Audi A1 promo circus
Ήμασταν στη Μαρίνα Φλοίσβου το Σαββατοκύριακο και μετά από ένα λουκούλειο δείπνο στα Friday’s, πλησιάσαμε προς το κέντρο της μαρίνας όπου είχε κόσμο και κάτι λάμψεις.
Οι λάμψεις προέρχονται τελικά από το promo για το launch του Audi A1. Υπήρχε ένα μεγάλο περίπτερο με το αυτοκίνητο μέσα (τιμή 22.000 – 39.000 ευρώ) και από δίπλα είχε σόου ένας θίασος από ξυλοπόδαρους ζογκλέρ με φωτιές και πυροτεχνήματα.
Το σόου φαίνεται να είχε καθηλώσει μικρούς και μεγάλους. Ο θίασος ήταν μια διασκεδαστική νότα στη ζεστή νύχτα για μικρούς και μεγάλους.
Για όλους, εκτός από έναν.
Έναν που καθόταν, παρακολουθούσε και σκεφτόταν:
«Μα τι σχέση μπορεί να έχει το τσίρκο αυτό με το launch ενός νέου μοντέλου αυτοκινήτου; Ως καταναλωτής, δεν πιάνω τη σύνδεση μεταξύ τσίρκου και Audi.
Και ως άνθρωπος που έχω σχέση με την επικοινωνία, πραγματικά αμφιβάλλω για το κάτα πόσο τελικά ένα promo σαν αυτό -το οποίο ομολογουμένως έχει word of mouth value- αξίζει τα λεφτά του. Κάποιοι μπήκαν στο περίπτερο με το αμάξι και δώσανε τα στοιχεία τους. Είχε το τσίρκο καμία σχέση με αυτό; Όχι, ήταν σε απόσταση. Αν μη τι άλλο, το τσίρκο αποσπούσε τον κόσμο από το να δει οτιδήποτε άλλο, καθώς μονοπωλούσε το ενδιαφέρον.
Κάποιοι έδιναν τα ονόματά τους στα promo girls μέσα στο περίπτερο. Δεν ξέρω αν είχε κάποιο διαγωνισμό με κλήρωση ή αν δηλώνανε όσοι ενδιαφερόντουσαν για το αμάξι. Αλλά εγώ εξακολουθώ να ρωτάω γιατί χρειαζόταν το τσίρκο.»
Αναρωτιέμαι πώς παίρνει κάποιος την απόφαση πως είναι καλή ιδέα να ξοψέψει (τι ποσό άραγε;) για να διακόψει τη βόλτα κάποιων σε μια μαρίνα όπου δεν επιτρέπονται αυτοκίνητα για να τους παρουσιάσει κάτι που δεν έχει σχέση με το αυτοκίνητο.»
Γυρνόντας σπίτι, έψαξα να δω τη σελίδα έχει στο facebook η Audi στην Ελλάδα κι αν έχει σελίδα για το νέο της μοντέλο. Μην απορείτε που δεν δίνω links. Δεν υπάρχει τίποτα από τα δύο.
Interruption marketing ftl.
Έξω που η Audi έχει σελίδα και το A1 επίσης, μάλλον δεν ξέρουν τι κάνουν…