The New Stuff - Suit digital marketing

“Ask for a Referral” η νέα επιλογή του LinkedIn που διευκολύνει την εύρεση εργασίας

Dimitra Bouchari


Σύμφωνα με το LinkedIn περίπου το 50% των recruiters θεωρούν ότι οι συστάσεις είναι η καλύτερη πηγή για ποιοτικές προσλήψεις, ενώ αυτοί που προτάθηκαν για κάποια θέση είχαν 4 φορές περισσότερες πιθανότητες να τους ξανακαλέσει η εταιρεία. Το να προωθείσαι μέσω ενός ατόμου με το οποίο είσαι συνδεδεμένος στο LinkedIn μπορεί να είναι μια σημαντική βοήθεια. Ειδικά τώρα που το LinkedIn έχει φτάσει τα 546 εκατομμύρια μέλη, οι επαγγελματίες είναι πλέον πιο συνδεδεμένοι μεταξύ τους από ποτέ άλλοτε.

Αυτός είναι εξάλλου και ο λόγος που η νέα επιλογή ‘Ask for a Referral’ της πλατφόρμας έχει νόημα καθώς ήρθε την κατάλληλη στιγμή.

Λειτουργεί κάπως έτσι:

Πρώτα απ ‘όλα, το LinkedIn έχει προσθέσει ένα νέο φίλτρο αναζήτησης στην καρτέλα ‘Jobs’, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να φιλτράρουν τις θέσεις μέσω των συνδέσεων του δικτύου τους στο LinkedIn.

Μόλις βρείτε μία θέση που σας ενδιαφέρει, μπορείτε να πατήσετε την επιλογή ‘Ask for a Referral’ στα δεξιά της καταχώρησης (ή κάτω από την κύρια επικεφαλίδα στο κινητό), ώστε να έρθετε σε επαφή με όποιον γνωρίζετε σε αυτόν τον οργανισμό και να ρωτήστε εάν θα ήταν πρόθυμοι να κάνουν κάποια σύσταση.

Είναι απλό, αλλά θα αποδειχθεί αναμφίβολα αποτελεσματικό στο να βοηθήσει τους δυνητικούς εργαζομένους να αυξήσουν τις πιθανότητές τους για πρόσληψη. Φυσικά παίζει σημαντικό ρόλο, ποιο είναι το άτομο που γνωρίζετε σε κάθε οργανισμό. Για παράδειγμα, μπορεί να βρείτε, μια παλιά σχολική σύνδεση, ή κάποιον που δεν γνωρίζατε ότι είναι σε θέση να σας βοηθήσει και να αυξήσετε εν τέλει σημαντικά τις πιθανότητες να πάρετε την ιδανική για εσάς θέση.

Όταν ζητήσετε να σας συστήσουν μέσω της νέας διαδικασίας, το σύστημα του LinkedIn θα συμπληρώσει αυτόματα το πεδίο με ένα κείμενο το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ζητήσετε τη βοήθεια αυτού του ατόμου.

Το LinkedIn συνιστά να εξατομικεύσετε το μήνυμα αυτό για κάθε περίπτωση και για αυτό το σκοπό δίνει τρεις συμβουλές:

  • Υπενθυμίστε τους πώς σας γνωρίζουν – Φρεσκάρετε τη μνήμη τους για το πού συναντηθήκατε αν δεν έχετε έρθει σε επαφή πρόσφατα. Αναφερθείτε στα πράγματα που έχετε κοινά, λόγου χάριν ότι πηγαίνατε στο ίδιο σχολείο.
  • Πείτε τους γιατί θεωρείτε ότι είστε ο κατάλληλος υποψήφιος – Συμπεριλάβετε το γιατί θα ήσασταν κατάλληλος για τη θέση, αναφερθείτε στις δεξιότητές σας και τη σχετική σας εμπειρία. Αυτό θα διευκολύνει το άτομο που γνωρίζετε να σας συστήσει στον αντίστοιχο recruiter.
  • Επισημάνετε γιατί ενδιαφέρεστε – Είναι σημαντικό να αναφέρετε το γιατί σας ενδιαφέρει ο συγκεκριμένος ρόλος. Αυτό μπορεί να είναι το οτιδήποτε, από το γεγονός ότι σας αρέσει το προϊόν ή η υπηρεσία της εταιρείας έως το ότι μπορεί να θέλετε να μετακομίσετε στην πόλη όπου βρίσκεται το γραφείο της.

Είναι όλα πρακτικά, απλά βήματα αφού με το να προσαρμόσετε το αίτημα σας αποφεύγετε την διαδικασία δημιουργίας προτύπου αφού υπάρχει ένα κοινό template για όλα τα αιτήματα σύνδεσης του LinkedIn.

Όπως σημειώνεται, η διαδικασία είναι άμεση, ουσιαστική και αναμφίβολα θα αποδειχθεί ιδιαίτερα ευεργετική. Αν ψάχνετε για μια δουλειά στο LinkedIn, αξίζει να κοιτάξετε ποιες συνδέσεις σας συμπεριλαμβάνονται στο φίλτρο “In Your Network” ώστε να δείτε τι επιλογές έχετε και αν ταιριάζετε για κάποια θέση.

How To · LinkedIn · Social Media · Αγγελίες

Ask for a referral · job searching · jobs · linkedin

Dimitra Bouchari

Η Δήμητρα είναι τελειόφοιτη του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης & Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Η δημιουργικότητα καθώς και το επικοινωνιακό του χαρακτήρα της, ήταν τα πρώτα στοιχεία που την οδήγησαν στον χώρο του digital marketing. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Η Google ανακοίνωσε ένα σημαντικό update για το Google Trends

»

Καλωσορίστε τα ”Shop the Look” Pins! Τα νέα Shopping Ads!

»

7 tips για ένα πιο πετυχημένο Site

»

Είναι τα upvotes και downvotes τα νέα trending Facebook features;

»

Το Instagram εγκαινιάζει τη λειτουργία Focus Mode & τα Mention Stickers

»

5 Tips για έναν επιτυχημένο διαγωνισμό στο Instagram

»

Το Facebook θα εκπαιδεύσει 1.000.000 επιχειρήσεις μέχρι το 2020

»

GDPR: Δύο μεγάλα οφέλη που μπορούν να αναμένουν οι advertisers το 2018

»

Το Messenger προσθέτει Group Admin Tools και Group Chat Links

»

Νέα έκθεση του Kids Insights για τις εξελισσόμενες απαιτήσεις της νέας γενιάς

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο