The New Stuff - Suit digital marketing

Το μέλλον είναι… Arduino

George Anagnostopoulos


Το Arduino ομολογώ πως το πρωτοάκουσα μάλλον αργά, το 2011. Την επόμενη χρονιά είδα κάποιες πρώτες του εφαρμογές στο marketing. Πέρσι πήγαμε την πρώτη Arduino-based πρόταση σε πελάτη. Και φέτος; Φέτος το μαθαίνουμε καλύτερα.

10-29-full

Το Arduino προέρχεται από την Ιταλία και είναι το όνομα μια μικρής πλακέτας που κοστίζει όλο κι όλο 10 ευρώ. Η πλακέτα αυτή έχει την ιδιομορφία πως είναι πολύ εύκολα προγραμματίσιμη ώστε να εκτελεί βασικές λειτουργίες.

Για παράδειγμα, μπορεί να:

  • ανάβει το θερμοσίφωνα από το κινητό σας ή με μια εντολή στο web
  • στέλνει email με snapshot από μια κρυμμένη κάμερα όταν ακουστεί κάποιος ήχος
  • ενημερώνει με SMS όταν έχετε φακέλους στο γραμματοκιβώτιό σας
  • καταγράφει τους παλμούς της καρδιάς σας όταν πηγαίνετε για jogging
  • ζωγραφίσει στο δρόμο κάτι που σχεδιάσατε στον υπολογιστή σας.

Και για να απαντήσω στο ερώτημα που κρέμεται από τα χείλη σας, όχι μόνο ψήνει καφέ, αλλά δέχεται και εντολές μέσω twitter όταν το ζητήσετε.

[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=_Y-F9Zdk_qM]

Και δεν σταματάει εδώ. Αν με μια απλή εντολή μπορείτε να φτιάξετε καφέ, δείτε τι μπορείτε να κάνετε με μια έτοιμη εφαρμογή, ας πούμε:

[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=MAbKXp7CP0g]

Το Arduino μπορούν να το χρησιμοποιήσουν όχι μόνο developers και μηχανικοί αλλά και καλλιτέχνες, χομπίστες, ακόμα και παιδιά. Δεν κάνω πλάκα για το τελευταίο. Ένας 14χρονος έφτιαξε ένα early-detection system για σεισμούς. Και αυτό πριν από 3 χρόνια, όταν το Arduino ακόμα δεν είχε τόση απήχηση και τόσα resources.

Όπως καταλαβαίνετε, δε θα μπορούσαν οι marketers να λείπουν από τους ενδιαφερόμενους μια τέτοιας τεχνολογίας.

Για όσους λοιπόν το ψήνετε, την ερχόμενη Παρασκευή και  Σάββατο πραγματοποιείται ένα 6ωρο σεμινάριο για το Arduino στο The Cube Athens.

Εμείς θα είμαστε εκεί, έτοιμοι να πάμε τις δυνατότητές μας ένα βήμα παρακάτω. Εσείς;

Future · How To · Interactive · Traditional Media · Why you need a good agency

arduino · cube · startups

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting