The New Stuff - Suit digital marketing

Απαντήσεις στα ερωτήματα του performance marketing

Performance Team


Τρεις ήταν οι τολμηροί που προσπάθησαν να απαντήσουν στα ερωτήματα που θέσαμε την τελευταία φορά σχετικά με το Performance Marketing.

high-performance_culture_133776947

Θυμίζουμε τα ερωτήματα με bold και παραθέτουμε τις δικές μας σωστές απαντήσεις χωρίς bold:

Ποιος επισκέπτης έχει την πιθανότητα να είναι καλύτερος;

  1. Ο χρήστης που έκανε κλικ σε ένα Facebook Ad στη δεξιά πλευρά του Facebook, εκείνος που έκανε κλικ σε διαφήμιση στο Newsfeed του ή εκείνος που ήρθε από διαφήμιση στο mobile newsfeed του;
    Πριν απαντήσουμε στην πρώτη ερώτηση αξίζει να ορίσουμε τι εννοούμε σαν καλύτερo επισκέπτη. Εννοούμε λοιπόν εκείνον ο οποίος κατά μέσο όρο σε σχέση με άλλες πηγές Acquisition-wise θα πλοηγηθεί περισσότερο στο website (pages per visit & session duration), θα κάνει engage με περισσότερα στοιχεία και θα αφήσει στοιχεία ή θα αγοράσει (lead / sale). Με βάση λοιπόν αυτό τον ορισμό, ο καλύτερος επισκέπτης σε ένα website ή facebook application είναι συνήθως εκείνος που έκανε κλικ στη διαφήμιση στα δεξιά. Ο λόγος είναι πως ο συγκεκριμένος χρήστης γνώριζε συνειδητά πως πατούσε σε διαφήμιση, ενώ οι άλλοι χρήστες υπάρχει περίπτωση να έκαναν idle clicking ή να νόμιζαν ότι κάνουν κλικ σε κάποιο organic content και να «απογοητεύθηκαν» από το landing page. Κατά μέσο όρο, παρατηρούμε πως οι χρήστες από Right Side Facebook Ads είναι 10% – 40% καλύτεροι, όταν συγκρίνουμε με βάση ίδιο δημιουργικό (διαφορετικό μέγεθος φυσικά), ίδια περίοδο, ίδια καμπάνια κλπ.
  2. Ο χρήστης που έκανε μια αναζήτηση στο Google για ένα generic keyword και έκανε κλικ στη διαφήμισή μας πάνω από τα φυσικά αποτελέσματα, εκείνος που έκανε κλικ στη διαφήμιση στα δεξιά ή εκείνος που έκανε κλικ στο site μας στα φυσικά αποτελέσματα;
    Εδώ η απάντηση είναι εύκολη εφόσον μιλάμε για non-branded queries. Ο χρήστης που έκανε κλικ στα φυσικά αποτελέσματα είναι εκείνος που συνήθως είναι καλύτερος, καθώς εμπιστεύεται περισσότερο τη «γνώμη» του Google που εμφάνισε κάποιο αποτέλεσμα ψηλά (όσο ψηλά κλικάρει κανείς), σε σχέση με τη διαφήμιση που ο χρήστης ξέρει τις περισσότερες φορές ότι είναι πληρωμένο placement και άρα δεν αξίζει τόσο την προσοχή του ή (πολύ περισσότερο) την εμπιστοσύνη του. Στην περίπτωση των branded queries, συνήθως ελαχιστοποιείται ή μηδενίζεται αυτό το φαινόμενο, ειδικά αν μιλάμε για brands για τα οποία υπάρχει μόνο ένα «επίσημο» website (π.χ. Folli Follie). Αν ένα brand έχει περισσότερα από ένα websites τα οποία μπορεί να αναζητεί ο χρήστης (π.χ. Adidas που έχει επίσημο site και πολλά συνεργαζόμενα eshops) τότε το πράγμα περιπλέκει.
  3. Ο χρήστης που έκανε κλικ σε ένα banner από κινητό ή εκείνος που έκανε κλικ από σταθερό υπολογιστή;
    Εδώ παίζει πολύ μεγάλο ρόλο το πώς ορίζουμε τον καλύτερο χρήστη. Αν το εννοούμε μόνο στα πλαίσια της online συνήθειάς του, τότε ο desktop χρήστης είναι καλύτερος γιατί συνήθως έχει περισσότερο χρόνο να χαζέψει, ενώ ο mobile user είναι “on the go” και δεν έχει χρόνο για χάσιμο. Από την άλλη, ο mobile user μπορεί να είναι ήδη κάπου έξω και να θέλει να επισκεφθεί το κατάστημά μας και να αγοράσει, ή να πήρε το τηλέφωνο μας από το site για να μας καλέσει, οπότε εκτός Internet μπορεί και να είναι καλύτερος. Σπάνιο αλλά συμβαίνει.
  4. Ο χρήστης που έκανε κλικ σε ένα banner που τρέχει ROS (δηλαδή σε όλες τις σελίδες του portal, και κυρίως στις σελίδες των άρθρων) ή εκείνος που που έκανε κλικ από τη homepage;
    Αυτό δε θέλει και πολλή σκέψη. Συνήθως ο χρήστης που έκανε κλικ από κάποια εσωτερική σελίδα κάποιου portal (όχι homepage και όχι homepage ενότητας) είναι εκείνος που έκανε πιο συνειδητό click, καθώς κατά πάσα πιθανότητα είχε ήδη ολοκληρώσει το interaction με το portal και αναζητούσε κάτι επόμενο στο οποίο να πλοηγηθεί. Είναι ένας από τους λόγους που τα clicks που προέχονται από GDN σε πολλά portals έχουν καλύτερα visit stats, από όσα clicks έρχονται με το ίδιο δημιουργικό από homepages ή section homepages.

Δεν είχαμε κάποιον ο οποίος να έδωσε τις λύσεις αυτές, αλλά χαιρόμαστε που σιγά-σιγά, οι marketers στην Ελλάδα αποκτούν και εκπαίδευση στο performance marketing.

Αυτά από εμάς. Keep on performing! 🙂

Social Media

performance marketing

Performance Team

Η ομάδα Performance της Socialab έχει σαν σκοπό να φέρει τα καλύτερα δυνατά hard KPIs σε κάθε καμπάνια: πωλήσεις, leads, εγγραφές και business objectives.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting