του, πέρα από τα όρια που έθετε το “like”. Όπως μπορείτε να δείτε στο video που ο ίδιος ο Zuckerberg πόσταρε στο προφίλ του, τα “Reactions” θα είναι εικονίδια έκφρασης, όπως smiley και angry faces, που θα εμφανίζονται με το παρατεταμένο πάτημα του “like”.

Meet the new Reactions.

Gepostet von Mark Zuckerberg am Donnerstag, 8. Oktober 2015

Σίγουρα πολλοί θα πουν ότι τα “Reactions” δεν ήταν ακριβώς αυτό που περίμενε το κοινό όταν ανακοινώθηκε ότι θα υπάρξει dislike button. Ωστόσο, ο ιδρυτής του Facebook ανέφερε πως αυτός θα είναι ένα τρόπος να προσφερθεί στους χρήστες μία οδός έκφρασης συναισθημάτων με ευκολία και κυρίως σεβασμό. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε πως ένα αυτούσιο κουμπί που θα εκφράζει δυσαρέσκεια, εκνευρισμό και ενόχληση μπορεί εύκολα να παρεξηγηθεί και να οδηγήσει σε εξίσου δυσάρεστες καταστάσεις.

Όπως δήλωσε ο Adam Mosseri, που επιβλέπει το NewsFeed του Facebook, η επιλογή των συγκεκριμένων εικονιδίων έγινε μετά από έρευνα όπου παρατηρήθηκε ποια αυτοκόλλητα χρησιμοποιούν περισσότερο στα σχόλιά τους οι χρήστες. Έτσι, λαμβάνοντας υπόψη αυτά τα ευρήματα αλλά και την παράμετρο ότι οι εκφράσεις που αντιπροσωπεύουν τα εικονίδια πρέπει να είναι κατανοητές σε όλες τις κουλτούρες, κατέληξαν στα παρακάτω 6 Emoji.

Today we're launching a test of Reactions — a more expressive Like button. The Like button has been a part of Facebook for a long time. Billions of Likes are made every day, and Liking things is a simple way to express yourself.For many years though, people have asked us to add a "dislike" button. Not every moment is a good moment, and sometimes you just want a way to express empathy. These are important moments where you need the power to share more than ever, and a Like might not be the best way to express yourself.At a recent Townhall Q&A, I shared with our community that we've spent a lot of time thinking about the best way to give you better options for expressing yourself, while keeping the experience simple and respectful. Today we're starting to test this.Reactions gives you new ways to express love, awe, humor and sadness. It's not a dislike button, but it does give you the power to easily express sorrow and empathy — in addition to delight and warmth. You’ll be able to express these reactions by long pressing or hovering over the Like button. We’re starting to test Reactions in Ireland and Spain and will learn from this before we bring the experience to everyone. We hope you like this – or can better express how you’re feeling!

Gepostet von Mark Zuckerberg am Donnerstag, 8. Oktober 2015

Προς το παρόν, το testing των Emoji γίνεται σε Ιρλανδία και Ισπανία. Ανάλογα με τα αποτελέσματα και τις μετρήσεις που θα προκύψουν από τη χρήση τους, θα κριθεί το εάν θα ενεργοποιηθούν τα “Reactions” στους 1,5 δισ. χρήστες της πλατφόρμας αργότερα μέσα στο έτος.

Μπορούμε να πούμε πως αυτή η νέα προσέγγιση του Facebook είναι αρκετά ενδιαφέρουσα και πως κατά ένα τρόπο εισακούστηκαν τα αιτήματα πολλών χρηστών για τη δυνατότητα έκφρασης και διαφορετικών συναισθημάτων πέρα από “like”. Από την άλλη πλευρά όμως, αν καθιερωθεί αυτή η αλλαγή θα ισχύσει και για τις εταιρικές σελίδες της πλατφόρμας; Θα δοθεί στα brands η επιλογή ενσωμάτωσης των “Reactions” στις σελίδες τους; Αυτά είναι καίρια ερωτήματα τα οποία θα κληθεί να απαντήσει το δημοφιλές network.

Facebook · News · Social Media

dislike button · emoji · Facebook · reactions

Agencies · Brand & Marketing Managers

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting